معرفی و دانلود کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها

عکس جلد کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها

این شما و این ماجراهای سگی آتش‌پاره و دوست‌داشتنی، به نام هاپو... در کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها، نوشته‌ی گریگور آستیر همچون مجلدهای قبلی، داستانک‌های طنزی را از زندگی هاپو مطالعه می‌کنیم.

درباره‌ی کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها

کتابی که پیش روی شماست، با عنوان آرزوی تخم مرغ‌ها، نوشته‌ی گریگور آستیر (Grigoriy Oster)، چهارمین مجلد از مجموعه کتاب‌های ماجراهای هاپو است. در این جلد نیز ماجراهای سگی بانمک و ناقلا، به نام هاپو و دوستش دودو، صاحبانش خاله‌خانم و خان‌دایی و البته دوست و دشمن دیرینه‌اش، پهلوان‌گربه را پی می‌گیریم. در داستان آرزوی تخم مرغ‌ها که دومین داستان این اثر است و عنوان کتاب نیز از آن وام گرفته شده، مطالعه می‌کنیم که هاپو به سراغ تخم‌مرغ‌ها رفته، به این خیال که می‌تواند با آن‌ها یک نیمروی لذیذ درست کند، غافل از این‌که ماجرا جور دیگری پیش می‌رود...

عناوین سایر داستان‌های کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها از این قرار هستند: «استخوان‌های لذیذ» داستان هاپو را روایت می‌کند که به خاطر یک استخوان با زی‌زی، سگ همسایه، سر جنگ برداشته است. در داستان «کی زودتر خسته می‌شود» داستان خان‌دایی را می‌خوانید که قصد کرده به یک راهپیمایی طولانی برود. نام چهارمین داستان کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها «غذای اسب» است و پنجمین داستانک «نجات سیاره» نام دارد که در آن هاپو سر و کارش به مرکز بازیافت زباله می‌افتد. داستانک‌ بعدی نیز «رد پای خرگوش کجاست؟» نامگذاری شده که طولانی‌ترین داستان سری کتاب‌های ماجراهای هاپو می‌باشد.

بد نیست اشاره کنیم که تصویرگری کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها را ولادیمیر سوته یف برعهده داشته و نشر کتاب چ (واحد کودک و نوجوان نشر چشمه) آن را با ترجمه‌ی صوفیا محمودی ذیل مجموعه‌ کتاب‌های ونوشه به دست علاقه‌مندان رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌ ماجراهای هاپو

کتاب‌های مصور «ماجراهای هاپو» مجموعه‌ای از چند ماجرای کوتاه طنز را شامل می‌شوند که شخصیت اصلی آن‌ها هاپو است: سگی مهربان که در خانه‌ی خان‌دایی و خاله‌خانم زندگی می‌کند و به همراه دوست و رقیبش، پهلوان‌گربه ماجراهای خنده‌داری را رقم می‌زند.

این قصه‌ها به قلم گریگور آستیر نوشته شده‌اند و از زمان انتشار تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه گشته‌اند. ولادیمیر سوته یف تصویرگری این آثار را بر عهده داشته و صوفیا محمدی آن‌ها را به زبان فارسی ترجمه کرده است. در ادامه، به ترتیب نام مجلدهای منتشرشده ذیل این مجموعه را ملاحظه می‌کنید:

  • ماجراهای هاپو 1: جارو چرخی
  • ماجراهای هاپو 2: لانه‌ی چندطبقه
  • ماجراهای هاپو 3: تابلوی بدمزه
  • ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم‌ مرغ‌ها

کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها به قلم گریگوری بنتسیونویچ آستیر (Grigoriy Bentsionovich Oster) برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها می‌خوانیم

خان‌دایی گفت: «نه، نه، نمی‌شود. می‌خواهم به یک راهپیمایی طولانی بروم، نمی‌توانم بچه‌ها را با خودم ببرم. شما زود خسته می‌شوید و شروع می‌کنید به نق زدن.» «آخ‌آخ! چه‌قدر خسته شدم!... باید استراحت کنم.» دودو می‌گفت: «هی، هی! اسب‌کوچولوی من... تندتر... تندتر!» و هاپو دلش نمی‌آمد به حرف دوستش گوش ندهد، برای همین گاری را می‌کشید. «خُب دیگر، بایست! وقتِ غذاست!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها
نویسنده
مترجمصوفیا محمودی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7776-61-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها

برای دریافت کتاب ماجراهای هاپو 4: آرزوی تخم مرغ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.