معرفی و دانلود کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد

عکس جلد کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد
قیمت:
۸۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد

ششمین و آخرین کتاب از یک مجموعه‌ی پرفروش و خواندنی. کریس کالفر در کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد داستان یک خواهر و برادر دوقلو به‌نام الکس و کانر را روایت می‌کند که اکنون هشتاد سال از به دنیا آمدن آن‌ها می‌گذرد، اما ماجراهای شگفت‌انگیز و جادویی آن‌ها پایان ندارد. این اثر در سال 2017 نامزد جایزه‌ی گودریدز شد.

درباره‌ی کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد

در دیگر جلدهای مجموعه‌ی پرفروش و پرطرفدار قصه‌های همیشگی، با دو شخصیت اصلی مجموعه به‌نام الکس و کانر بیلی آشنا شدید. خواهر و برادر دوقلویی که در دنیای افسانه‌ها و دنیای واقعی زندگی می‌کنند و می‌کوشند هر دوی این جهان‌ها را از نابودی نجات دهند. کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد (Worlds Collide) نوشته‌ی کریس کالفر (Chris Colfer) که ششمین و آخرین قسمت این مجموعه به شمار می‌رود، در روز تولد هشتاد سالگی الکس و کانر شروع می‌شود و در ادامه شما را با وقایع غیرمنتظره و هیجان‌انگیزی شگفت‌زده می‌کند.

کانر اکنون به نویسنده‌ای پرطرفدار و محبوب تبدیل شده است. کتاب‌فروشی بهشت کرم‌های کتاب‌ به مناسبت تولد هشتاد سالگی این نویسنده‌ی سرشناس، جشن تولدی برگزار کرده است و افراد بسیاری به آنجا آمده‌اند تا با خالق قصه‌های محبوبشان در روز تولدش دیدار کنند. جمعیت زیادی به کتابفروشی آمده‌اند و جای سوزن انداختن نیست. بخشی از برنامه‌ی روز جشن به پرسش و پاسخ طرفداران با نویسنده‌ی محبوبشان اختصاص داده شده است. هر یک از آن‌ها سؤالی از کانر بیلی می‌پرسند تا این که نوبت به دختربچه‌ی کوچکی می‌رسد. او از کانر درباره‌ی خواهرش الکس سؤال می‌کند. دختربچه با موهای خرگوشی به کانر می‌گوید: «شخصیت‌های اصلی داستان‌های شما یک خواهر و برادر دوقلو هستند؛ این در حالی است که بسیاری از مخاطبان نمی‌دانند شما در دنیای واقعی هم یک خواهر دوقلو دارید.» او سپس از کانر می‌پرسد اکنون الکس، خواهر دوقلوی او، کجاست و چه بر سرش آمده است.

این سؤال با باقی پرسش‌هایی که تا آن زمان از کانر شده بود فرق داشت. کانر به فکر فرو می‌رود اما هرچه مِن‌ومِن می‌کند، به خاطر نمی‌آورد که خواهر دوقلویش الکس حالا کجاست. او حتی نمی‌تواند به یاد بیاورد که آخرین بار چه زمانی با او حرف زده است. تنها خاطراتی که کانر از الکس دارد، به دوران نوجوانی‌شان برمی‌گردد. آیا کانر الکس را برای آخرین بار در همان زمان دیده است؟

کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد با مراسم تولد هشتاد سالگی کانر بیلی و پرسشی غیرمنتظره از او آغاز می‌شود و در طول 24 فصل، کریس کالفر داستان عجیب این خواهر و برادر پرماجرا را بازگو می‌کند. خوانندگان این کتاب را به دلیل داستان هیجان‌انگیز، شخصیت‌پردازی‌های ماهرانه و پایان رضایت‌بخش آن تحسین کرده‌اند. در این کتاب و دیگر قسمت‌های این مجموعه، نویسنده افسانه‌ها و اسطوره‌های مختلف را برای خلق دنیایی بی‌نظیر و جادویی با هم ترکیب کرده است و نتیجه جهانی شگفت‌انگیز است که با خواندن کتابی که اکنون رویاروی شماست، می‌توانید وارد آن شوید و در آن پرسه بزنید.

انتشارات پرتقال ترجمه‌ی الهام فیاضی را از کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد برگزیده و آن را تهیه و منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های قصه‌های همیشگی

مجموعه داستان شش جلدی «قصه‌های همیشگی» دربرگیرنده‌ی داستان‌هایی خواندنی و ماجراجویانه در ژانر فانتزی به قلم کریس کالفر، نویسنده‌ی شهیر آمریکایی‌، است. الکس و کانر، خواهر و برادری دوقلو هستند که اتفاقات هریک از این شش جلد حول محور آن‌ها رخ می‌دهد. در هر جلد از این مجموعه آن‌ها ماجرایی خطرناک و عجیب را از سر می‌گذرانند و مخاطب را با هیجانی بی‌مانند همراهِ خود می‌کنند. کریس کالفر از افسانه‌های قدیمی و حکایات کهن در خلق فضای این مجموعه‌ی پرطرفدار بهره گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد

  • نامزد جایزه‌ی گودریدز (2017)
  • مجموعه کتاب‌های قصه‌های همیشگی، از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز

کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های دنباله‌دار فانتزی و ماجراجویانه را به خواندن این کتاب و دیگر قسمت‌های مجموعه‌ی قصه‌های همیشگی دعوت می‌کنیم.

با کریس کالفر بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در سال 1990 در آمریکا چشم به جهان گشود. او در شمار صد چهره‌ی تأثیرگذار انتخاب‌شده از سوی مجله‌ی تایم قرار دارد و در عرصه‌های دیگری از جمله خوانندگی و بازیگری نیز با موفقیت ظاهر شده است. کریس کالفر عمده‌ی شهرت خود را مدیون نگارش مجموعه داستانی با عنوان «قصه‌های همیشگی» برای نوجوانان و علاقه‌مندان به ژانر داستان‌های فانتزی است. او افتخارات بسیاری را در زمینه‌های حرفه‌ای مختلف زندگی خود به دست آورده است که از این میان می‌توان به جایزه‌ی گلدن گلوب اشاره کرد. «سفر به سرزمین سرگردانی»، «طلسم آرزو»، «هشدار برادران گریم» و «بازگشت ساحره» چند عنوان از دیگر آثار منتشرشده‌ی کریس کالفر به شمار می‌آیند.

در بخشی از کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد می‌خوانیم

در شعبه‌ی مرکزی کتابخانه‌ی عمومی نیویورک، روزی عادی در جریان بود. در تمام راهروهای سنگ‌مرمری ساختمان مشهور، پژواک صدای پای جهانگردان اعصاب‌خردکن، دانشجویان پرهیاهوی دانشکده و گروه‌های دانش‌آموزی پرسروصدایی به گوش می‌رسید که برای اردوی علمی به آنجا آمده بودند. راهنماها قدری از اطلاعات پیش‌پاافتاده‌شان را درباره‌ی تاریخچه‌ی مفصل کتابخانه برای گردشگران توضیح می‌دادند و سعی می‌کردند در برابر سؤال‌های آن‌ها درباره‌ی فیلم‌هایی که آنجا فیلم‌برداری شده بود، شکیبایی به خرج بدهند. کارکنان کتابخانه مردم را به اتاق‌های مطالعه‌ی معروف طبقات بالا راهنمایی می‌کردند و به مهمانان یادآوری می‌کردند که بردن کتاب‌های کتابخانه به دست‌شویی ممنوع است.

هیچ نشانه‌ی عجیب و مشکوکی از اتفاقاتی که آن شب در راه بود، به چشم نمی‌آمد؛ خب، کم پیش می‌آید که چیزهای عجیب و مشکوک با هشدار قبلی اتفاق بیفتند. نگهبان کتابخانه، رودی لوییس، شیفت کاری چهار بعدازظهر تا دوازده نیمه‌شبش را با گشت زدن در ورودی کتابخانه در خیابان پنجم شروع کرد. سر بچه‌هایی که از سَروکول پِیشِنس و فورتیتود بالا می‌رفتند داد کشید؛ آن‌ها شیرهایی سنگی هستند که دو طرف پلکان پهن ورودی کتابخانه نشسته‌اند.

رودی با مهربانی از بی‌خانمان‌هایی که کنار فواره‌ها خوابیده بودند خواهش کرد که بقیه‌ی خوابشان را در سرپناهی که در چند قدمی آنجا بود، ادامه دهند. وقتی آن‌ها به حرفش گوش ‌کردند و ‌رفتند، دوباره به سراغ مجسمه‌ها رفت تا گروهی دیگر از بچه‌هایی را که ازشان بالا می‌رفتند دعوا کند. وقتی کتابخانه بسته شد و همه‌ی مراجعه‌کنندگان و مهمانان رفتند، باقی ساعات کاری‌اش را در داخل ساختمان گشت زد.

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز: جشن تولد
فصل اول: تماس اضطراری از کتابخانه‌ی عمومی
فصل دوم: حادثه‌ی غیرقابل توضیح
فصل سوم: قورباغه‌ای در آینه
فصل چهارم: غافل‌گیری در ضمیر ناخودآگاه
فصل پنجم: تلاطم‌های پیشِ رو
فصل ششم: زندانی‌های آینه
فصل هفتم: راه‌بند و پیتزا
فصل هشتم: خط قطار سریع‌السیر کالوین کولیج
فصل نهم: وحشتناک‌ترین شخصیت خبیث قصه‌ها
فصل دهم: جادوگرها وارد می‌شوند
فصل یازدهم: فرار از آینه
فصل دوازدهم: نجات‌دهندگان غیرمنتظره
فصل سیزدهم: بوهایی به مشام می‌رسد
فصل چهاردهم: زن طلسم‌شده، مرد بانزاکت
فصل پانزدهم: نیروی پشتیبانی
فصل شانزدهم: اشک‌های مدوسا
فصل هفدهم: ملاقات دنیاها
فصل هجدهم: نبرد پری‌ها‌ و جادوگرها
فصل نوزدهم: جنگ دنیاها
فصل بیستم: نبرد میدان تایمز
فصل بیست‌ویکم: مسئولیت سنگین یک برادر
فصل بیست‌و‌دوم: قصه‌ی یک معما
فصل بیست‌وسوم: غافل‌گیری رئیس‌جمهور
فصل بیست‌و‌چهارم: و سرانجام، خوشبختی ابدی
پایان: آیا به جادو اعتقاد دارید؟
سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد
نویسنده
مترجمالهام فیاضی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات324
زبانفارسی
شابک978-622-274-173-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد

برای دریافت کتاب قصه‌های همیشگی 6: آخرین نبرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.