معرفی و دانلود کتاب لک لک دانا و نقشه مسافرت

عکس جلد کتاب لک لک دانا و نقشه مسافرت
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لک لک دانا و نقشه مسافرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لک لک دانا و نقشه مسافرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لک لک دانا و نقشه مسافرت

کتاب لک لک دانا و نقشه مسافرت نوشته حمیدرضا فرزاد، قصه یک سنجاب کوچولو را روایت می‌کند که به همراه خرگوش، موشی، خرسی، لاک‌پشت و لک‌لک در کنار یک برکه به خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

موضوع کتاب لک‌لک دانا و نقشه مسافرت چیست؟

خرسی، موشی، سنجاب کوچولو، لاک‌پشت و لک‌لک که دوستان خوبی برای هم هستند، هر شب در کنار هم از خاطراتشان برای یکدیگر می‌گویند. لک‌لک از سفرهای بسیارش به نقاط مختلف می‌گوید و از این طریق دیگر دوستانش به این فکر می‌افتند که با هم و به کمک لک‌لک به یک سفر بی‌خطر بروند.

کتاب لک‌لک دانا و نقشه مسافرت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان دبستانی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و به آن‌ها جهت‌یابی بدون قطب نما را آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب لک‌لک دانا و نقشه مسافرت می‌خوانیم:

لک‌لک دانا آن‌چنان از سفرهایش تعریف می‌کرد که همه آرزو می‌کردند‌ ای کاش به جای او بودند؛ یک روز خرگوش گفت: بچه‌ها می‌آیید با هم به یک سفر برویم؟ همه به هم نگاه کردند. سنجاب گفت: ما که جایی را بلد نیستیم، تازه کجا برویم که برای ما خطرناک نباشد؟

خرسی گفت: به یک طرفی حرکت می‌کنیم آخرش به یک جایی می‌رسیم. موشی گفت: این‌طوری که نمی‌شود، شاید گم بشویم و شاید راه خطرناک باشد. لاکی گفت: خب فکر می‌کنم لک‌لک دانا که این همه مسافرت کرده بتواند راه را به ما نشان دهد.

لک‌لک دانا گفت: من فقط در آسمان می‌توانم راه را به خوبی پیدا کنم نه در روی زمین، شما هم که نمی‌توانید پرواز کنید.

وقتی حیوانات این سخنان را از لک‌لک شنیدند، همه با ناراحتی به لانه‌هایشان رفتند تا راهی مناسب برای شروع یک سفر بی‌خطر را پیدا کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لک لک دانا و نقشه مسافرت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مرسل
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-972-209-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لک لک دانا و نقشه مسافرت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لک لک دانا و نقشه مسافرت

برای دریافت کتاب لک لک دانا و نقشه مسافرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.