معرفی و دانلود کتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز

عکس جلد کتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مایکل فلپس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مایکل فلپس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز

آنچه که در کتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز می‌خوانیم، در حقیقت داستان زندگی یکی از به‌یادماندنی‌ترین ورزشکاران تاریخ جهان، مایکل فلپس، است که با همکاری الن آبراهامسون نگاشته شده و نه‌تنها شرحی از موفقیت‌ها و تلاش‌های وی را در اختیارمان قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند داستانی الهام‌بخش برای ما نیز باشد. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز، زندگی‌نامه‌ای خودنوشت و اثری انگیزشی است که ما را به نبرد برای رسیدن به رویاهایمان فرامی‌خواند.

درباره‌ی کتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز

اگرچه امروزه کتاب‌های متعددی در حوزه‌ی موفقیت، خودیاری و خودسازی نگاشته شده‌اند و در صورتی که برای جست‌وجوی یک کتاب کاربردی روان‌شناختی به سراغ کتاب‌فروشی‌ها بروید، هرگز دست خالی، باز نخواهید گشت، اما به نظر می‌رسد شنیدن رموز موفقیت و غلبه بر شکست‌ها، از زبان افرادی که خود در زندگی واقعی، این رموز را به کار گرفته‌اند، همواره جذابیت بیشتری دارد. اینجاست که گویی تک‌تک خاطرات و لحظه‌لحظه‌ی زندگی چنین افرادی این قابلیت را دارند که به الگوی ما برای پیروزی و عبور از موانع دشوار زندگی بدل شوند. مایکل فلپس (Michael Phelps)، از پرافتخارترین ورزشکاران المپیک، به همین منظور در کنار شماست تا با راهنمایی‌هایی که در کتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز (No limits) ارائه کرده، رهایی از موانع و راه رسیدن تا بلندترین قله‌ها را به شما بیاموزد. در نگارش و تنظیم این کتاب خواندنی، الن آبراهامسون (Alan Abrahamson)، نویسنده و خبرنگار ورزشی، نیز با وی همکاری داشته.

مایکل فلپس در این زندگی‌نامه‌ی خودنوشت نه‌تنها از موفقیت‌هایش، بلکه از مشکلات و چالش‌های اساسی زندگی‌اش نیز با شما سخن خواهد گفت. مانند دوران کودکی‌اش که با اختلال بیش‌فعالی یا ADHD همراه بوده و سختی‌هایی که برای غلبه بر کمبود تمرکز خود به دوش کشیده و همچنین ناامیدی معلمانش از موفقیت او در تحصیل. لحظه‌لحظه‌ی زندگی مایکل جدالی بوده میان او و ترس‌ها، ناتوانایی‌ها و نقص‌هایش. اکنون او با به اشتراک گذاشتن رخدادهای حقیقی زندگی‌اش، چه در زندگی شخصی و چه در عرصه‌ی ورزش، اثری انگیزشی در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌تواند موفقیت‌های چشمگیر شما را نیز به دنبال بیاورد.

توجه داشته باشید اگرچه ورزش بخش جدایی‌ناپذیر زندگی مایکل فلپس بوده و مطالب کتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز نیز غالباً حول محور مسابقات ورزشی وی در المپیک می‌چرخند، اما نکاتی که در این اثر بیان شده، نه‌تنها برای ورزشکاران، بلکه برای تمام کسانی که قصد دارند در عرصه‌های گوناگون زندگی بدرخشند، سودمند خواهد بود. موفقیت اصول ثابتی دارد و هر کجا و به هر مقصودی که آن‌ها را به کار بگیرید، پیروزی از آن شما خواهد بود.

عزم راسخ برای رسیدن به هدف، آمادگی ذهنی و اشتیاق سیری‌ناپذیر، راه‌کارهایی هستند که فلپس را به بالاترین جایگاه در دنیای ورزش رسانده‌اند و قطعاً این توانایی را دارند که شما را نیز به بالاترین جایگاه در حوزه‌ی دلخواهتان برسانند. نویسنده در این اثر، از زندگی خانوادگی، شگردهای خاص مربی‌اش و راهبردهایی که در مواجهه با حوادث غیرمنتظره پیش می‌گرفته، اطلاعات دسته‌اول و مفیدی را در اختیارتان قرار خواهد داد. او ماجرای هر یک از پیروزی‌هایش را در بازی‌های المپیک آن‌چنان با جزئیات و اشتیاق شرح داده که مطالعه‌ی آن‌ها دست‌کمی از خواندن یک رمان انگیزشی و مهیج ندارد.

برای مطالعه‌ی این اثر الهام‌بخش، می‌توانید به ترجمه‌ی آن به قلم فرناز تیمورازف مراجعه نمایید که به کوشش نشر جیحون به علاقه‌مندان آثار خودیاری و خودسازی عرضه شده است.

کتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز برای چه کسانی مناسب است؟

برای این‌که زندگی رویایی خود را محقق کنید، به تمام بلندپروازی‌های خود جامه‌ی عمل بپوشانید و در تمامی عرصه‌های زندگی‌تان به قهرمانی شکست‌ناپذیر تبدیل شوید، تنها کافی است بی‌درنگ کتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز را تهیه کرده و مطالعه‌ی آن را هرچه زودتر آغاز کنید. زندگی‌نامه‌ی یکی از موفق‌ترین‌های حوزه‌ی ورزش که شما را در مسیر خودسازی و موفقیت شخصی‌تان راهنمایی خواهد کرد.

با مایکل فلپس و الن آبراهامسون بیشتر آشنا شویم

مایکل فلپس (متولد 30 ژوئن 1985) ورزشکار و شناگر افتخارآفرین آمریکایی است که سابقاً در مسابقات این رشته‌ی ورزشی، موفقیت‌های چشم‌گیری را کسب کرده. او را موفق‌ترین قهرمان المپیک در تمام دوران می‌دانند. مایکل فلپس همچنین رکوردار کسب مدال و قهرمان متوالی در مسابقات المپیک است. البته پیش از ورودش به دنیای ورزش، با چالش‌های بزرگی دست‌و‌پنجه نرم می‌کرده که یکی از آن‌ها ابتلای وی به اختلال بیش‌فعالی بود. او نیز مانند سایر مبتلایان به بیش‌فعالی، قادر به تمرکز بر یک موضوع خاص نبوده و همین موضوع باعث شده بود از سوی دیگران با سرزنش و واکنش‌های منفی روبه‌رو شود. بااین‌حال، موفقیت‌های فلپس در عرصه‌های ورزشی ثابت کرد، در برابر انسانی که برای موفقیت می‌کوشد، هیچ مانعی توانایی مقاومت ندارد.

الن آبراهامسون نیز نویسنده‌ی پرفروش، خبرنگار ورزشی و تحلیلگر برنامه‌های تلویزیونی است. او در سال 2010، وب‌سایت خود را با عنوان 3 Wire Sports راه‌اندازی نمود که میان اهالی ورزش، با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد.

در بخشی از کتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز می‌خوانیم

علایق باب، خارج از محدوده‌ی استخر، بسیار متنوع است. درباره‌ی پرورش اسب‌های اصیل چیزهایی می‌داند، درباره‌ی معماری فرانک لوید رایت و درباره‌ی سمفونی شماره‌ی نه بتهوون. باب قبلاً ویلون می‌نواخت و به دانشگاه ایالتی فلوریدا می‌رفت، چون دانشکده‌ی موسیقی بسیار خوبی دارد. با جدیت در رشته‌ی آهنگ‌سازی تحصیل می‌کرد. سپس، رشته‌اش را عوض کرد و روان‌شناسی کودک خواند. همیشه از باب می‌پرسند من نزد مشاور ورزشی می‌روم و او پاسخ می‌دهد: «هر روز.»

پویایی رابطه‌ی ما طی سالیان چنین بوده است: باب به من فشار می‌آورد و من را به جلو هول می‌داد، من جا می‌زدم، باب می‌توانست گستاخ باشد، می‌توانست متوقع باشد، بعضی وقت‌ها سرم داد می‌کشید و هرچه سنم بالاتر می‌رفت، من هم بیش‌تر سرش داد می‌کشیدم. این مقابله به مثل نشان می‌داد که از او نمی‌ترسم و او هم یقیناً از من نمی‌ترسد و اکثر اوقات به خوبی با هم کنار می‌آییم. این موضوع در هر رابطه‌ای صدق می‌کند. چون باب برای من بیش از یک مربی و آموزگار ارزش دارد.

جوان‌تر که بودم، باب گره زدن کراوات را به من یاد داد. برای مهمانی رقص مدرسه، که در آن موقع سیزده‌ساله بودم، پانزده دقیقه فرصت داد تا تمرین کنم. وقتی کراوات به دست آمدم و خواستم آن را دور گردنم گره بزنم، متوجه شد که دکمه‌های پیراهنم را بالا و پایین بسته‌ام. بنابراین، دکمه‌های پیراهنم را با کمک هم منظم کردیم. نوجوان که بودم، به من رانندگی یاد داد. اتومبیلش دنده‌ای بود و رانندگی را با چنین اتومبیلی یاد گرفتم. همیشه دچار مشکل می‌شدم. به یاد دارم یک روز که داشتم به مدرسه می‌رفتم، در تقاطعی شلوغ، روی تپه‌ای، اتومبیل را وسط تپه خاموش کردم. پشت سرم یک خروار اتومبیل ایستاده بود. با کمک او دوباره روشن کردم و همه چیز درست شد. به یاد دارم که پس از ورزش روزانه، آماده می‌شدم تا به مهمانی رقص بروم.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده‌ها
مقدمه
1. عزم راسخ: شنای 400 متر مختلط انفرادی
2. اعتقاد: شنای 400 متر آزاد امدادی
3. رستگاری: شنای 200 متر آزاد
4. عزم راسخ: شنای 200 متر پروانه
5. اعتماد به نفس: شنای 800 متر آزاد امدادی
6. شهامت: شنای 200 متر مختلط انفرادی
7. قدرت اراده: شنای 100 متر پروانه
8. تعهد: شنای مختلط امدادی
9. تعهد دوباره: از پکن به رم و لندن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مایکل فلپس: بدون حد و مرز
نویسنده،
مترجمفرناز تیمورازف
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات340
زبانفارسی
شابک978-600-6895-93-2
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مایکل فلپس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مایکل فلپس

برای دریافت کتاب مایکل فلپس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.