معرفی و دانلود کتاب قوی دور‌اندیش، پشه و ساس‌های تخت شاه

عکس جلد کتاب قوی دور‌اندیش، پشه و ساس‌های تخت شاه
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قوی دور‌اندیش، پشه و ساس‌های تخت شاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قوی دور‌اندیش، پشه و ساس‌های تخت شاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قوی دور‌اندیش، پشه و ساس‌های تخت شاه

کتاب قوی دور‌اندیش، پشه و ساس‌های تخت شاه از مجموعه کتاب‌های بهترین داستان‌های اخلاقی جهان برای کودکان نوشته‌ی سحر رمضانی، در دو داستان مصور و پندآموز برای کودکان گروه سنی ج ارائه شده است.

داستان اول این کتاب با عنوان «قوی دوراندیش» به موضوع دوراندیشی و اهمیت آن در زندگی و داستان دوم با عنوان «پشه و ساس‌های تخت شاه»، به موضوع به اعتماد نکردن به بیگانه‌ها پرداخته است.

در بخشی از کتاب قوی دور‌اندیش، پشه و ساس‌های تخت شاه می‌خوانیم:

قوی دانا گفت: «دوستان این پیچک کوچک به مرور زمان بزرگ و بزرگتر می‌شود و به دور شاخه‌های این درخت می‌پیچد و می‌تواند خطر بزرگی برای ما باشد. پس از آن هر شکارچی می‌تواند به وسیله این پیچک از درخت بالا بیاید و ما را بگیرد. حالا که پیچک نرم و نازک است. می‌توانیم آن را به آسانی ببریم و یا از ریشه بیرون بکشیم. اما گوش شنوایی برای حرف‌های قوی عاقل نبود و تمام قوها هم صدا جواب دادند، اگر حتی چنین چیزی اتفاق بیافتند، ما بعدا برای آن چاره‌ای می‌اندیشیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قوی دور‌اندیش، پشه و ساس‌های تخت شاه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-600-7288-91-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قوی دور‌اندیش، پشه و ساس‌های تخت شاه

برای دریافت کتاب قوی دور‌اندیش، پشه و ساس‌های تخت شاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.