معرفی و دانلود کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی

عکس جلد کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی
قیمت:
94000 تومان - 9.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی

کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی، چهارمین مجلد از مجموعه‌ی فانتزی درخشانی‌ست که به قلم کریس کالفر، داستان‌نویس مطرح اهل آمریکا، به رشته‌ی تحریر درآمده است. در اثر پیش رو مخاطب ماجرای نزاع الکس و کانر، دو قهرمانِ داستان، با شخصیتی خبیث، ملقب به مرد نقاب‌دار خواهید بود. لازم به ذکر است که مجموعه‌ی «قصه‌های همیشگی»، یکی از عناوین داستانی پرفروشِ نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی

اگر پیش از این با عناوین مجموعه‌ی قصه‌های همیشگی (The Land of Stories)، اثر کریس کالفر، آشنا شده باشید، حتماً الکس و کانر، دو قهرمانِ داستان‌های این مجموعه را می‌شناسید. بله، منظورمان همان خواهر و برادر دوقلویی است که به واسطه‌ی مطالعه‌ی کتابی اسرارآمیز، وارد سرزمینِ جادویی پریان می‌شوند و این‌چنین، ماجراهایی حیرت‌انگیز را پشت سر می‌گذارند.

کتابی که هم‌اینک در دست دارید، اکسیر جادویی (The Land of Stories: Beyond the Kingdoms) نام دارد. این اثر چهارمین مجلد از مجموعه‌ی قصه‌های همیشگی به شمار می‌رود. در کتاب اکسیر جادویی باز هم داستانی پرحادثه را پی خواهید گرفت که در بطن آن الکس و کانر ایفای نقش می‌کنند. ماجرا در این کتاب، به طور خلاصه از این قرار است: به تازگی پای شخصیتی خطرناک به سرزمین قصه‌ها باز شده است. این شخصیت بدجنس را با نام «مرد نقاب‌دار» می‌شناسیم. مرد نقاب‌دار مجهز به اکسیری جادویی‌ست که با استفاده از آن، می‌تواند هر کتابی را به یک درگاه بدل ساخته، و با استفاده از این درگاه، هر شخصیت خبیثی را که دلش خواست، وارد جهان کتاب‌ها کند. وظیفه‌ی الکس و کانر این است که با دستیابی به اکسیر جادوییِ مرد نقابدار، نقشه‌های شیطانی او را خنثی کنند. اما آن‌ها در این مسیر با دشواری‌های بسیاری مواجه‌اند. مهم‌ترینِ این دشواری‌ها، اخراج الکس از انجمنِ قصه‌ها، و البته، بی‌اعتنایی دیگر اعضای شهر قصه‌ها، نسبت به خطراتِ مرد نقاب‌دار است. آیا الکس و کانر، این بار هم در انجام مأموریت خویش کامیاب خواهند شد؟ اگرچه بعید به نظر می‌رسد، باید امیدوار بود و ایشان را تا پایان مسیر، همراهی کرد...

کتاب اکسیر جادویی در سال 2015 به انتشار عمومی رسید. این اثر، همچون سایر عناوینِ مجموعه‌ی قصه‌های همیشگی، سرشار از هیجان، مملو از وقایع جادویی، و البته، آکنده از شگفتی‌های پیشبینی‌ناپذیر است. خلاصه که اگر سه مجلد نخست شاهکار کریس کالفر را دنبال کرده‌اید، شایسته نیست که حتی برای یک لحظه در مطالعه‌ی چهارمین مجلدِ آن درنگ کنید!...

درباره مجموعه کتاب‌های قصه‌های همیشگی

«قصه‌های همیشگی» نام یک مجموعه رمان شش جلدی در ژانر فانتزی‌ست که توسط کریس کالفر، داستان‌نویس پرآوازه‌ی آمریکایی‌، به رشته‌ی تحریر درآمده است. در این سریِ مشهور و پرطرفدار، مخاطب ماجراهای سحرآمیزی خواهید بود که الکس و کانر، خواهر و برادری دوقلوی داستان، پس از ورود به سرزمینی جادویی پشت سر می‌گذارند.

کالفر در مجموعه‌ی قصه‌های همیشگی از مجرای استفاده از افسانه‌های قدیمی، داستان‌هایی پرکشش و خواندنی را پیش‌ روی مخاطبان خود قرار داده است.

اولین مجلد از مجموعه‌ی پرفروش قصه‌های همیشگی، در سال 2012، و آخرین آن، به سال 2017 منتشر شد. جالب است بدانید که کالفر پس از به‌ پایان رساندن مجموعه‌ی قصه‌های همیشگی پنج مجلد دیگر را نیز به رشته‌ی تحریر در آورد که جملگی، اطلاعات بیشتری را درباره‌ی سرزمین پریان (محل اصلی وقوع رخدادهای داستان‌های مجموعه‌ی قصه‌های همیشگی) در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. این مجلدهای پنجگانه، به نوعی، پیش‌درآمدی بر ماجراهای کتاب‌های قصه‌های همیشگی محسوب می‌شوند.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی

- شکی نیست که مخاطبین کودک و نوجوان به شدت درگیر سبک نگارش کالفر در کتاب اکسیر جادویی خواهند شد و خود را در ماجراهای هیجان‌انگیز این اثر گم خواهند نمود. باید اذعان داشت که این سبک از داستان‌نویسی هرگز جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. (Teaching English - Primary Matters)

- افشاگری‌ها، اشرار شیطانی، حقه‌های خردمندانه و قهرمانان جوان و باهوش با کتاب اکسیر جادویی مجدداً به دنیای قصه‌ها بازگشته‌اند... مخاطب آنچنان مشغول ورق زدن صفحات این کتاب می‌شود که مجال فکر کردن به هیچ چیز دیگری را نخواهد داشت! (Common Sense Media)

افتخارات کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی

- یکی از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
- نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز

با کریس کالفر بیشتر آشنا شویم

کریستوفر کالفر (Chris Colfer) به تاریخ 27 می سال 1990، در ایالت کالیفرنیای آمریکا، دیده به جهان گشوده است. این نویسنده‌ی برجسته‌ و مطرح عمده‌ی شهرت خود را مرهون مجموعه‌ کتاب‌هایی با عنوان «قصه‌های همیشگی» است؛ عناوینی فانتزی که توأمان توجه مخاطبین خاص و عام را به خود معطوف داشته، و افتخارات فراوانی را برای کالفر، به ارمغان آورده‌اند.

کریس کالفر، جز نویسندگی، در عرصه‌های دیگر هنری، از جمله خوانندگی و بازیگری نیز خوش درخشیده است.

آنچه در ادامه می‌بینید، اسامی برخی از مهم‌ترین کتاب‌های کریس کالفر است: «سفر به سرزمین سرگردانی»، «جادو ممنوع»، «آخرین نبرد»، «اکسیر جادویی»، «بازگشت ساحره».

افتخارات کریس کالفر

- برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب
- یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز
- حضور در فهرستِ مشهور مجله‌ی تایم، موسوم به «صد چهره‌ی تأثیرگذار جهان»
و...

در بخشی از کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی می‌خوانیم

لکس و کانر با اینکه قبلاً هم تجربه‌ی سفر به دنیاهای دیگر را داشتند، حسابی شگفت‌زده شده بودند. توی چند ثانیه، چمنزارهای وسیع کانزاس در اطرافشان شکل گرفت و دهان آن‌ها هم مثل دوستانشان از تعجب باز‌ماند؛ حتی لستر هم با دیدن آن مناظر دهانش باز مانده بود.

الکس گفت: «اکسیر جواب داده! نه که باور نداشته باشم جواب می‌ده‌ها... ولی باز هم باورم نمی‌شه جواب داده!»

گلدی‌لاکس گفت: «فوق‌العاده‌ست!»

تنها چیزی که از غار با آن‌ها آمده بود، کتاب جادوگر شگفت‌انگیز اُز بود. روی زمین به حالت باز بود و پرتوی نور درخشانی، درست مثل چیزی که در غار دیده بودند، از آن می‌تابید. کانر سرش را توی نور فرو‌برد و هاگتا را دید که توی غار ایستاده بود.

هاگتا گفت: «خب؟»

کانر شست‌هایش را به نشانه‌ی پیروزی بالا گرفت و گفت: «جواب داد! برامون آرزوی موفقیت کن.»

کانر خودش را عقب کشید و به فضای داستان رفت و کتاب را بست. نور ناپدید شد؛ ولی به‌محض اینکه دوباره کتاب را باز کرد، از نو پیدا شد. کانر دوباره آن را بست و محکم پشت کمربندش جا داد.

شنل‌قرمزی طوری اطرافش را نگاه می‌کرد انگار هرگز چنین چیز غمباری ندیده بود. پرسید: «پس اون دنیا اینه؟»

الکس گفت: «این برداشت ال. فرانک باوم از اونه. ولی در کل، آره.»

شنل‌قرمزی گفت: «خیلی به دل می‌شینه.» ولی حالت چهره‌اش چیز دیگری می‌گفت. «من رو یاد سرزمین خودم می‌ندازه... البته اگه تمام رنگ و شادی‌ش رو ازش گرفته باشی.»

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز. پسر دیگر
فصل 1. قهوه‌خانه‌ی جادوگرها
فصل 2. «آیا هزینه را قبول می‌کنید؟»
فصل 3. پس گرفتن مقام پری مهربان
فصل 4. غاز فراری
فصل 5. اکسیرها و پیش‌بینی‌ها
فصل 6. پری‌های بد
فصل 7. پاسخ در اتاق زیرشیروانی
فصل 8. تنها مخالفت
فصل 9. شب‌پره‌ی خاطرات
فصل 10. جبران اشتباه
فصل 11. غار
فصل 12. گردباد
فصل 13. هیزم‌شکن حلبی
فصل 14. دردسر در جاده‌ی زرد آجری
فصل 15. قصر جادوگر
فصل 16. خداحافظ دارلینگ‌ها
فصل 17. ماجراجویی با پسران گمشده
فصل 18. مرداب پری دریایی
فصل 19. سوراخ لانه‌ی خرگوش
فصل 20. کافه کتاب قصه
فصل 21. جادوگر و شاگردش
فصل 22. سرخوش‌های جنگل شِروود
فصل 23. توصیه‌ی گمشده‌ها
فصل 24. بانوی دریاچه
فصل 25. جادوگر پاپِل‌نیک
فصل 26. زیرزمین
فصل 27. خواهران گریم
فصل 28. خداحافظی غیرمنتظره
فصل 29. ماهی دیگر، نیمه‌شبی دیگر
فصل 30. دنیایی در معرض خطر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی
نویسنده
مترجمالھام فیاضی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات375
زبانفارسی
شابک978-600-462-668-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
94000 ت - 9.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی

برای دریافت کتاب قصه‌های همیشگی 4: اکسیر جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.