معرفی و دانلود کتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه

عکس جلد کتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه

لویی قرار است به‌زودی صاحب خواهر یا برادر شود، اما او نمی‌داند دقیقاً نسبت به این موضوع چه حسی دارد. لیز فلچر، نویسنده‌ی کتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه، با روایت داستان جذاب بچه‌فیلی که به‌زودی قرار است صاحب یک خواهر یا برادر کوچک شود، از دغدغه‌ها و نگرانی‌های کودکان در موقعیتی مشابه می‌گوید. دنیای شیرین داستان لویی و تصاویر رنگارنگ این قصه بهترین راه برای آشنا کردن کودکان با تجربه‌ی ورود فرزند جدید به خانواده است.

درباره‌‌ی کتاب قهرمان شنل‌پوش: بچه‌ی جدید خانه

اگر شما هم تجربه‌ی ورود یک خواهر یا برادر کوچک‌تر به جمع خانواده‌تان را داشته باشید، پس حتماً حس و حال این‌روزهای لویی را خوب درک می‌کنید. لیز فلچر (Liz Fletcher) نویسنده‌ی کتاب قهرمان شنل‌پوش: بچه‌ی جدید خانه (There's a Baby in the House) از تجربه‌ی بزرگ و جدید لویی، این بچه‌ فیل مهربان و ماجراجو برای ما خواهد گفت.

لویی یک بچه فیل است، اما نه یک بچه فیل معمولی! او یک قهرمان است! قهرمانی که با شنل قرمز جادویی‌اش از پس هر مشکلی برمی‌آید. لویی حسابی کنار مادر و پدر خود خوشحال است و غصه‌ای ندارد، جز یک موضوع که حسابی آزارش می‌دهد: او همیشه تنهاست و همبازی‌ای ندارد. لویی دیگر از تنهایی بازی کردن خسته شده؛ اما وقتی یک‌ روز پدر لویی خبر از راه رسیدن یک برادر یا خواهر کوچک را به او می‌دهد، او به جای خوشحالی، حس عجیبی پیدا می‌کند! نکند لویی می‌ترسد با ورود خواهر و برادر جدید، او برای همیشه از یاد پدر و مادرش برود؟ یا آن که بچه‌ی جدید خانه تمام وسایلش را بقاپد و اسباب‌بازی‌هایش را خراب کند؟ لویی حسابی فکر و خیالی شده. با‌این‌حال او هنوز یک قهرمان است و حتماً با شنل قرمز محبوبش می‌تواند از پس چالش‌های ناشی از ورود عضو جدید خانواده بربیاید. لویی قرار است بهترین برادر بزرگ دنیا باشد!

کتاب قهرمان شنل‌پوش: بچه‌ی جدید خانه، داستانی شیرین برای تمام کودکان است؛ مخصوصاً آن‌هایی که مثل لویی در انتظار به‌ دنیا آمدن یک برادر یا خواهر کوچک‌تر هستند. لویی به هم‌سن‌وسال‌های خود می‌گوید اگرچه حضور یک فرزند جدید در خانه، در ابتدا تجربه‌ی بزرگ و شاید عجیبی‌ باشد، اما خواهر و برادرها خیلی‌زود بهترین دوست و همبازی‌های ما خواهند شد. داستان لویی و بچه‌ی جدید خانه، قصه‌ای ‌سراسر الهام‌بخش، پر از دوستی، شجاعت و بزرگی‌ است. این کتاب اولین‌بار در سال 2011 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و با ترجمه‌ی خوب آناهیتا حضرتی کیاوندانی به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های قهرمان شنل‌پوش

قهرمان شنل‌پوش، یک مجموعه کتاب داستانی _ آموزشی مصور برای کودکان، به قلم لیز فلچر است. به گفته‌ی نویسنده، ایده‌ی اولیه‌ی این مجموعه بعد از به دنیا آمدن فرزند او شکل گرفت؛ درست زمانی که فلچر می‌خواست با شیوه‌ای قصه‌وار، مسائل مهم مختلف مثل خوب غذا خوردن، استقبال از یک خواهر یا برادر جدید یا طی کردن احساسات جدید را به فرزند خود بیاموزد.

شخصیت اصلی داستان‌های قهرمان شنل‌پوش یک بچه فیل است که با شنل قرمز خود می‌تواند از پس چالش‌های جدید بربیاید. در هر قسمت از ماجراهای این مجموعه به سراغ یکی از موضوعات پیش روی لویی خواهیم رفت و نحوه‌ی برخورد او با مسائل را خواهیم دید. نویسنده‌ی مجموعه‌ی قهرمان شنل‌پوش امیدوار است از طریق داستان‌های لویی، مخاطبان کوچک بتوانند شجاعت درونی خود را در آغوش بگیرند، اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشند و شیوه‌ی فکری خود را ارتقا دهند.

از مجموعه کتاب کودک قهرمان شنل‌پوش کتاب‌های مختلفی مثل «تختخواب جدید لویی»، «روز بدون پوشک»، «اولین روز مدرسه»، «از این‌ها نمی‌خورم!» و... نیز به فارسی ترجمه شده است.

نکوداشت‌های کتاب قهرمان شنل‌پوش: بچه‌ی جدید خانه

  • کتاب بچه‌ی جدید خانه برای هر خانواده‌ای که از یک نوزاد جدید استقبال می‌کند مناسب است. (لیزا کمپ)
  • پسرم همه کتاب‌های لویی را دوست دارد! هر شب آن‌ها را می‌خوانیم. آن‌ها سرگرم کننده و خنده‌دار هستند. (مری بل)
  • من کل مجموعه را سفارش دادم و عاشق این کتاب‌ها هستم؛ از داستان‌ها گرفته تا تصویرسازی. من تمام کتاب های لویی را به‌شدت توصیه می‌کنم! (اسکات زاودا)

کتاب قهرمان شنل‌پوش: بچه‌ی جدید خانه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب قهرمان شنل‌پوش: بچه‌ی جدید خانه به تمام کودکان بالای دو سال که به داستان‌های مصور و آموزنده علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود؛ به‌خصوص کودکانی که برای از راه رسیدن یک عضو جدید کوچک در خانواده‌شان لحظه‌شماری می‌کنند!

با لیز فلچر بیشتر آشنا شویم

لیز فلچر یکی از نویسندگان محبوب دنیای داستان کودکان است. لیز از کودکی اشتیاق به هنر، خلاقیت و مطالعه داشت و پس از فارغ‌‌التحصیلی از رشته‌ی گرافیک و هنرهای زیبا از دانشگاه سانفرانسیسکو، تصمیم گرفت ایده‌های تجاری و خلاق خود را پیش بگیرد. نتیجه‌ی تلاش پیوسته‌ی لیز، تأسیس یک انتشارات کتاب کودکان با نام Brave Kids Press بود که با انتشار ده کتاب «قهرمان شنل‌پوش» شروع شد؛ کتاب‌هایی که قهرمان آن‌ها یک فیل کوچک است و قرار است تا در هر قسمت از پس یک موضوع چالش‌برانگیز جدید بر بیاید! مجموعه کتاب‌های لیز اکنون به هزاران کودک در سراسر جهان کمک کرده است تا شجاعت خود را بازیابند و اعتماد‌به‌نفس بیشتری در انجام کارها داشته باشند.

در بخشی از کتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه می‌خوانیم

بابا می‌گوید بچه‌ی دیگری توی راه است؛ اما لویی نمی‌داند حالا باید چه‌کار بکند. خانه برای همه‌شان جا دارد؟ نمی‌شود بچه برود و توی باغ‌وحش زندگی کند؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-284-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه

الهام صفار
۱۴۰۲/۸/۲۴
جالب بود. میتونه برای خانواده‌هایی که بچه‌ی دوم دارن مفید باشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه

برای دریافت کتاب قهرمان شنل پوش: بچه‌ی جدید خانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.