معرفی و دانلود کتاب لاک پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند

عکس جلد کتاب لاک پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لاک پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لاک پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لاک پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند

کتاب لاک پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند!، اثر کلی تیلز، با شیوه‌ای تعاملی، تصاویری جذاب و بیانی خنده‌دار، حقیقت علمی بامزه‌ای را برای کودکان توضیح می‌دهد. این کتاب با در هم آمیختن طنز و واقعیت‌های علمی، کودک را در محیطی قرار می‌دهد که نیمی از آن سرگرمی است و نیم دیگر، آموختن. نویسنده در این کتاب، تفاوت سیستم شنوایی لاک‌پشت‌ها را با انسان‌ها و دیگر جانوران، برای کودک توضیح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب لاک‌پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند!

کلی تیلز (Kelly Tills) در کتاب لاک‌پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند! (Turtles Have Secret Ears)، یک حقیقت بامزه را درباره‌ی لاک‌پشت‌ها بیان می‌کند. در این کتاب با لحنی طنزآمیز، اندام‌های شنوایی لاک‌پشت‌ها و صداهای متفاوتی که می‌توانند بشنوند، شیوه‌ی شنیدن آنان بیرون و درون آب، و مسائلی از این دست برای کودک توضیح داده می‌شود. کتاب سوالات خنده‌داری را مطرح می‌کند که کودکان دوست دارند با صدای بلند به آن‌ها جواب دهند و وارد فرآیند آموزش تعاملی شوند. سوالاتی مانند اینکه آیا لاک‌پشت‌ها می‌توانند از هدفون استفاده کنند؟!

نویسنده در این کتاب از دو ابزار برای آموزش مطالب علمی به کودک استفاده می‌کند. اولین ابزار او بیان بامزه و سرگرم‌کننده است. کلی تیلز مطالب علمی را تا حد فهم کودک ساده می‌کند و حاصل قلمش را با بیانی شوخ‌طبعانه به کودکان ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، در کنار این بیان ساده و بامزه، او تصاویر کتاب را نیز به دست خود طراحی کرده است. این تصاویر که مانند مطالب کتاب از مایه‌ی طنز برخوردار هستند، فهم مطلب را برای کودک آسان‌تر کرده و با قراردادن او در دنیای حیوانات، به پویایی خلاقیت او کمک می‌کنند.

نویسنده‌ی کتاب لاک‌پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند!، قلم خود را مانند روحیه‌ی کودکان، ساده‌لوحانه و بامزه، رام‌نشدنی و مهربانانه حرکت می‌دهد و متنی متناسب با مخاطبانش به آنان عرضه می‌کند.

این کتاب توسط شبنم حیدری‌پور ترجمه شده‌ و در نشر پرتقال ذیل مجموعه کتاب کودک من و دنیای علم به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی حیوانات شگفت‌انگیز

حیوانات شگفت‌انگیز (Awesome Animals) مجموعه‌ی کتاب تصویری برای کودکان است که توسط کلی تیلز نوشته و تصویرگری شده. هر کتاب این مجموعه، حقیقت عجیب و بامزه‌ای را در مورد یک حیوان برای کودک توضیح می‌دهد. نویسنده در این کتاب از تصاویر جذاب و بامزه و بیان طنز استفاده کرده است، به نحوی که کودکان بتوانند با کتاب تعامل کنند. هر کتاب این مجموعه، ویژگی‌هایی را که کودک انتظار دارد همیشه و برای همه‌ی موجودات وجود داشته باشد، زیر سوال می‌برد اما بخش جالب ماجرا اینجاست که حیوانات، با وجود نداشتنِ بعضی ویژگی‌ها، نه تنها از ادامه‌ی زندگی بازنمی‌مانند، بلکه به ادامه‌ی زندگی می‌پردازند. این مجموعه 12 جلد است که 6 جلد آن به فارسی ترجمه شده. دیگر کتاب‌های این مجموعه عبارتند از:

  • مارها پا ندارند
  • جوجه‌ها آب‌نبات نمی‌خورند
  • خوک‌ها عرق نمی‌کنند
  • گکوها پلک نمی‌زنند
  • گاوها دندان بالایی ندارند

در نکوداشت کتاب لاک‌پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند

  • این کتاب برای همه‌ی سنین عالی است. موقع خواندن آن با صدای بلند می‌خندید. (آمازون)

کتاب لاک‌پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان در رده‌ی سنی 3 تا 8 سال مناسب است. مربیان مهدکودک نیز می‌توانند از این کتاب برای آموزش شناخت حیوانات به کودکان بهره ببرند.

در بخشی از کتاب لاک پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند می‌خوانیم

لاک‌پشت‌ها می‌توانند عینک بزنند؟
نه!
عینکشان را باید به کجا تکیه بدهند؟
لاک‌پشت‌ها می‌توانند گوشواره بیندازند؟
نه!
گوشواره را باید از کجا آویزان کنند؟
لاک‌پشت‌ها می‌توانند کلاه بپوشند؟
صدالبته، خیلی هم باکلاس است!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لاک پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-622-274-617-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لاک پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند

برای دریافت کتاب لاک پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.