معرفی و دانلود کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم

عکس جلد کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم
قیمت:
۶,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم

کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم، اثر زهره صابری حقایق، مجموعه‌ای از شعرهای عاشقانه و اجتماعی است که از عمیق‌ترین مفاهیم عاطفی و جامعه‌شناختی سخن می‌گویند. مجموعه شعر حاضر بیانی است شاعرانه از عشق، روابط، هویت، جنسیت و دگرگونی‌های درونی آدمی در دنیای مدرن امروزی. رگه‌های فلسفی و احساسات عمیق شاعر در اثر پیش‌رو بیش‌از‌پیش موجب جذب مخاطب می‌شوند.

درباره کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم

عاشقانه‌هایی برای انسان دردمند مدرن! کتاب شعر ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم، مجموعه‌ای از اشعار عاشقانه و اجتماعی زهره صابری، در قالب شعر سپید است که به مخاطب دید جدیدی از جامعه ارائه می‌دهد.

زهره صابری از شعر نو، به عنوان یک سبک مدرن که اغلب با موضوعات عاشقانه و اجتماعی مطرح می‌شود، برای کشف پیچ‌و‌خم‌های روابط انسانی، ابراز احساسات و به چالش کشیدن باورهای کلیشه‌ای بهره برده است. شاعر با به‌کارگیری درون‌مایه‌ی پیچیده‌‌ی فلسفی و توصیفات بدیع از جهان، خوانندگان را تا انتهای مجموعه، همراه و همدل کرده و با آنان از زندگی می‌گوید و راهی برای گفتگو و تفکر درباره تجربیات شاعرانه باز می‌کند.

سایه‌ها، آفتاب، سکوت برف و ده‌ها اتفاق ساده‌ی این دنیا، بهانه‌های کوچکی هستند که روح شاعر را به خود وامی‌دارند. گویی شاعر هر روز و هر لحظه در تلاطم انقلاب‌های درونی، با کوچکترین تجربه‌‌ی عاطفی، دستخوش دگرگونی‌های روحی می‌شود. دیدگاه بکر زهره صابری نسبت به پیش‌پاافتاده‌ترین پدیده‌های اطرافش که گاه رنگ‌و‌بوی سوررئالیسم نیز به خود می‌گیرد درخور توجه است. از سوی دیگر، ظرافت و لطافتی که در لحن شاعر دیده می‌شود، یادآور نگاه زنانه‌ی او به اشیاء و فضاست که از چشم خواننده‌ی تیزبین پنهان نمی‌ماند. اثر حاضر از سوی انتشارات آواژ به چاپ رسیده است.

کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به مخاطبین شعر معاصر فارسی، کسانی که از اشعار احساسی لذت می‌برند و همچنین افرادی که به جریان شعر مدرن فارسی علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم می‌خوانیم

باران گرفته!
حرف‌های ناتمام
چای سرد
تصویر زن بر قوطی سیگارش!
کبریت می‌کشد،
شعله می‌کشد،
دست می‌کشد.
خوابم گرفته
بین حرف‌هایش
در بخار چای
تصویر چشمانم در نگاهش!
کبریت می‌کشد،
شعله می‌کشم،
دست نمی‌کشد!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم
نویسنده
ناشر چاپینشر آواژ
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات68
زبانفارسی
شابک978-600-8698-02-9
موضوع کتابکتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم

برای دریافت کتاب ما ترس‌ها زود قندیل می‌شویم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.