معرفی و دانلود کتاب ماهی دم قرمزی

عکس جلد کتاب ماهی دم قرمزی
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماهی دم قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماهی دم قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماهی دم قرمزی

کتاب ماهی دم قرمزی، نوشته‌ی امیر حسین‌زاده، نویسنده‌ی نوجوان، مجموعه‌ای از سه داستان کوتاه است که هر کدام دنیای مخصوص به خود را دارد. لحن حسین‌زاده در این داستان‌ها طنز است و بیانی دلنشین و صمیمی دارد. این کتاب، مناسب کودکانی است که می‌خواهند به دنیای جذابی که حسین‌زاده ترسیم کرده، سفر کنند. کتاب ماهی دم قرمزی را انتشارات افسانه نیاکان به چاپ رسانده است.

در بخشی از کتاب ماهی دم قرمزی می‌خوانیم

ماهی دم قرمز گفت: تو اصلا میدونی من کی هستم؟ بچه گفت: آخیش چه بچه ماهی کوچولوی زیبایی. بچه هم دستش رو توی آب آورد تا بتونه ماهی دم قرمزی رو بگیره و در ادامه دم قرمزی گفت‌ای بابا مثل اینکه حرف حساب حالیت نمیشه‌ها و دست بچه را گاز گرفت. بچه یک دفعه گریه کرد و گفت خیلی هم زشتی. دم قرمزی گفت خیلی هم خوب کردم و زود باله هاش رو تکون داد و فرار کرد و رفت به سمت خونشون. وقتی وارد شد، دید که مادرش خونه نیست و برای درست کردن سوپ صدف رفته مقداری جلبک و صدف بیاره. وقتی مادرش برگشت دم‌قرمزی از این قضیه هیچ چیزی به مادرش نگفت. سر میز غذا، مادرش گفت: قرمزی جان تعریف کن ببینم امروز چیکار کردی و کجاها رفتی؟ دم قرمزی خیلی هول شده بود و گفت: آهان یادم اومد، امروز خیلی با بچه‌ها بازی کردیم و توی شنهای کف رودخونه کلی قدم زدیم و رفتیم توی کتابخونه‌ی ته‌رودخانه و کلی کتاب خوندیم.

مادرش گفت پس حالا که رفتی شن بازی کردی حتماً حتماً باید بری حموم کنی. دم قرمزی گفت خونه ماهی بادکنکی رفتیم و حموم کردیم. توش یه عالم اکسیژن وجود داشت و الان من تمیز تمیز هستم. فردای آن روز هم با بقیه بچه‌ها کلی بازی میکردیم و پل رودخانه‌رو از این ور به اون ور شنا می‌کردیم. آهان راستی یادم رفت خودمو معرفی کنم من ماهی دم قرمزی هستم.

همش تقصیر آقای نویسنده است. اگر یک کمی داستان رو با آب و تاب توضیح میداد الان همتون می‌دونستین اسم من چیه.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
تولد پسربچه ای به نام کیان
دزدان کوچک
ماهی دُم قرمزی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماهی دم قرمزی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات افسانه نیاکان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-94026-6-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماهی دم قرمزی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماهی دم قرمزی

برای دریافت کتاب ماهی دم قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.