معرفی و دانلود کتاب سوفی و کدو حلوایی

عکس جلد کتاب سوفی و کدو حلوایی
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوفی و کدو حلوایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوفی و کدو حلوایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوفی و کدو حلوایی

کتاب سوفی و کدو حلوایی نوشته‌ی پت زیتلو میلر، ماجرای دلنشین و احساسی دختری به نام سوفی را به تصویر می‌کشد که یک کدو حلوایی را به عنوان دوست برای خودش انتخاب می‌کند. این داستان تحسین شده برنده‌ی جایزه‌ی شارلوت زولوتو و بادبادک طلایی در سال 2014 شده است.

موضوع کتاب سوفی و کدو حلوایی (Sophie's Squash) چیست؟

روزی پدر و مادر سوفی از بازار میوه یک حدو حلوایی برای شام خریدند؛ سوفی تا چشمش به آن افتاد خیال دیگری به سرش زد؛ او با ماژیک برای کدو چشم و دهان کشید و یک اسم هم به نام برنیس برای او انتخاب کرد. با وجود اینکه پدر و مادر سوفی به او می‌گفتند که کدو حلوایی به زودی خراب می‌شود و می‌پلاسد اما سوفی همه جا برنیس را با خود می‌برد و او را صمیمی‌ترین و نزدیک‌ترین دوست خودش می‌دانست تا اینکه بعد از مدتی سوفی متوجه تغییرات ظاهری برنیس شد...

درباره‌ی مجموعه سوفی و کدو حلوایی:

این مجموعه‌ی دو جلدی محبوب و پرطرفدار که جلد اول آن برنده و نامزد جوایز ادبی متعددی در دنیا شد، ماجراهای شیرین و آموزنده‌ی دختری به نام سوفی را به تصویر می‌کشد که علاوه بر اینکه اوقات خوبی را برای کودکان رقم می‌زند، پیام و مفاهیم با ارزش و تاثیرگذاری را نیز به آنان می‌آموزد.

پیدا کردن دوست خوب در زندگی و عشق ورزیدن به دیگران، اصلی‌ترین مفاهیم داستان‌های مجموعه سوفی و کدو حلوایی (Sophie's Squash) است که علاوه بر این، با قصه‌ای ساده و شخصیت دختری دوست داشتنی به نام سوفی، کودکان را با مفهوم از دست دادن و به دست آوردن در زندگی (مرگ و تولد) آشنا می‌کند.

جوایز و افتخارات کتاب سوفی و کدو حلوایی:

- برنده جایزه بادبادک طلایی SCBWI سال 2014
- برنده جایزه شارلوت زولوتو سال در 2014
- نامزد جایزه کتاب ازرا جک کیتز در سال 2014
- نامزد جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز در سال 2013

پت زیتلو میلر (Pat Zietlow Miller) را بیشتر بشناسیم:

او که حرفه‌ی خود را به عنوان خبرنگار روزنامه آغاز کرد، در مورد همه چیز، از شکار آهو گرفته تا رژیم‌های غذایی و... شروع به نوشتن کرد. سپس به یک شرکت بیمه پیوست و روزنامه و مجله آنجا را ویرایش کرد. اکنون او اطلاعات بیمه را روزانه و کتاب‌های کودکان را شبانه می‌نویسد. اولین کتاب تصویری او سوفی و کدو حلوایی بود که در سال 2013 منتشر شد؛ سپس با نوشتن کتاب مهربان باش در زمره‌ی نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفت.

کتاب سوفی و کدو حلوایی مناسب چه کسانی است؟

این داستان دلنشین به همراه تصویرگری‌های دوست داشتنی به همراه تصاویر زیبا برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و جالب خواهد بود.

در بخشی از کتاب سوفی و کدو حلوایی می‌خوانیم:

یک روز صبح که مادر سوفی داشت کیک تمشک درست می‌کرد، گفت: «نخودی شیرین من، برنیس کدوحلوایی است، نمیشود که دوستت باشد. اگر زودتر نخوریمش، پلاسیده و خراب می‌شود. بیا باهاش کیک کدو درست کنیم. خیلی خوشمزه می‌شود، مگر نه؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوفی و کدو حلوایی
نویسنده
مترجمآزاده کامیار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-388-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوفی و کدو حلوایی

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۷/۱۳
برای بچه‌های پیش دبستانی و اوایل مقطع ابتدایی پیشنهاد میشه...
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سوفی و کدو حلوایی

برای دریافت کتاب سوفی و کدو حلوایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.