معرفی و دانلود کتاب مارها پا ندارند

عکس جلد کتاب مارها پا ندارند
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مارها پا ندارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مارها پا ندارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مارها پا ندارند

کتاب مارها پا ندارند، اثری آموزنده نوشته‌ی کلی تیلز است. این کتاب که در ادامه‌ی مجموعه‌ی حیوانات شگفت‌انگیز به رشته‌ی تحریر درآمده، این بار به سراغ مارها رفته است و با تصاویری زیبا و لحنی طنز و خنده‌دار اطلاعاتی مهم را درباره‌ی مارها در اختیار کودکان قرار می‌دهد. این کتاب در لیست 100 کتاب پرفروش آمازون در حوزه‌ی آموزش زندگی خزندگان به کودکان قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب مارها پا ندارند

کودک در هر برهه از زندگی خود، احساسات متفاوتی را تجربه می‌کند و به موضوعات مختلفی علاقه نشان می‌دهد. او در سنین سه تا شش سالگی بیش از آنکه در پی یادگیری و آموختن باشد، کنجکاو و مشتاق بازی‌های کودکانه و سرگرم‌کننده است؛ از همین رو اگر قرار است مطلب آموزشی به کودک آموخته شود، باید در همین قالب باشد. بهترین روش آموزشی به کودکان، در دوره‌ی پیش از دبستان، آموزش مطالب از طریق تصاویر، شعرها و لطیفه‌های کوتاه است. این روش نه تنها باعث تثبیت مطالب در ذهن کودک و انتقال مفاهیم به حافظه‌ی بلندمدت او می‌گردد، بلکه سبب می‌شود کودک به مطالعه و کتاب‌ها علاقه‌مند شده و تشنه‌ی یادگیری و آموختن شود.

کتاب مارها پا ندارند (Snakes have no legs) نوشته‌ی کلی تیلز (Kelly Tills) از همین روش استفاده کرده است. این کتاب درباره‌ی مارهاست و با زبانی شیرین، کودکانه و طنز از زندگی و آناتومی مارها سخن می‌گوید. نویسنده در این کتاب می‌کوشد تا با استفاده از مطالب آشنا به آموختن مطالب جدید بپردازد.

معرفی و دانلود کتاب مارها پا ندارند

از نکات مثبت کتاب مارها پا ندارند، تصاویر خنده‌دار، کاریکاتورهای زیبا و سوالاتی‌ست که کودک را به خود درگیر می‌کند و برای او اشتیاق لازم جهت ادامه دادن کتاب را به ارمغان می‌آورد.

این کتاب زیبا به کوشش شبنم حیدری‌پور به فارسی ترجمه و توسط نشر پرتقال انتشار یافته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب حیوانات شگفت‌انگیز

«حیوانات شگفت‌انگیز» نام مجموعه کتابی شش جلدی است که توسط کلی تیلز نوشته شده. نویسنده در این مجموعه کتاب با استفاده از تصاویر و با به‌کارگیری جملات و سوالات خنده‌دار اطلاعاتی جالب درباره‌ی حیوانات، آناتومی آن‌ها و زندگی‌شان در اختیار کودکان قرار می‌دهد. از میان عناوین این مجموعه کتاب که توسط نشر پرتقال به چاپ می‌رسد، می‌توان از «خوک‌ها عرق نمی‌کنند»، «گاوها دندان بالایی ندارند»، «جوجه‌ها آبنبات نمی‌خورند» و «مارها پا ندارند» نام برد.

جوایز و افتخارات کتاب مارها پا ندارند

  • برنده‌ی جایزه‌ی Story Monsers
  • حضور در لیست 100 کتاب پرفروش آمازون در زمینه‌ی آموزش زندگی خزندگان و دوزیستان

نکوداشت‌های کتاب مارها پا ندارند

  • کتاب مارها پا ندارند، کتابی درخور ستایش است که کودکان بی‌شک آن را دوست خواهند داشت. این کتاب پر از حقایق جالبی‌ست که در قالبی سرگرم‌کننده و تصاویر خنده‌دار برای کودکان ارائه شده است. (بررس و منتقدِ Netgally)
  • من پیش از این هرگز به مارها به عنوان موجوداتی دوست‌داشتنی نگاه نمی‌کردم. من عاشق داستان این کتابم و به گمانم مطالعه‌ی این کتاب راهی عالی و آسان برای آشنا کردن کودکان با حیوانات است. (بررس و منتقدِ Netgally)

کتاب مارها پا ندارند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب نه تنها برای کودکان در سنین پیش از دبستان مناسب و سرگرم‌کننده خواهد بود، بلکه به سبب متن ساده، روان و طنز آن می‌تواند کتاب مناسبی برای کودکانی نیز باشد که به تازگی خواندن آموخته‌اند.

در بخشی از کتاب مارها پا ندارند می‌خوانیم

به نظرتان مارها می‌توانند کفش بپوشند؟
نه!
مارها که پا ندارند.
مارها می‌توانند دستکش بپوشند؟
نه!
مارها که دست ندارند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مارها پا ندارند
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-622-274-635-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مارها پا ندارند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مارها پا ندارند

برای دریافت کتاب مارها پا ندارند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.