معرفی و دانلود کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو

عکس جلد کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو
قیمت:
۹۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو

کریس کالفر، نویسنده‌ی برجسته‌ی آمریکایی، در کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو داستان خواهر و برادری دوقلو به نام‌های الکس و کارنر را روایت می‌کند که از طریق مطالعه‌ی کتابی جادویی وارد سرزمین شگفت‌آورِ ساحره‌ها، دیوها و پریان می‌شوند... لازم به ذکر است که کتاب نامبرده اولین جلد از مجموعه‌ای تحسین‌شده با نام «قصه‌های همیشگی» است که جزو پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو

اثری که پیش روی شماست، نخستین جلد از مجموعه‌ای پرطرفدار تحت عنوان «قصه‌های همیشگی» است که اولین بار در هفدهم جولای سال 2012 در دسترس عموم قرار گرفت. انتشار این رمان با استقبال گسترده‌ی مخاطبان نوجوان همراه شد و ضمن قرار گرفتن در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، افتخارات گوناگون دیگری را نیز برای نویسنده‌ی خود به ارمغان آورد. کریس کالفر در این کتاب که طلسم آرزو (The Land of Stories: The Wishing Spell) نام دارد، داستان الکس و کانر، خواهر و برادری دوقلو را روایت می‌کند که از طریق مطالعه‌ی یک کتاب داستان عجیب و غریب و جادویی، وارد سرزمین جادویی پریان می‌شوند!...

از زمانی که الکس و کانر پدر خود را در یک سانحه‌ی رانندگی از دست داده‌اند، چندی بیش نمی‌گذرد. مادر آن‌ها در تلاش است تا میان شغل خود، وظیفه‌ی تأمین مخارج خانه و نگهداری از کودکانش، تعادل برقرار کند. در این میان، درست در شب تولد دوازده سالگی الکس و کانر، اتفاقی رخ می‌دهد که سرنوشت همه‌ی آن‌ها را دگرگون می‌سازد: مادربزرگ یک کتاب افسانه‌ای بسیار قدیمی را که متعلق به دوران کودکی خودش است، به آن‌ دو هدیه می‌دهد. کتابِ داستانی که به باقی کتاب‌های کودک هیچ شباهتی ندارد؛ کتابی جادویی که می‌درخشد و صدای زمزمه‌ای نامفهوم از آن به گوش می‌رسد... با وجود اصرارهای فراوان کانر، الکس راضی نمی‌شود کتاب را دور بیندازد. اینجاست که دریچه‌ی ورود به دنیای پریان کشف می‌شود. حالا کانر و الکس باید همه‌ی تلاششان را به کار بگیرند تا راهی برای رهایی از این سرزمین بیابند. ماجراهایی که در این مسیر برای آن دو رقم می‌خورد، شما را تا لحظه‌ی آخر با خود همراه می‌سازد.

درباره مجموعه کتاب‌های قصه‌های همیشگی

«قصه‌های همیشگی» عنوان یک مجموعه داستان شش جلدی در ژانر فانتزی و ماجراجویی به قلم کریس کالفر، نویسنده‌ی نام‌آشنای آمریکایی‌، است. او در این مجموعه‌ی پرطرفدار، به روایت ماجراهای الکس و کانر، خواهر و برادری دوقلو می‌پردازد که ورود اتفاقی به سرزمینِ پریان، اتفاقات خطرناک و عجیبی را برای آن‌ها رقم می‌زند و رازی مخوف را که سال‌های سال در خانواده‌ی آن‌ها سربه‌مهر مانده بود، در نظرشان هویدا می‌سازد.

کالفر در این مجموعه با بهره‌گیری از افسانه‌های قدیمی، داستان‌هایی ماندگار را پیش‌ روی مخاطبان جوان خود قرار می‌دهد و از این طریق، آنان را با قصه‌های کهن آشنا می‌سازد. گفتنی است که تاکنون چهار جلد از این مجموعه‌ی پرفروش به فارسی ترجمه و به همت نشر پرتقال منتشر شده است. این چهار عنوان عبارتند از: «طلسم آرزو»، «اکسیر جادویی»، «بازگشت ساحره» و «هشدار برادران گریم».

اولین مجلد از این مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز در سال 2012 و آخرین آن به سال 2017 منتشر شد. جالب است بدانید که کالفر پس از به‌ پایان رساندن مجموعه‌ی قصه‌های همیشگی (The Land of Stories) پنج مجلد دیگر را نیز به رشته‌ی تحریر در آورد که جملگی، اطلاعات بیشتری را درباره‌ی سرزمین پریان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. این مجلدهای پنجگانه، به نوعی پیش‌درآمدی بر ماجراهای کتاب‌های قصه‌های همیشگی محسوب می‌شوند.

کتاب قصه‌های همیشگی: طلسم آرزو توسط الهام فیاضی به فارسی برگردانده شده و از سوی نشر پرتقال به انتشار رسیده و در دسترس مخاطبان علاقه‌مند قرار گرفته است.

اقتباس سینمایی از کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو

سیزدهم ژوئن سال 2017 کمپانی «فاکس قرن بیست‌ و یکم» اعلام کرد که در حال ساخت فیلمی سینمایی با اقتباس از اولین مجلد مجموعه‌ی قصه‌های همیشگی‌ است. از این اقتباس سینمایی اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو

- اثری فریبنده و جذاب. (Teen Vogue)
- وسعت دنیای قصه‌های همیشگی حتی طرفداران کمپانی دیزنی را هم شگفت‌زده می‌کند! (یو.اس.ای تودی)
- کالفر موضوعات جدی را به روشی بازیگوشانه و خنده‌دار روایت می‌کند. شکی نیست که آثار او در حیطه‌ی ادبیات کودک و نوجوان، تا مدت‌های مدید پرطرفدار باقی خواهند ماند. (بررسی کتاب نیویورک تایمز)
- سخت است که این کتاب‌ها را دوست نداشته باشی! کالفر ما را به سرزمین افسانه‌هایی می‌برد که اگرچه آن‌ها را می‌شناسیم، باز هم تحت تأثیرشان قرار می‌گیریم! (پابلیشر ویکلی)

کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانی که به ژانر فانتزی و ماجراجویانه علاقه‌مند هستند، از مطالعه‌ی کتاب طلسم آرزو لذت خواهند برد.

با کریس کالفر بیشتر آشنا شویم

کریس کالفر (Chris Colfer) به تاریخ 27 می‌سال 1990، در ایالت کالیفرنیای آمریکا، دیده به جهان گشوده است. این نویسنده‌ی برجسته‌ و مطرح عمده‌ی شهرت خود را مرهون مجموعه‌ کتاب‌هایی با عنوان «قصه‌های همیشگی» است؛ عناوینی فانتزی که توأمان توجه مخاطبین خاص و عام را به خود معطوف داشته، و افتخارات فراوانی را برای کالفر، به ارمغان آورده‌اند.

کریس کالفر، جز نویسندگی، در عرصه‌های دیگر هنری، از جمله خوانندگی و بازیگری نیز خوش درخشیده است.

آنچه در ادامه می‌بینید، اسامی برخی از مهم‌ترین کتاب‌های کریس کالفر است: «سفر به سرزمین سرگردانی»، «جادو ممنوع»، «آخرین نبرد»، «اکسیر جادویی»، «بازگشت ساحره».

افتخارات کریس کالفر

- برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب
- یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز
- حضور در فهرستِ مشهور مجله‌ی تایم، موسوم به «صد چهره‌ی تأثیرگذار جهان»
و...

در بخشی از کتاب طلسم آرزو می‌خوانیم

موقع صبحانه، تقریباً متوجه صبح‌بخیر گفتن کانر نشد. در مدرسه، برای جواب دادن سؤال‌ها تُندتُند دست بلند نمی‌کرد. مدرسه که تعطیل می‌شد، در راه خانه یک کلام هم با کانر حرف نمی‌زد. به‌محض رسیدن به خانه، به طبقه‌ی بالا می‌دوید و بقیه‌ی روز، خودش را در اتاقش حبس می‌کرد.
بالأخره کانر طاقت نیاورد و از او پرسید: «حالت خوبه؟ رفتارت عوض شده.»

الکس گفت: «آره، فقط یه‌کم خسته‌م.»

کانر حدس زده بود که او خسته باشد، چون این روزها اصلاً نخوابیده بود. نیمه‌شب‌ها هربار که برای آب خوردن یا دستشویی رفتن بیدار می‌شد، چراغ اتاق خواهرش هنوز روشن بود، صدای تلق و تولوق از آن جا به گوش می‌رسید و معلوم نبود او سرگرم چه کاری است.
هوش و نبوغ خاصی لازم نداشت تا بفهمد مشکل خواهرش فقط از بی‌خوابی نیست. در مدرسه فیلم‌های آموزشی و بهداشتی زیادی دیده بود و می‌دانست دخترها در این سن دچار دمدمی‌مزاجی و اخلاق‌های عجیب و متناقض می‌شوند؛ اما انگار الکس کلاً به آدم دیگری تبدیل شده بود. کانر حدس می‌زد خواهرش یک مشکل جدی پیدا کرده و حاضر نیست آن را با کسی در میان بگذارد.

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز ملاقات با ملکه
فصل 1: روزی روزگاری
فصل 2: پیاده روی طولانی تا خانه
فصل 3: جشن تولد غافلگیرکننده
فصل 4: سرزمین قصه ها
فصل 5: ملاقات با قورباغه
فصل 6: جنگل کوتوله‌ها
فصل 7: برج راپونزل
فصل 8: مخفیگاه
فصل 9: سرزمین چارمینگ
فصل 10: سرزمین شنل قرمزی
فصل 11: سرزمین جن ها و دیوها
فصل 12: سرزمین پریان
فصل 13: گلّه ی گرگ ها
فصل 14: سرزمین خفته
فصل 15: سرزمین شمالی
فصل 16: در دل معدن
فصل 17: گلدیلاکس، تحت تعقیب، مرده یا زنده
فصل 18: پیام پری دریایی
فصل 19: گودال بوته های خار
فصل 20: قلب سنگی
فصل 21: آینه
فصل 22: راز سفیدبرفی
فصل 23: دعوت از سوی دربار
فصل 24: داستان یک پری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو
نویسنده
مترجمالهام فیاضی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-600-8347-00-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو

Aysa
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
خیلی فوق‌العاده بود! واقعا رویایی بود. برای کسانی که به پرنسس‌ها علاقه دارن خیلی مناسبه، اتفاق‌هایی هم که می‌افته خیلی جالب و هیجان انگیز بود و غیر قابل پیش بینی بودن
همه‌ی شخصیت‌ها رو هم کاملا مثل داستانشون (داستان‌های اصلی شون، نه مال دیزنی) گفته اصلا تغییر نداده
S
۱۴۰۲/۵/۲۹
عالیه لذت بخشه و داستان جالبی داره و یک جورایی غیر قابل پیش‌بینی و داستان ملکه بدذات رو هم خیلی خوب گفته و برای کسایی که عاشق داستان‌های قدیمی و دیزنی هستند خیلی خوب و جالب و سرگرم کننده‌س
محدثه اکبری
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
اونقدر که باید و شاید هیجان نداشت
علاوه بر تلاش زیاد اما باز هم خیلی یکنواخت بود
اما در کل ارزش یکبار خوندن رو داشت.
هستی غلامی
۱۴۰۱/۱۰/۷
کتاب خوبیه برای کسایی که هم عاشق کتابن هم طرفدار دیزنی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو

برای دریافت کتاب قصه‌های همیشگی 1: طلسم آرزو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.