معرفی و دانلود کتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک!

عکس جلد کتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک!
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک!

از پوشک گرفتن کودکان، یکی از مهم‌ترین مراحل در رشد و پرورش آن‌هاست. لیز فلچر در کتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک! می‌کوشد از خلال داستانی کودکانه و شیرین، به چالش‌های این مرحله بپردازد و کودک و والدین را برای این برهه‌ی حساس و پرتنش آماده کند.

درباره‌ی کتاب قهرمان شنل‌پوش: روز بدون پوشک!

حذف پوشک از عادات روزمره‌ی کودک، مرحله‌ای ضروری در سال‌های کودکی است که به جلوگیری از بیماری‌های عفونی و عوارض ناشی از لخته شدن خون در ناحیه‌ی پوشک‌شده جلوگیری می‌کند. همچنین، از پوشک گرفتن کودکان به مثابه‌ی نخستین گام‌ها در استقلال شخصی آن‌هاست و نقش مهمی در رشد و توسعه‌ی فردی‌شان دارد. لیز فلچر (Liz Fletcher) در کتاب روز بدون پوشک! (I'm the Potty Master) داستان فیل بامزه‌ای به‌نام لویی را روایت می‌کند که در این مرحله از زندگی خود قرار دارد و باید برای همیشه از پوشک شدن خداحافظی کند. کودک شما پس از شنیدن داستان لویی در این کتاب، با او هم‌ذات‌پنداری خواهد کرد و با رفع‌ورجوع این چالش در طول داستان، تنش‌های این مسئله برای کودک شما نیز برطرف خواهد شد.

لویی، شخصیت اصلی کتاب روز بدون پوشک! که در مجموعه‌ی «قهرمان شنل‌پوش» انتشارات پرتقال قرار دارد، یک فیل باهوش و بازیگوش است که همیشه برای هر نوع ماجراجویی آمادگی دارد. او از این که مدام باید پوشک شود خسته شده است و به دنبال راهی دیگر برای این کار است. تا این که با خودش فکر می‌کند شاید وقت آن رسیده است که به «استاد پوتی» تبدیل شود و برای همیشه خود را از دست پوشک خلاص کند. و اینجاست که در داستان اتفاقات شگفت‌انگیزی رقم می‌خورد؛ ماجراهایی هیجان‌انگیز و الهام‌بخش، با تصاویری تماشایی.

کتاب روز بدون پوشک! قوه‌ی تخیل، کنجکاوی، اعتماد‌به‌نفس و استقلال را در کودک شما پرورش می‌دهد. کودک در طول این داستان شیرین با لویی همراه می‌شود، از شخصیت او الهام می‌گیرد و در نهایت از طریق هم‌ذات‌پنداری و همانندانگاری با او موفق می‌شود این مرحله و چالش‌های آن را پشت سر بگذارد.

نکوداشت‌های کتاب قهرمان شنل‌پوش: روز بدون پوشک!

  • یک کتاب آموزشی عالی و سرگرم‌کننده! من عاشق این کتاب با آموزه‌های مفید و تصاویر سرگرم‌کننده‌اش هستم. (مکنزی بولین)

  • این هم یکی دیگر از کتاب‌های لویی که داستانی بسیار مفید است. کتاب روز بدون پوشک! بسیار دلگرم‌کننده است و به کودک نوپای ما کمک بسیاری کرد. نویسنده به سادگی نشان می‌دهد که چرا و چگونه بهتر است لویی از پوشک گرفته شود. کتاب روز بدون پوشک را به‌شدت توصیه می‌کنم. (VMS)

کتاب قهرمان شنل‌پوش: روز بدون پوشک! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب روز بدون پوشک برای کودکان بالای دوسال نوشته شده است. علاوه بر این، اگر در مرحله‌ی گرفتن کودک خود از پوشک قرار دارید و یا به‌زودی قرار است وارد این مرحله شوید، مطالعه‌ی این کتاب در تسهیل این فرآیند به شما کمک خواهد کرد.

با لیز فلچر بیشتر آشنا شویم

لیز فلچر، نویسنده‌ی محبوب داستان‌های کودکان، با نگارش مجموعه‌ی «قهرمان شنل‌پوش» به شهرت رسید. او تحصیلات خود را در رشته‌‌ی گرافیک دانشگاه سانفرانسیسکو تکمیل کرد و پس از آن تصمیم گرفت به‌طور جدی وارد دنیای کتاب‌ها شود. لیز فلچر از سال‌های کودکی نسبت به هنر و دنیای کتاب‌ها از خود علاقه‌ی بسیاری نشان می‌داد تا این که در بزرگسالی موفق شد مؤسسه‌ی انتشارات خود را با عنوان Brave Kids Press تأسیس کند. کتاب‌های لیز اکنون در دسترس هزاران کودک در سراسر جهان قرار گرفته است و به آن‌ها کمک می‌کند تا مراحل پرتنش زندگی خود را با آسودگی بیشتری سپری کنند.

در بخشی از کتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک! می‌خوانیم

«یک لحظه صبر کن! وقت تمام شد!»

اگر می‌خواهد باقی روز هم قهرمان بماند باید همین الان برود و عوضش کند! لویی دوست ندارد خیس باشد

برای همین به دوستانش می‌گوید: «خداحافظ!»

و از بابایی می‌خواهد عوضش کند.

«ابر قهرمان باید همیشه خشک باشد!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک!
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-288-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک!

برای دریافت کتاب قهرمان شنل پوش: روز بدون پوشک! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.