معرفی و دانلود کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد)

عکس جلد کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد)
قیمت:
۹۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد)

ماساژ قدمت زیادی در کمک به بهبود عملکرد بدن و محافظت از صدمات عضله‌ای دارد. اما ماساژ انواع و اهداف متفاوتی دارد. مایکل مک‌ گیلی کودی در کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد) اصول اساسی ماساژ ورزشی را آموزش می‌دهد و به مزایای این نوع ماساژ برای ورزشکاران می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد)

سخت‌تر تمرین کنید، سریع‌تر ریکاوری کنید و راندمان خود را بالا ببرید!

ورزشکاران برتر امروزی برای آسیب ندیدن قبل از مسابقه، بعد از مسابقه و حتی در اوج بازی خود، به ماساژ ورزشی متکی هستند. با کتاب ماساژ ورزشی (Massage for Sport Performance) شما هم می‌توانید مثل یک ورزشکار حرفه‌ای از ماساژ ورزشی سود ببرید.

مایکل مک‌ گیلی کودی (Michael McGillicuddy)، ماساژور معروف ورزشی، در این کتاب همان تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهد که برای تمرین و آماده‌سازی ورزشکاران برجسته‌ی دوو‌میدانی در مسابقات المپیک استفاده کرده است. کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد) به شما یاد می‌دهد که چگونه:

  • عضلات خود را بشناسید.
  • تنها یا به کمک دستیار ماساژ دهید.
  • روتین مؤثری را برای ماساژ، قبل و بعد از مسابقات ورزشی پیش بگیرید.
  • در ماهیچه‌های خود کشش ایجاد کنید، بدن خود را گرم کنید و عضلاتتان را فعال نگه دارید.
  • از درمان‌های ویژه‌ی ورزشی سود ببرید.
  • ماساژ بازیابی یا ریکاوری را یاد بگیرید.
  • آسیب، درد و خستگی را به حداقل برسانید.

در کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد)، توصیه‌ها و نکاتی درمورد ورزش‌های خاص نیز گفته می‌شود. به‌علاوه با ماساژهای پیشنهادی برای ورزش‌های بسکتبال، دوومیدانی، فوتبال و شنا آشنا خواهید شد. مایکل مک‌ گیلی کودی با آموزش‌های گام‌به‌گام و تصاویری که در کتاب موجود است، راهنمای کاملی را از تکنیک‌های مبتدی برای بازیکنان، مربیان و ورزشکاران فراهم می‌کند. او همچنین نقش و وظیفه‌ی ماساژور و ورزشکار را روشن می‌سازد.

ترجمه‌ی کتاب (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد) توسط دکتر هادی میری، دکتر شهرام آهنجان و دکتر زهرا شمس انجام شده و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد)

  • مایکل مک گیلی کودی اطلاعات واضح و سازماندهی‌شده‌ای را برای آدم‌های نتیجه‌گرا ارائه می‌دهد. (Benny Vaughn)
  • ورزشکاران و درمانگران با این کتاب از ماساژ قبل و بعد از رویداد ورزشی گرفته تا پیشگیری از مصدومیت و درمان، بهره خواهند برد. (Leslie A. Young)

کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد) برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به یادگیری آناتومی بدن، تجربه‌ی لذت‌بخشی از مطالعه‌ی این کتاب خواهند داشت. حال‌آنکه مخاطبان تخصصی این کتاب ماساژورها و ورزشکاران هستند. اگر تازه می‌خوهید ماساژدرمانی را شروع کنید، خواندن این کتاب کمک شایانی به شما می‌کند.

با مایکل مک گیلی کودی بیشتر آشنا شویم

مایکل مک‌گیلی کودی، درمانگر و متخصص ماساژ ورزشی اهل آمریکاست. او با بسیاری از ورزشکاران برجسته در مسابقات ملی و بازی‌های المپیک آتلانتا، در رشته‌های تنیس، اسکیت نمایشی و شمشیربازی کار کرده است. مک گیلی کودی فارغ‌التحصیل مدرسه‌ی ماساژدرمانی فلوریدا و دارنده‌ی گواهینامه‌ی ملی ماساژ و بدن است. او همچنین مالک مدرسه‌ی ماساژ درمانی مرکزی فلوریدا در وینتر پارک فلوریداست؛ جایی که او به آموزش و تمرین ماساژ ورزشی مشغول است.

در بخشی از کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد) می‌خوانیم

هیچ تکنیک ماساژی وجود ندارد که بتواند همه‌ی اهداف مورد نظر در ماساژ ورزشی را فراهم کند. بسیاری از ماساژورها، آموزش‌ها و دوره‌ه‌های حرفه‌ای ماساژ را با ضوابط خاص گذرانده‌اند. در ادامه به‌اختصار به تشریح تکنیک‌های رایج ماساژ ورزشی و اثرات آن‌ها خواهیم پرداخت.

ماساژ دورانی: این روش با انگشت شست، سایر انگشتان یا کف دست اجرا می‌شود و میزان فشار وارده در آن به حدی است که بتواند بافت هدف را به صورت دورانی به حرکت درآورد. هدف از این روش، گرم کردن قسمتی از بدن، کاهش چسبندگی‌های غیرطبیعی، کاهش حساسیت در بافت‌های سطحی، افزایش جریان خون موضعی و تسهیل در حرکت عضلات پیش از انجام فعالیت یا انجام ماساژهای عمیق‌تر است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: آمادگی برای ماساژ
فصل اول: مقدمه‌ای بر ماساژ ورزشی
فصل دوم: وسایل و تجهیزات ماساژ ورزشی
فصل سوم: شناخت عضلات
فصل چهارم: برنامه‌ریزی برای ماساژ پیش از مسابقه
فصل پنجم: برنامه‌ریزی برای ماساژ پس از مسابقه
بخش دوم: کاربرد تکنیک‌های ماساژ
فصل ششم: کشش
فصل هفتم: ماساژ پیش و پس از رویداد ورزشی
فصل هشتم: ماساژ بازیابی (ریکاوری)
فصل نهم: درمان ویژهٔ ورزشی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد)
نویسنده
مترجمزهرا شمس، هادی میری، شهرام آهنجان
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-600-355-339-2
موضوع کتابکتاب‌های طب سنتی، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد)

برای دریافت کتاب ماساژ ورزشی (تکنیک‌های کاربردی برای بهبود عملکرد) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.