معرفی و دانلود کتاب ما با هم کاملیم

عکس جلد کتاب ما با هم کاملیم
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما با هم کاملیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما با هم کاملیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما با هم کاملیم

کتاب ما با هم کاملیم نوشته‌ی غزال موسوی داستانی از حیوانات جنگل را روایت می‌کند که قصد دارند یک عکس دسته‌جمعی بگیرند. چه کسی بهترین عکس را خواهد گرفت؟ غزال موسوی به شما پاسخ می‌گوید.

درباره‌ی کتاب ما با هم کاملیم

کتاب ما با هم کاملیم نوشته‌ی غزال موسوی که توسط انتشارات پرتقال منتشر شده، داستانی چندلایه و تأمل‌برانگیز را بیان می‌کند. این موقعیت که اگر قرار باشد عکسی دسته‌جمعی گرفته شود، نتیجه چگونه خواهد بود؟ آیا تمام عکس‌ها یکسان خواهند بود و نقطه‌دید مشابهی را نمایان ‌می‌کنند یا برعکس، هر شخص به شیوه‌ی متفاوتی از یک لحظه‌ی جمعی عکس خواهد گرفت؟

معرفی و دانلود کتاب ما با هم کاملیم

ما با هم کاملیم روایتی سرگرم‌کننده از نقطه‌دیدهای متفاوتی است که افراد در موقعیت‌های مشابه نشان می‌دهند و تمایز افراد در مواجهه با پدیده‌ای چون دوربین عکاسی را در داستان خود روایت می‌کند. به واقع دوربین عکاسی و عمل عکس گرفتن از لحظات چه معنایی دارد؟ هر شخص با چه زاویه‌، کادر و ترکیب‌بندی‌ای تصمیم می‌گیرد تا یک لحظه را تصویر کند. در داستان ما با هم کاملیم، نوشته‌ی غزال موسوی، بعضی از حیوانات تنها از پاها عکس گرفته‌اند و هیچ اثری از چهره دیده نمی‌شود، بعضی از حیوانات نیز فقط از بخش‌های فرعی عکس می‌گیرند و آن دورهم بودن جمعی را در مرکز دریچه‌ی دوربین و چشمان خود قرار نمی‌دهند. این داستان می‌خواهد به کودکان نشان دهد که هر فرد چقدر متفاوت از دیگری به رخدادها نگاه می‌کند، حتی وقتی که با یک موقعیت مشابه مواجه هستیم باز هم با صدها عکس متفاوت مواجه خواهیم شد.

این کتاب روان و ساده که از نثری شیوا بهره می‌برد علاوه بر کنکاشی که در باب ماهیت خود مدیوم عکاسی دارد، بر آن است تا جهانی ترسیم کند که همه در کنار یکدیگر حضور دارند و می‌خواهند برای خلق لحظات جمعی تلاش کنند. از این نظر هنگامی که کلماتِ غزال موسوی با صفحات مصور و گرافیکی کتاب هم‌نشینی پیدا می‌کند، تجربه‌ای خاص و دل‌چسب برای کودکان رقم می‌زند و در ذهن کودکان تأثیری بلندمدت از تجربه‌ی مدیوم عکاسی ایجاد می‌کند. در آخر مهم نیست که در داستان این کتاب کدام حیوان یا شخصیت بهترین عکس‌ را خواهد گرفت، چراکه هر نقطه‌دید ویژگی‌های زیبایی خودش را خواهد داشت.

کتاب ما با هم کاملیم، همان‌طور که از عنوانش آشکار است، در باب مفاهیمی چون دوستی، صمیمیمت، ثبت لحظات و همچنین رخدادهایی است که با ثبت آن به واسطه‌ی دوربین و تبدیل آن به آلبوم‌های عکاسی می‌توان تا ابد بارها به آنان نگاه کرد و این تجربه‌های جمعی زیبا را به یاد آورد و در حافظه محفوظ نگه داشت.

کتاب ما با هم کاملیم برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کودکان بین 3 تا 7 سال و همچنین کودکانی که به هنر و عکاسی علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب ما با هم کاملیم می‌خوانیم

بچه‌ها گفتند: چه عکس بامزه‌ای! تا حالا پاهایمان را با این دقت ندیده بودیم! ولی این عکس کاملی نیست!
خرس گفت: ناراحت نباشید بچه‌ها! من می‌گیرم!
بعد دوربین را از قورباغه گرفت و... چیلیک چیلیک... عکس گرفت!
بچه‌ها همه گفتند: چه جالب! اما ما هنوز هم کامل توی عکس نیستیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما با هم کاملیم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-274-616-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما با هم کاملیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ما با هم کاملیم

برای دریافت کتاب ما با هم کاملیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.