معرفی و دانلود کتاب لیاقت

عکس جلد کتاب لیاقت
قیمت:
۴۰۰۰ 2000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لیاقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لیاقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لیاقت

کتاب لیاقت به قلم مجید برزگر باقری، قصه‌ی نوجوانی به نام تام را به تصویر می‌کشد که با بحران تبعیض جنسیتی رو‌به‌رو می‌شود؛ تام پیش‌تر از عهده‌ی همه‌ی مشکلاتش برمی‌آمد اما این قضیه او را با چالش جدید و دشواری مواجه می‌کند.

کتاب لیاقت مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به دوستداران حوزه‌ی ادبیات و داستان‌خوانی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب لیاقت می‌خوانیم:

برای هر کدام از این حلقه‌ها یک مدیر انتخاب کردم و حلقه مدیریت را خودم بر عهده گرفتم. هر حلقه شامل پنج نفر بود، یک مدیر و چهار نفر دیگر که هر نفر مدیر همان حلقه در شهر خود بود. اعضای حلقه باید هر دو هفته جلسه‌ای تشکیل می‌دادند. هر حلقه باید برای انجام مسئولیتی که داشتند برنامه‌ریزی می‌کردند و این برنامه باید در هر چهار شعبه اجرایی می‌شد. جلسات ماهانه‌ای هم تشکیل دادم که همه اعضای هر سه حلقه حضور داشتند و تصمیمات کلی گرفته می‌شد.

بعد از پنج ماه شعبه دیگری در شهری نزدیک دایر کردم و نفر جدیدی به هر حلقه اضافه شد. حالا حدود هفتصد نفر در پنج شعبه حضور داشتند و هر آنچه که بود پازل من بود؛ محصولاتی پُر فروش، درآمدی عالی، حدود هفتصد نفر و موقعیتی شگفت‌انگیز. این پازل واقعا لذت‌بخش بود به ویژه رنگ‌آمیزی پازل. همه کارکنان باید مرا "جناب آقای مدیر" صدا می‌کردند، هر چه می‌گفتم فقط و فقط باید جواب بله می‌شنیدم، و حتی اگر لازم می‌دیدم بر سر آن‌ها فریاد می‌کشیدم. باید از کت و شلواری که می‌پوشیدم تعریف می‌شد و همچنین از ادکلنی که می‌زدم. حالا به تنهایی یک انسان موفق بودم کسی که همه باید از او تعریف می‌کردند؛ اصلاً مگر بجز من کسی بود که بشود از او تعریف کرد. نه هیچ‌کس نبود. فقط و فقط من بودم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لیاقت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات امید سخن
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-622-7224-27-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لیاقت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لیاقت

برای دریافت کتاب لیاقت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.