معرفی و دانلود کتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند

عکس جلد کتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند

کتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند، اثر کلی تیلز، با شیوه‌ای تعاملی، تصاویری جذاب و بیانی طنزگونه، حقیقت علمی بامزه‌ای را درباره‌ی شیوه‌ی غذاخوردن گاوها، برای کودکان توضیح می‌دهد. این کتاب با آمیختن آموزش و سرگرمی، به نشر مطالبی درباره‌ی تفاوت گاوها با انسان‌ها و سایر جانوران جهان می‌پردازد و از این طریق انواع تفاوت‌ها را به کودک می‌آموزد و پذیرش این تفاوت‌ها را برای او آسان می‌کند.

درباره‌ی کتاب گاوها دندان بالایی ندارند!

کتاب گاوها دندان بالایی ندارند (Cows Have No Top Teeth)، کتابی است که به موضوع تفاوت گاوها و آدم‌ها و دیگر جانوران می‌پردازد. کودک با توجه به اندوخته‌ی دانش اندکش تصورات عامی در مورد تمام جانوران دارد، که خواندن این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند معلومات جدید و صحیحی را جایگزین دانسته‌های پیشین و گاه اشتباه خود کنند. کلی تیلز (Kelly Tills) با بیانی بامزه و خنده‌دار و تصاویری جذاب و طنزآلود، که تصویرگری آن‌ها را خودش برعهده داشته، تلاش می‌کند تا پذیرش واقعیت‌های متفاوت را برای کودک ساده‌تر کند.

کتاب گاوها دندان بالایی ندارندحقیقتی را درباره‌ی شیوه‌ی غذاخوردن گاوها به کودک می‌آموزد. حقیقت رازآلود گاوها این است که آن‌ها دندان بالایی ندارند. با این حال تمام روز چرا می‌کنند و مشغول جویدن هستند. خواننده پس از خواندن این اثر با دهان گاو و ویژگی‌های خاص آن آشنا می‌شود و به خاطر لحن بامزه و کاریکاتورهای خنده‌دار کتاب، مقداری تفریح می‌کند. کودکان عاشق پاسخ دادن به سوالات ساده‌لوحانه‌ی این کتاب هستند. سوالاتی مانند اینکه آیا یک گاو می‌تواند آهنگ شادی را سوت بزند؟!

کتاب گاوها دندان بالایی ندارند، با بهره گرفتن از تصاویر جذاب و تماشایی، به همراه بیان خنده‌دار و نثر تعاملی‌اش، کودک را درگیر دنیای جانوران می‌کند و علاوه بر آموزش حقایق علمی به او، موجب پویایی ذهن خلاق او نیز می‌شود.

کتاب گاوها دندان بالایی ندارند، نوشته‌ی کلی تیلز، به دست شبنم حیدری‌پور ترجمه شده‌ و نشر پرتقال آن را در مجموعه‌ی من و دنیای علم به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی حیوانات شگفت‌انگیز

حیوانات شگفت‌انگیز (Awesome Animals) یک مجموعه کتاب تصویری برای کودکان است که توسط کلی تیلز نوشته و تصویرگری شده. هرکتاب این مجموعه، حقیقت عجیب و بامزه‌ای را در مورد یک حیوان برای کودک توضیح می‌دهد. نویسنده در این کتاب از تصاویر جذاب و بیان طنز استفاده کرده است، به نحوی که کودکان بتوانند با کتاب تعامل کرده و دانسته‌های جدید را در ذهنشان مانگار کنند. هر کتاب این مجموعه، ویژگی‌هایی را که کودک انتظار دارد همیشه و برای همه‌ی موجودات وجود داشته باشد، زیر سوال می‌برد؛ اما بخش جالب ماجرا اینجاست که حیوانات، با وجود نداشتن بعضی ویژگی‌ها، نه‌تنها از ادامه‌ی زندگی بازنمی‌مانند، بلکه به ادامه‌ی زندگی می‌پردازند. این مجموعه 12 جلد است که 6 جلد آن به زبان فارسی ترجمه شده. دیگر کتاب‌های این مجموعه عبارتند از:

  • مارها پا ندارند
  • جوجه‌ها آب‌نبات نمی‌خورند
  • لاک‌پشت‌ها گوش مخفی دارند
  • گکوها پلک نمی‌زنند
  • خوک‌ها عرق نمی‌کنند

کتاب گاوها دندان بالایی ندارند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان در رده‌ی سنی 3 تا 8 سال دوست‌داشتنی و آموزنده است. مربیان مهدکودک نیز می‌توانند از این کتاب برای آموزش بهتر به دانش‌آموزان خود، بهره ببرند.

در بخشی از کتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند می‌خوانیم

گاوها بلدند با ریتم شاد سوت بزنند؟
نه!
اما عاشق موسیقی هستند.
گاوها لبخند هم می‌زنند؟
بله، لبندشان خیلی خیلی قشنگ است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-622-274-637-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند

برای دریافت کتاب گاو‌ها دندان بالایی ندارند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.