معرفی و دانلود کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما...: رازهایی ساده برای استحکام روابط عاشقانه و زناشویی

عکس جلد کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما...: رازهایی ساده برای استحکام روابط عاشقانه و زناشویی
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما...: رازهایی ساده برای استحکام روابط عاشقانه و زناشویی

راهنمایی برای زوج‌های تازه‌کار! کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما...، نوشته‌ی الن واچتل، برای کمک به تمام زوج‌هایی که در روابط زناشویی خود به مشکل برخورده‌اند، نکته‌ها و آموزش‌های کاربردی و ساده‌ای ارائه کرده است. برای داشتن یک رابطه‌ی پرنشاط و عشق پایدار با همسرتان کافی است با نویسنده همراه شوید.

درباره‌ی کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما...

فرقی ندارد که زن و مرد پیش از ازدواج چقدر دلبسته‌ی یکدیگر باشند. حتی عاشقانه‌ترین ازدواج‌ها هم با گذر زمان و بروز چالش‌های ریزودرشت به لحظات بحرانی می‌رسند. کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما... (...We Love Each Other, But) از این رو نوشته شده است تا به زوج‌ها بیاموزد که چطور عشق اولیه‌ی خود را در تمام لحظات زندگی زناشویی تجربه کنند. الن واچتل (Ellen F Wachtel) با ارائه‌ی نکات ساده و عملی به شما کمک می‌کند تا بتوانید رابطه‌ای را که از مسیر درست منحرف شده است، بازیابی کنید. البته برای اینکه از آموزه‌های این کتاب استفاده کنید، نیازی نیست حتماً با همسرتان به مشکل برخورده باشید. می‌توانید پیش از وقوع هر مشکلی با آگاهی از چالش‌های احتمالی از بروز آن‌ها پیشگیری کنید.

شاید بسیاری از زوج‌ها روزی به این نتیجه برسند که باید از رابطه و ازدواج خود به‌کلی دست بکشند، چون دیگر هرگز قابل ترمیم نیست. اگر شما هم همین حالا در این نقطه از زندگی خود ایستاده‌اید، لطفاً دست نگهدارید! بگذارید الن واچتل به شما نشان بدهد که می‌توانید دلیل عاشق شدن خود را دوباره به یاد بیاورید و همان روزهای اول ازدواج را بارها‌و‌بارها تجربه کنید.

کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما... حاصل 25 سال تجربه‌ی الن واچتل در زمینه‌ی زوج‌درمانی و روان‌درمانی است. راهنمایی است که می‌توانید با خواندن آن از هر جلسه‌ی مشاوره‌ای بی‌نیاز شوید. بد نیست اشاره کنیم که تاکنون صدها زوج با کاربرد نکات این کتاب، به رابطه‌ای سالم و موفق با همسرشان رسیده‌اند. پس با خیال راحت به الن واچتل اعتماد کنید و بگذارید تا راه‌حل‌های کوچکی را به شما بیاموزد که منشأ تغییرات بزرگی در زندگی شما خواهند بود.

کتاب حاضر را انتشارات امید سخن با ترجمه‌ی حسین صادقی‌گرگری و ناصر عظیمی‌خسرقی به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما...

  • راهنمایی شگفت‌انگیز و کاربردی برای زوج‌هایی که به دنبال اجتناب از روابط نامشروع هستند. (جانسین آبراهامز اسپرینگ، نویسنده)
  • کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما... هم صمیمی و هم دارای نکات منطقی و عاقلانه است. می‌توان ایده‌های الن واچتل را در این کتاب بلافاصله به اجرا درآورد. زوج‌ها در تمام مراحل زندگی خود می‌توانند از آن استفاده کنند. با این کتاب رابطه‌‌ی خوبی برقرار خواهید کرد. کتاب حاضر دربرگیرنده‌ی همان نکاتی است زوج‌ها در دنیای پرشتاب امروزی بدان نیاز دارند. (شارین ولف، نویسنده)
  • الن واچتل از متخصصان حوزه‌ی مسائل خانواده است و این کتاب تخصص او را در بهترین حالت ممکن نشان می‌دهد. او بیش از اینکه باهوش باشد، خردمند است. او با صراحت و صمیمیت با خوانندگانش روبه‌رو می‌شود. خوانندگان این کتاب می‌توانند علاوه‌ بر لذت بردن از مطالب آن، به نحوی آرامش‌بخش به مشکلات خود رسیدگی کنند. (دونالد ای. بلاچ، رئیس آکادمی روان‌درمانی خانواده‌ی آمریکا)

کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما... برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از طرفداران کتاب‌های روانشناسی در حوزه‌ی سلامت خانواده و مسائل زناشویی هستید، خواندن این کتاب را هرگز از دست ندهید. کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما... نکته‌های آموزشی بسیاری برای زوج‌های جوان و نیز زوج‌های باتجربه دارد.

با الن واچتل بیشتر آشنا شویم

الن واچتل، نویسنده و روانشناس آمریکایی است. او که از متخصصان برجسته‌ی مسائل ازدواج و خانواده به شمار می‌رود تحصیلات خود را در دانشگاه هاروارد به پایان رسانده و در دانشگاه نیویورک به تدریس پداخته است. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «قلب زوج درمانی» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما...

  • به بچه‌ى خود بیاموزید بتواند خود را آرام کند.
  • گاهى به یکدیگر فرصتى براى دور بودن از زندگى خانوادگى بدهید.
  • اگر هریک از شما به دیگرى کمک کند تا مدتى را که براى خود نیاز دارد به‌دست آورد، به‌عنوان یک زوج به هم نزدیک‌تر خواهید شد.
  • اگر با همسر خود زندگى باثبات و عاشقانه‌اى دارید، بهترین کارى که براى زنده نگه‌داشتن آن مى‌توانید بکنید این است که همیشه به تغییر و تکامل خود ادامه دهید.

در بخشی از کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما... می‌خوانیم

بسیارى از زوج‌ها که با آنها کار کرده‌ام الگویى رفتارى ندارند که به آنها بیاموزد در تنش‌ها و مشکلات چکار کنند یا اصلا چگونه عشقى را که در آغاز نسبت به‌هم داشته‌اند حفظ کنند. احساس آنها مثل کشتیرانى در آب‌هاى کشف نشده است. وقتى افرادى (شاید حتى والدینشان) را مى‌شناسند که رابطه‌ى خوبى دارند، اغلب احساس مى‌کنند که چنین روابطى درمورد آنان عملى نیست. زمانه عوض شده است. تعریف روشنى از نقش هر فرد در زندگى وجود ندارد. بسیارى زنان داراى فرزند بیرون از خانه شغل‌هاى دشوارى دارند. دیگر مردان تنها نان‌آوران به‌شمار نمى‌آیند.

این روزها زندگى آسان نیست. مردم درمورد وضعیت اقتصادى‌شان نگرانند. شغل‌هاى دشوار و طولانى‌مدت فشارى وارد مى‌آورد که روابط را حتى مشکل‌تر مى‌کند. مردم احساس خستگى، فرسودگى و نخ‌نما شدن دارند. به‌ندرت بعد از کار وقت کافى هست تا نفس عمیقى بکشى و اگر شغلى دشوار و همین‌طور بچه داشته باشى باید این موضوع را فراموش کنى؛ وقتى براى خودت هم نیست چه برسد به رابطه.

فشارى که ممکن است درنتیجه‌ى انجام آن کارها وارد شود، مى‌تواند رابطه‌ى یک زوج را به آسانى بفرساید. وقتى چیزى براى ارایه نباشد، گشاده‌دستى و حمایت عاطفى مشکل است. مثلا شاید به‌طور منطقى آگاه باشید که شوهرتان در محیط کارى متحمل فشار زیادى است و عملاً نمى‌تواند به درخواست رییسش براى ماندن تا دیروقت جواب منفى بدهد، اما بااین‌حال عصبانى هستید. شاید واقعا نخواهید که با کارش طور دیگرى کنار آید (اگرچه گاهى فکر مى‌کنید که اگر کارآیى بیشترى داشت ساعات کمترى کار مى‌کرد) اما بااین‌همه عصبانى مى‌شوید. بسیار خسته‌کننده است که بعد از کارهاى سخت طول روز به تنهایى بچه‌ها را اداره کنید. اگر همسر قبل از خوابیدن بچه‌ها برسد تا دیروقت با آنهاست و وقتى براى گفتگوى والدین پیش نمى‌آید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: ما عاشق همیم، اما...
فصل اول: چهار واقعیت اساسى درمورد آنچه عشق را پایدار مى‌سازد
فصل دوم: هر تصمیمى باعث یک کشمکش است
فصل سوم: دچار بگوموهاى واقعا بدى مى‌شویم
فصل چهارم: تمایل مهرورزى کمى داریم
فصل پنجم: به‌سختى با مشکلات روحى هم کنار مى‌آییم
فصل ششم: حالا زیاد مطمئن نیستم
فصل هفتم: زندگى با بچه‌ها آسان نیست
فصل هشتم: آیا ازدواج یعنى همین؟
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما عاشق یکدیگریم، اما...: رازهایی ساده برای استحکام روابط عاشقانه و زناشویی
نویسنده
مترجمحسین صادقی گرگری، ناصر عظیمی خسرقی
ناشر چاپیانتشارات امید سخن
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات260
زبانفارسی
شابک978-622-5239-12-8
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما...

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما...

برای دریافت کتاب ما عاشق یکدیگریم، اما... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.