معرفی و دانلود کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه

عکس جلد کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه

گریگور آستیر در کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه داستان سگی باهوش و آتش‌پاره به نام هاپو را برای‌تان تعریف می‌کند که قصد کرده نقاشی کند. زمانی که هاپو تصمیم می‌گیرد روی بوم نقاشی‌اش تصویر یک موش را بکِشد، دیگر هیچ‌ چیز جلودار پهلوان گربه، گربه‌ی همسایه نیست و به تابلو حمله می‌کند!... در اثری که پیش روی‌تان قرار دارد، داستان‌هایی کوتاه، مجزا و بامزه را از هاپو و دوستانش را مطالعه می‌کنید.

درباره‌ی کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه

این شما و این ماجراهای هاپو، زبل‌ترین سگ جهان!

کتابی که پیش روی شما قرار گرفته، با عنوان تابلوی بدمزه، سومین مجلد از یک چهارگانه به نام «ماجراهای هاپو»، به قلم گریگور آستیر است. در این مجموعه مخاطب داستان‌های سگی به نام هاپو هستید؛ سگی که مهربان و وفادار است، و البته گاهی هم بدجنس و ناقلا می‌شود. به خصوص وقتی که پهلوان گربه، یعنی گربه‌ی همسایه‌ را می‌بیند! به هر روی، او به همراه صاحبانش -خاله‌خانم، خان‌دایی، و پسرشان دودو، روزگار شادی را در کنار هم می‌گذرانند. شما در هر مجلد از این مجموعه، مخاطب داستان‌های کوتاهی از ماجراجویی‌های هاپو و همراهانش قرار می‌گیرید.

گفتنی است گریگور آستیر (Grigoriy Oster) نام این مجموعه را از ششمین ماجرای کتاب وام گرفته است. در این داستان که تابلوی بدمزه نام دارد، مشاهده می‌کنید که هاپو تصمیم گرفته هنرمند شود و برای همین هم یک تابلوی جدید تهیه می‌کند. از میان همه‌ی موضوعاتی که می‌توان به عنوان سوژه‌ی نقاشی انتخاب کرد، هاپو تصویر یک موش را انتخاب می‌کند و بعد هم که نقاشی کشیدنش تمام شد، نظر پهلوان گربه را راجع‌به نقاشی تازه‌اش می‌پرسد. پهلوان گربه هم با دیدن موش روی تابلو از خود بی‌خود می‌شود، و به سمت تابلوی نقاشی هجوم می‌آورد تا موش را یک لقمه‌ی چپ کند، اما افسوس که یک لقمه‌ی بدمزه‌ در انتظارش است!

همچنین در داستان اول کتاب تابلوی بدمزه مطالعه می‌کنید که هاپو به همراه دودو به شهربازی رفته است، اما پول توجیبی‌ دودو تنها کفاف دو بلیط را می‌دهد. همین می‌شود که وقتی هاپو و دودو دو بلیط می‌خرند، همه‌ی پول‌شان تمام می‌شود. راستش را بخواهید، آن دو چندان از این بابت ناراحت نیستند، چرا که تا دودو دوست خوبی مثل هاپو دارد، می‌تواند از صبح تا شب سواری بکند، تازه بدون آن‌که پولی بپردازد...

بد نیست به عناوین داستان‌های کتاب حاضر نیز اشاره‌ای داشته باشیم: «دوست مجانی»، «فقط یک دقیقه»، «ماهی یا ماهیگیر»، «صبحانه‌ی نی‌نی»، «شنای انباری»، «تابلوی بدمزه»، «اسباب‌بازی زنده»، «مواظب باش زمین نخوری» و «یک شال خوب». لازم به ذکر است که تصویرگری کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه را، همچون مجلدهای قبلی، ولادیمیر سوته یف برعهده داشته و نشر کتاب چ (واحد کودک و نوجوان نشر چشمه) آن را با ترجمه‌ی صوفیا محمودی ذیل مجموعه‌ کتاب‌های ونوشه منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌ ماجراهای هاپو

کتاب‌های مصور «ماجراهای هاپو» مجموعه‌ای از چند ماجرای کوتاه طنز را شامل می‌شوند که شخصیت اصلی آن‌ها هاپو است: سگی مهربان که در خانه‌ی خان‌دایی و خاله‌خانم زندگی می‌کند و به همراه دوست و رقیبش، پهلوان‌گربه ماجراهای خنده‌داری را رقم می‌زند.

این قصه‌ها به قلم گریگور آستیر نوشته شده‌اند و از زمان انتشار تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه گشته‌اند. ولادیمیر سوته یف تصویرگری این آثار را بر عهده داشته و صوفیا محمدی آن‌ها را به زبان فارسی ترجمه کرده است. در ادامه، به ترتیب نام مجلدهای منتشرشده ذیل این مجموعه را ملاحظه می‌کنید:

  • ماجراهای هاپو 1: جارو چرخی
  • ماجراهای هاپو 2: لانه‌ی چندطبقه
  • ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه
  • ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم‌ مرغ‌ها

کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 7 ساله می‌توانند از مطالعه‌ی کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه نوشته‌ی گریگوری بنتسیونویچ آستیر (Grigoriy Bentsionovich Oster) لذت و بهره ببرند.

در بخشی از کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه می‌خوانیم

«چه تابلو بدی! خیلی بدمزه بود.» هاپو خندید و گفت: «تو را چه به تابلو نقاشی... تو که چیزی از هنر سرت نمی‌شود!» فروشنده‌ی عصبانی هاپو را دعوا کرد: «برو بیرون حیوان! این‌جا مغازه‌ی اسباب‌بازی‌فروشی است، جای سگ نیست.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه
نویسنده
مترجمصوفیا محمودی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7776-60-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه

برای دریافت کتاب ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.