معرفی و دانلود کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی!

عکس جلد کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی!
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی!

کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی! داستانی کودکانه درمورد تبدیل کردن شکست‌ها به نقطه‌ی پرتاب به سوی موفقیت است. لیز فلچر، نویسنده‌ی این کتاب، از ماجرای لویی، بچه‌‌فیلی می‌گوید که با وجود تلاش بسیار همچنان احساس ناامیدی و شکست می‌کند؛ اما لویی از آن‌هایی نیست که زود در مقابل سختی‌ها پس بکشد. روحیه‌ی ماجراجو و قوی لویی به کمک او می‌آید تا هرطور شده راه خود را بازیابد.

درباره‌‌ی کتاب قهرمان شنل‌پوش: تو می‌توانی لویی!

شاید شما هم احساس ناامیدی را تجربه کرده و یا آن که درمورد توانایی‌هایتان به شک افتاده‌اید. اما بد به دلتان راه ندهید! این‌بار لیز فلچر (Liz Fletcher) نویسنده‌ی کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی! (The Grit Book : A Little Story About Not Giving Up) از رازورمز پیروزی خواهد گفت.

لویی یک بچه‌فیل است؛ یک بچه‌فیل بازیگوش و ماجراجو که تصمیم دارد از پس چالش‌های پیش رو بربیاید. اما با این وجود او همچنان یک مشکل بزرگ دارد؛ او به‌تازگی احساس ناامیدی زیادی را تجربه می‌کند. لویی گاهی فکر می‌کند نمی‌تواند از پس تمام این حس برآید. او سخت از شکست می‌ترسد و درست نمی‌داند برای موفقیت در هرکار چه چیزی لازم است. او می‌خواهد بداند چطور می‌تواند این ناامیدی را به یک موقعیت جدید برای پرواز تبدیل کند و در یک کلام، چه‌چیز افراد موفق را از بقیه سوا می‌کند.

داستان قهرمان شنل‌پوش: تو می‌توانی لویی! یک داستان آموزنده برای کودکان است. لویی، قهرمان داستان، به کودکان هم‌سن‌وسال خود می‌گوید شکست و ناامیدی همیشه بخشی از فرایند پیروزی هستند و با ایمان به نیروی درونی و تلاش، حتماً می‌توانیم به نیروهای خارق‌العاده‌ی درونی خود دست پیدا کنیم. این کتاب اولین‌بار در سال 2021 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر پرتقال و با ترجمه‌ی آناهیتا حضرتی کیاوندانی، به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی قهرمان شنل‌پوش

«قهرمان شنل‌پوش» نام یک مجموعه کتاب داستانی _ آموزشی مصور برای کودکان و به قلم لیز فلچر است. به گفته‌ی نویسنده، ایده‌ی اولیه‌ی این مجموعه بعد از به دنیا آمدن فرزند او شکل گرفت؛ درست زمانی که فلچر می‌خواست با شیوه‌ای قصه‌وار، مسائل مهم و نقاط‌ِعطف آموزشی مختلف مثل خوب غذا خوردن، استقبال از یک خواهر یا برادر جدید یا طی کردن احساسات جدید را به فرزند خود بیاموزد. شخصیت اصلی داستان‌های قهرمان شنل‌پوش یک بچه‌فیل است که با شنل قرمز خود می‌تواند از پس چالش‌های جدید بربیاید.

در هر قسمت از ماجراهای این مجموعه به سراغ یکی از موضوعات پیش روی لویی خواهیم رفت و نحوه‌ی برخورد او با مسائل را خواهیم دید. نویسنده‌ی مجموعه‌ی قهرمان شنل‌پوش امیدوار است از طریق داستان‌های لویی، مخاطبان کوچک بتوانند شجاعت درونی خود را در آغوش بگیرند، اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشند و شیوه‌ی فکری خود را ارتقا دهند. از این مجموعه کتاب‌های مختلفی مثل «تختخواب جدید لویی»، «روز بدون پوشک»، «اولین روز مدرسه»، «از این‌ها نمی‌خورم!» و... نیز به فارسی ترجمه شده است.

در نکوداشت کتاب قهرمان شنل‌پوش: تو می‌توانی لویی!

  • کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی! قدرتمندترین کتاب ذهنی رشد کودکان است که می توانید بخرید. این کتاب به کودکان می‌آموزد که چگونه ناامیدی خود را به موفقیت تبدیل کنند. چه درس ارزشمندی، حتی برای بزرگسالان! (پیتر گرین وود)

کتاب قهرمان شنل‌پوش: تو می‌توانی لویی! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب قهرمان شنل‌پوش: تو می‌توانی لویی! به کودکان بالای دو سال که اهل داستان‌های آموزنده، تصویری و علاقه‌مند به قصه‌ی حیوانات هستند پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر به دنبال پیدا کردن شجاعت و نیروی درونی خود هستید، خواندن این کتاب آموزنده را از دست ندهید.

با لیز فلچر بیشتر آشنا شویم

لیز فلچر یک نویسنده در حوزه‌ی کتاب‌های داستانی و آموزشی کودکان است. او همیشه برای هنر، خلاقیت و مطالعه اهمیت ویژه‌ای قائل بود؛ وقتی در رشته‌ی گرافیک و هنرهای زیبا از دانشگاه سانفرانسیسکو فارغ‌‌التحصیل شد، تصمیم گرفت ایده‌های تجاری و خلاق خود را پیش بگیرد. او حالا صاحب یک انتشارات کتاب کودکان با نام Brave Kids Press است. معروف‌ترین کتاب‌های او با نام «قهرمان شنل پوش» داستان یک فیل کوچک هستند که به اهمیت شجاعت در برابر چالش‌ها می‌پردازند! مجموعه‌کتاب‌های لیز فلچر به هزاران کودک در سراسر جهان کمک کرده است تا عملکرد بهتری در موقعیت‌های مختلف داشته باشند.

در بخشی از کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی! می‌خوانیم

لویی با خودش فکر می‌کند اممم من می‌خواهم در این کار استاد بشوم. شاید باید به تلاشم ادامه بدهم. اما بعضی وقت‌ها کارهای جدید سخت به نظر می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی!
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-290-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی!

برای دریافت کتاب قهرمان شنل پوش: تو می‌توانی لویی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.