معرفی و دانلود کتاب من یک انسانم

عکس جلد کتاب من یک انسانم
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من یک انسانم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من یک انسانم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من یک انسانم

من یک انسانم! می‌توانم یاد بگیرم، رؤیاهایی داشته باشم و شگفت‌زده شوم. اما ممکن است کارهای اشتباهی هم انجام بدهم یا گاهی احساس بدی داشته باشم. کتاب من یک انسانم به نویسندگی سوزان ورده، یک کتاب تصویری و آموزنده درباره‌ی ماجرای مشترک زندگی انسان‌ها بر روی کره‌ی زمین است. این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب من یک انسانم

انسان بودن یعنی ما پُر از قابلیت‌های مختلف هستیم. یعنی درواقع ما یک دنیا استعداد و یک دنیا ویژگی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. خودِ به دنیا آمدن یک معجزه است؛ چه برسد به زندگی! سوزان ورده (Susan Verde) در کتاب من یک انسانم (I Am Human: A Book of Empathy) به بچه‌ها می‌آموزد که می‌توانند انتخاب کنند که نسبت به دیگران مهربان و همدل باشند و با این کار تصمیم‌های خوب و درستی در مسیر زندگی‌شان بگیرند.

کتاب من یک انسانم به کودکان می‌گوید که طبیعی است اگر گاهی ناراحت و دلخور باشیم. همه‌ی ما انسان هستیم و ممکن است گاهی روزهای خوبی نداشته باشیم؛ روزهایی که یا ما نسبت به دیگران اشتباهی را مرتکب شده‌ایم یا دیگران نسبت به ما نامهربانی کرده‌اند.

تصاویر رنگارنگ و گرمابخش کتاب من یک انسانم کاملاً مناسب بچه‌های خردسال هستند. تمام جملات و تصاویر کتاب طوری طراحی شده‌اند که مخاطبانشان بتوانند به‌راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

کتاب من یک انسانم را سوزان ورده به‌همراه تصویرگر مشهور کودکان، پیتر اچ. رینولدز (Peter H. Reynolds) برای تمام کودکان جهان تهیه کرده‌اند. انتشارات پرتقال این کتاب را با ترجمه‌ی غزال موسوی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌ها‌ی من هستم

مجموعه‌ی من ... هستم (I Am) به نویسندگی سوزان ورده و تصویرگری پیتر اچ. رینولدز شامل هفت جلد کتاب تصویری و آموزشی برای کودکان است. برخی از جلدهای این مجموعه در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند. سوزان ورده که خودش مربی یوگا است، اولین جلد مجموعه‌ی من هستم را برای آموزش یوگا و مفهوم آن به کودکان نوشته است. پس از آن، جلدهای دیگرِ مجموعه را برای آموزش مهم‌ترین مفاهیم انسانی با زبانی ساده به کودکان تهیه کرده است. سایر جلدهای این مجموعه از این قرارند: «من تمرکز هستم (I Am Yoga)، من آرامش هستم (I Am Peace)، من عشق هستم (I Am Love)، من یک نفر هستم اما... (I Am One)، من شجاعت هستم (I Am Courage)، من خودم هستم (I Am Me)».

نکوداشت‌های کتاب من یک انسانم

  • سوزان ورده در کتاب من یک انسانم همه‌چیز را طوری پیش می‌برد که در انتها به پیوند انسان‌ها با هم برسیم. داستانی مختصر و مفید که با تصویرگری‌های آشنای پیتر اچ. رینولدز خوب چفت شده. کتاب من یک انسانم ما را با خود به‌دنبال کردن ماجرای پسری می‌کشاند که در صفحات اول کتاب از رنگ‌ها متولد شده و به‌عنوان یک انسان وارد سفر زندگی می‌شود. کتابی کاملاً متناسب با رده‌ی سنی مخاطبان که با نگاهی امیدبخش چیستی انسان بودن را می‌کاود. کتاب من یک انسانم درباره‌ی چیزی است که انسان‌ها را بر روی این سیاره با هم پیوند می‌زند. (اسکول لایبرری ژورنال)

  • خطوط ساده‌ای که رینولدز در طراحی به کار می‌برد به‌همراه انفجار رنگ‌هایی که استفاده می‌کند، ویژگی منحصربه‌فردی به کارهای او می‌بخشد. این تصاویر با متن ساده و شفافی همراه شده‌اند که از زاویه‌ی همان تصاویر به احساسات و ویژگی‌های انسان در این جهان پهناور نگاه می‌کند. بزرگ‌ترها نیز از این‌که مدام کتاب من یک انسانم را همراه با فرزندانشان بخوانند سیر نمی‌شوند. این کتاب، شامل یادآوری‌هایی است که برای همه‌ی ما مفید هستند. (Kirkus Reviews)

کتاب من یک انسانم مناسب چه کسانی است؟

کتاب من یک انسانم برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است. والدین یا مربی‌هایی که قصد دارند کودکان را با مفهوم انسان بودن و اشتراکات میان همه‌ی انسان‌ها آشنا کنند و به‌طور کلی به‌دنبال آموزش‌های اجتماعی به بچه‌ها هستند، می‌توانند از کتاب من یک انسانم استفاده کنند.

با سوزان ورده بیشتر آشنا شویم

سوزان ورده، کودکی خود را به همراه برادرش مایکل در محله‌ی گرینویچ نیویورک گذراند. او از آن دختربچه‌هایی بود که همه‌جا با شلوار پاچه‌گشاد می‌چرخند، دوبنده‌های رنگین‌کمانی به آن می‌بندند، با اسکیتشان محله را بالا و پایین می‌کنند و یک تکه گچ هم چپانده‌اند ته جیبشان. خانه‌ی کودکی سوزان پر بود از کتاب، موسیقی و بوی کیک‌هایی که مادرش برای رستوران بغلی می‌پخت. سوزان گاهی داستانی می‌نوشت یا شعری می‌سرود و آن را برای خانواده و دوستانش می‌خواند. چندباری هم آن‌ها را برای مجله‌ی شعر دبیرستان فرستاده بود. عشق و علاقه‌ی سوزان به ادبیات مادرزادی بود و هیچ‌وقت هم برایش کمرنگ نشد.

بعدها سوزان شغل معلمی را برای خود انتخاب کرد و همچنین به مطالعه و بررسی ادبیات کودکان پرداخت. باوجوداینکه سوزان دیگر معلم مدرسه نیست، اما همچنان یک مربی یوگاست. درحال‌حاضر سوزان همراه با پسرهای دوقلو و دخترش در میان کوهی از لگو، وسایل و ابزار کارهای هنری و کتاب‌های تصویری زندگی می‌کند. فرزندانش، منشأ همیشگی الهام او در نوشتن هستند. آن‌ها به سوزان کمک می‌کنند تا هیچ‌وقت فراموش نکند که چطور همه‌چیز را از چشم یک بچه ببیند.

در بخشی از کتاب من یک انسانم می‌خوانیم

یک روزِ بد
می‌تواند با مهربانی کردن تبدیل شود به
یک روزِ عالی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من یک انسانم
نویسنده
مترجمغزال موسوی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-462-516-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من یک انسانم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من یک انسانم

برای دریافت کتاب من یک انسانم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.