معرفی و دانلود کتاب قوی باش

عکس جلد کتاب قوی باش
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قوی باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قوی باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قوی باش

«ناتیشا»، قهرمان کتاب قوی باش، روزهای متفاوتی پیش رو دارد! کلاس صخره‌نوردی در مدرسه برای او چالش جدیدی به‌ وجود آورده، چراکه ناتیشا در فعالیت‌های بدنی تقریباً از همه ‌ضعیف‌تر است. پت زیتلو میلر، نویسنده‌ی کتاب، از رقابت ناتیشا با دوستش کالیا بر سر قوی‌ بودن می‌گوید؛ اما آیا قوی بودن همیشه به طور بازوست؟ اگر ناتیشا در مسابقه به پای دیگران نرسد، چه احساسی پیدا خواهد کرد؟ نویسنده‌ی این کتاب از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است!

درباره‌‌ی کتاب قوی باش

شما قوی بودن را در چه‌ چیزی می‌دانید؟ یا یک سؤال بهتر! شما چه کسی را انسانی قوی‌ می‌دانید؟ یک وزنه‌بردار؟ برنده‌ی مسابقات دو و میدانی؟ یا یک صخره‌نورد ماهر؟ همیشه معنی قوی‌بودن در داشتن عضله‌های بزرگ‌ یا پاهای قدرتمند است؟ پت زیتلو میلر (Pat Zietlow Miller) نویسنده‌ی کتاب قوی باش (Be Strong) از قوی بودن و معناهای مختلف آن می‌گوید.

ناتیشا دختر مهربان و باهوشی‌ بود. او زندگی خوبی داشت، جز آنکه در یک موضوع دچار مشکل بود. ناتیشا از همان ابتدای تولد جثه‌ی ظریفی داشت و دست‌هایش جسم‌های سنگین را تحمل نمی‌کردند؛ اما ماهیچه‌های ضعیف ناتیشا موضوعی نبود که او را ناراحت کند، البته تا روزی که کلاس بدن‌سازی مدرسه شروع شد. همه‌‌ی بچه‌ها آن روز‌ها خود را برای تمرینات مختلف ورزشی آماده می‌کردند، از همه مهم‌تر، تمرین صخره‌نوردی! هیچ‌کس در این ورزش به پای دوست ناتیشا یعنی کایلا نمی‌رسید. کایلا، بهترین عضلات را داشت و دست‌های او می‌توانستند بدنش‌ را از سنگ‌های ریز و درشت دیوار بالا ببرند. این موضوع در ابتدا ناتیشا را حسابی ناامید کرده بود. چرا که او حتی گاهی کوله‌پشتی خود را به زحمت جا‌به‌جا می‌کرد؛ اما آیا معنی قوی بودن فقط در دست‌ها خلاصه می‌شد؟ پس قهرمان کوچک داستان قوی باش به‌ سراغ بهترین راهنمای خود یعنی خانواده‌اش رفت تا از معنای قوی بودن سؤال کند.

این کتاب اولین‌بار در سال 2021 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر پرتقال و با ترجمه‌ی خوب میترا امیری لرگانی به دست علاقه‌مندان رسید.

نکوداشت‌های کتاب قوی باش

  • کاوشی دوست‌داشتنی درباره‌ی همدلی و تفکر. (پابلیشرز ویکلی)

  • پیامی به‌موقع برای مخاطبان در تمامی سنین. (اسکول لایبرری ژورنال)

  • یک جست‌وجوی چندلایه و دوست‌داشتنی درباره‌ی معنای واقعی قوی بودن. (Kirkus Reviews)

  • این روزها بیش از هر زمان دیگری، کتاب‌ها به جوانان نشان می‌دهند که چگونه با تفکر، متانت و مهربانی رفتار کنند. (نقد نیویورک تایمز)

کتاب قوی باش برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب قوی باش به کودکان علاقه‌مند به داستان‌های تصویری و آموزنده پیشنهاد می‌شود. مطالعه‌ی کتاب نامبرده برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است.

با پت زیتلو میلر بیشتر آشنا شویم

پت زیتلو میلر، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز برای کودکان است. او می‌گوید از زمان مدرسه و با تعریف معلم از مقاله‌اش می‌دانست که می‌خواهد روزی نویسنده شود، پس ابتدا کارش را با روزنامه‌نگاری شروع کرد و سال‌ها در موضوعات مختلفی مقاله نوشت. کار در یک شرکت بیمه شغل رسمی پت زیتلو میلر است، بااین‌وجود او شب‌ها برای بچه‌ها داستان می‌نویسد و تابه‌حال چندین کتاب داستان مصور برای کودکان منتشر کرده است.

پت زیتلو میلر، یک همسر، دو دختر و دو گربه‌ی ملوس دارد و در مدیسون، ویسکانسین زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب قوی باش می‌خوانیم

به قول بابا...

قوی بودن یعنی مطمئن باشی که می‌توانی کاری را انجام بدهی و از هیچ، چیزی بسازی.

مثل وقت‌هایی که می‌خواهم لباس بعضی از قهرمان‌هایم را بپوشم.

تصمیم می‌گیرم همان چیزهایی را که دارم، کم و زیاد کنم و دوباره ازشان استفاده کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قوی باش
نویسنده
مترجممیترا امیری لرگانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-622-274-382-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قوی باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قوی باش

برای دریافت کتاب قوی باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.