معرفی و دانلود کتاب قوانین یک زندگی موفق

عکس جلد کتاب قوانین یک زندگی موفق
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قوانین یک زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قوانین یک زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قوانین یک زندگی موفق

کتاب قوانین یک زندگی موفق، به‌قلم فاطمه امینی، شامل 10 قانون طلایی در جهت رشد فردی و اجتماعی است که می‌تواند چشم‌انداز زندگی شما را تغییر دهد. این کتاب با هدف دستیابی شما به یک زندگی باکیفیت‌تر نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب قوانین یک زندگی موفق

در ذات همه‌ی ما استعدادهایی به‌عنوان ودیعه قرار داده شده که سبب می‌شوند توانایی‌ها و افکار منحصربه‌فردی داشته باشیم. علاوه‌براین یک استعداد مشابه نیز میانمان هست که درواقع استعداد خوب زندگی کردن است. با شکوفا کردن این جنبه است که می‌توانیم استعدادهای ذاتی دیگرمان را نیز بروز دهیم و به عنوان انسانی دارای اختیار راه آینده‌ی خود را به‌درستی انتخاب کنیم. فاطمه امینی در کتاب قوانین یک زندگی موفق تکنیک‌هایی را به شما خواهد آموخت که به مدد آن به موفقیتی پایدار دست یابید. او با بیان روش‌هایی چون شکرگزاری، مسئولیت‌پذیری و هدف‌گذاری و... شرایط قرارگیری شما در یک مسیر صحیح را ترسیم می‌کند.

در هریک از مباحث کتاب تمرین‌هایی برایتان در نظر گرفته شده که پاسخ به سوالات آن به خودشناسی بیشتر و ارزیابی دقیق ویژگی‌های مثبت و منفی‌تان کمک خواهد کرد. نویسنده معتقد است مهم‌ترین و اولین اصل موفقیت هر فرد رشد شخصی و میل به بهتر شدن است که در بلندمدت می‌تواند ما را به خود آرمانی‌مان نزدیک‌تر کند. عامل دیگر موفقیت شما که اهمیت بسیار دارد، داشتن برنامه‌ای مدون و روتین است که به منزله‌ی نقشه‌ی راه شماست و می‌تواند به شما انگیزه‌ی دوچندان ببخشد تا پیشرفت خود را در یک سیر تدریجی مشاهده کنید و با مرور آن در راه رفع نواقص خود تلاش نمایید. این کتاب از سوی نشر مانیان منتشر شده است.

کتاب قوانین یک زندگی موفق مناسب چه کسانی است؟

افرادی که مایل‌اند اصول پایه و اولیه‌ی موفقیت را بیاموزند و در مسیر رشد و آگاهی قرار بگیرند، ازجمله مخاطبان این اثر هستند.

جملات برگزیده کتاب قوانین یک زندگی موفق

  • انسان ماشین اثبات باورهایش است.
  • هرگز وقت کافی برای انجام همه کارها وجود ندارد، اما همیشه وقت کافی برای انجام کارهای مهم و اولویت‌های خود را داریم.
  • پراهمیت‌ترین کارها، هرگز نباید قربانی کم‌اهمیت‌ترین کارها شوند.
  • افراد زمانی بالغ می‌شوند که مسئولیت 100 درصد زندگی خود را بپذیرند. وقتی می‌گوییم 100 درصد، یعنی حتی 99 درصد هم پذیرفته نیست.

در بخشی از کتاب قوانین یک زندگی موفق می‌خوانیم

برای اینکه به خواسته‌تان برسید، در ابتدا باید صریح و روشن بدانید که چه چیزی می‌خواهید. سپس هدفتان را در فکر خود پرورش داده و به آن فکر کنید. در مرحله بعد حتماً آن را در دفتری بنویسید. سپس اقدام کنید، از قدم‌های کوچک شروع کنید و مرحله‌به‌مرحله پیش بروید. در نظر بگیرید که چه‌کارهایی می‌توانید انجام دهید که به خواسته خود برسید. گاهی ممکن است در طی مسیر، خواسته خود را تغییر دهید و متوجه شوید که این خواسته واقعی شما نبوده و خواسته دیگری را جایگزین آن کنید.

نگران نباشید! گاهی تا زمانی‌که شما درمورد هدف و خواسته اقدام نکنید، نمی‌دانید که چقدر تمایل برای رسیدن به این خواسته را دارید. گاهی هم خواسته‌مان برای ما بسیار شفاف و روشن است و اشتیاق بسیار فراوانی برای رسیدن به آن داریم؛ این خواسته، خواسته واقعی ما است. درواقع برخی ‌از خواسته‌های ما، به‌اندازه‌کافی دلخواه ما نیستند و ما گمان می‌کنیم که علاقه داریم به آن‌ها دست‌یابیم، درصورتی‌که این‌چنین نیست. اگر در راه رسیدن به خواسته‌ای که اشتیاق فراوانی برای آن دارید مسئله‌ای پیش ‌آید، مسیر دیگر را انتخاب می‌کنید تا به آن هدف برسید. اگر شما نسبت به آن خواسته احساس خوب و خوشایندی دارید، بدانید که این خواسته و هدف واقعی شما است و باید تلاش خود را چندبرابر کنید تا به آن برسید. گاهی برای خواسته واقعی‌مان، مسیر را اشتباه می‌رویم؛ دراین‌صورت باید مسیر خود را تغییر دهیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: چرا باید تکنیک‌های زندگی را بیاموزم؟
فصل دوم: موفقیت
فصل سوم: شکرگزاری چیست؟
فصل چهارم: توجه به نکات مثبت
فصل پنجم: هدف‌گذاری
فصل ششم: باورها
فصل هفتم: صبر و تلاش
فصل هشتم: برنامه‌ریزی
فصل نهم: تمرکز بر کار موردنظر
فصل دهم: مسئولیت‌پذیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قوانین یک زندگی موفق
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-310-000-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قوانین یک زندگی موفق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قوانین یک زندگی موفق

برای دریافت کتاب قوانین یک زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.