معرفی و دانلود کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر

عکس جلد کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر
قیمت:
۹۲۰۰۰ 46000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر

کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی ریچارد پل اوانز، داستان مهیج مایکل قهرمان داستان را دنبال می‌کند که برای نجات دوستانش باید نقشه‌ای بی‌نقص را طراحی کند. به نظر شما مایکل می‌تواند تنهایی از پس همه‌ی مشکلات و اتفاقات غیرمنتظره‌ی داستان برآید؟

موضوع کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر چیست؟

مایکل و دوستان قهرمانش بعد از نابودی بزرگ‌ترین نیروگاه استارسورس الجن فرار کردند و در جنگل‌های آمازون پراکنده شدند. برای دستگیری اعضای الکتروکلن‌ها، الجن به ارتش پرو پیوسته و همه‌ی بچه‌ها را به جز مایکل دستگیر کرده‌اند. مجازات الکتروکلن‌هایی که دستگیر شده‌اند، اعدام است و آن‌ها به زودی به جرم کارهای تروریستی مورد محاکمه قرار می‌گیرند. مایکل برای نجات آن‌ها فرصت زیادی ندارد و باید از همه‌ی هوش و توانایی‌اش استفاده کند.

در همین حال، در آن سوی جهان، دکتر هتچ کنترل کشتی تفریحی فوق‌العاده‌ی الجن را که مرکز فرماندهی‌اش محسوب می‌شود، در دست گرفته است. هتچ دوباره به پرو برگشته تا ارتش خودش را جمع و تلاش خود را برای سلطه جهانی آغاز کند. مایکل باید دوستان خود را آزاد کند و سپس راهی برای متوقف کردن هتچ پیدا کند، اما سازمانی که پشت صدایی مرموز او را راهنمایی می‌کند، به خطر افتاده است. هتچ می‌داند که مایکل و دوستانش می‌خواهند با او مقابله کنند، به همین دلیل خود را آماده کرده است... به نظر شما پایان این داستان‌های خطرناک چگونه رقم می‌خورد؟ برای دانستن پاسخ این سوال باید به داستان پر رمز و راز جدال با آمپر (Battle of the Ampere) بپیوندید.

درباره‌ی مجموعه مایکل وی:

مایکل شخصیت اصلی این مجموعه، یکی از 17 نوجوان خاص جهان است که قدرت‌هایی خارق‌العاده دارند. بقیه تصور می‌کنند که مایکل پسری معمولی است که تنها سندروم تورت دارد. این سندروم نوعی بیماری نادر مغزی محسوب می‌شود که فردی که به آن مبتلاست بی‌اختیار کارهایی غیرقابل کنترل انجام می‌دهد، اما این تمام ماجرا نیست. مایکل یک قدرت خاص دارد؛ او یک پسر الکتریکی است که می‌تواند به دیگران شوک الکتریسیته وارد کند. هر کدام از قهرمان‌های دیگر داستان نیز، یک قدرت ویژه دارند که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند. یکی از آن‌ها می‌تواند ذهن افراد را بخواند، دیگری نور و گرما تولید می‌کند و ...

این نوجوانان استثنایی قهرمانان مجموعه پرفروش مایکل وی (Michael Vey) هستند که سازمانی در پی به دام انداختن آن‌ها و سواستفاده از قدرتشان در جهت کارهای شرورانه است. بچه‌ها مسیری خطرناک و پرماجرا را آغاز می‌کنند تا با این سازمان مرموز مبارزه کنند؛ آن‌ها در این راه با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شده و ماجراهای هیجان انگیز و پرخطری را تجربه می‌کنند که حدس آن را هم نمی‌توانید بزنید. داستان‌های این مجموعه که پیام امید و عشق دارند، یک ماجراجویی‌ ناب هستند که طرفداران فراوان و پروپاقرصی در کل دنیا دارند. هیجان و جذابیت این کتاب‌ها در حدی است که به سختی بتوان از خواندن آن‌ها دست کشید.

نکوداشت‌های کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر:

- مایکل وی فوق‌العاده‌ست. آن قدر خوب که نمی‌توانستم آن را زمین بگذارم و به نظرم در حد هری پاتر جذاب و خوندنی است. (گلن بک از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)

- مایکل وی یکی از اصلی‌ترین داستان‌های هیجان انگیزی‌ست که من طی سال‌ها با آن روبرو شده‌ام. به ندرت اتفاق می‌افتد که یک کتاب نوجوان بتواند برای بزرگسالان و والدین نیز به همان اندازه جذاب باشد، اما اوانز آن را به تصویر کشیده است. (وینس فلین، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)

- مایکل وی از آن دسته کتاب‌هایی است که بهتر است برای خواندن آن وقت بگذارید زیرا وقتی شروع کنید، دیگر متوقف کردن آن غیر ممکن است. (Newton Book News)

کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانی که به داستان‌های ماجراجویانه و فانتزی علاقه دارند، بدون شک از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

ریچارد پل اوانز (Richard Paul Evans) را بیشتر بشناسیم:

وی متولد 1962 و نویسنده‌ای آمریکایی‌ست که زمانی که کتاب جعبه کریسمس را نوشت، هرگز تصور نمی‌کرد به نویسنده‌ای شناخته شده در سطح بین المللی تبدیل شود. داستان آرام او درباره عشق والدین و معنای واقعی کریسمس، تاریخ‌ساز شد. از آن زمان تاکنون، بیش از هشت میلیون نسخه از جعبه کریسمس چاپ شده است. اوانز از آن زمان یازده کتاب پرفروش متوالی در نیویورک تایمز نوشته است. او یکی از معدود نویسندگان تاریخ است که به لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی و غیر داستانی رسیده است. اوانز چندین جایزه برای کتاب‌های خود از جمله جایزه کتاب مادران آمریکایی، دو جایزه جهانی داستان سرایی و جایزه بهترین رمان سال زنان رومانتیک تایمز را در سال 2005 برنده شده است. کتاب‌های او به بیش از 22 زبان ترجمه شده و در کشورهای مختلف پرفروش بوده‌اند.

در بخشی از کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر می‌خوانیم:

وقتی هر دوی ما را کامل بستند، تسا را روی پشتش کشیدند، به مرکز اردوگاه آوردند و کنار من انداختند. بعد نگهبان‌ها ما را روی زمین گذاشتند تا در گشتن چادرها به دیگران ملحق بشوند. فقط دو نگهبان از ما مراقبت می‌کردند. این‌طور که معلوم بود، دو نگبهان برای ما کافی بود. ما باوجود رزیت‌ها به‌زور می‌توانستیم نفس بکشیم، چه برسد به فرارکردن.

با کمی تلاش به جیمی نگاه کردم. او آن‌قدر بی‌حرکت بود که از خودم پرسیدم مرده است یا نه. ولی هیچ صدای شلیکی نشنیده بودم و به او دست‌بند زده بودند که درصورت مرده‌بودنش، کار بی‌فایده‌ای محسوب می‌شد. بعد دیدم دارتی از کمرش بیرون زده است. دارت شبیه یکی از دارت‌های رزیت نبود، بیشتر شبیه سوزن بود. آن‌ها به او داروی بیهوشی زده بودند. البته که زده بودند. الجن فقط زمانی دشمنانش را می‌کشت که برایش هیچ ارزشی نداشته باشند. جیمی ارزش داشت. آن‌ها او را برای به‌دست‌آوردن اطلاعات شکنجه می‌کردند. او را می‌شکستند و درباره‌ی صدا می‌فهمیدند. همه‌چیز را می‌فهمیدند. جنبش ما شکست می‌خورد.

بعد متوجه نکته‌ی دیگری شدم. چیزی کنار او روی زمین افتاده بود. کنترل مشکی کوچکِ مسلسل‌های خودکار از جیبش بیرون افتاده بود.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌درآمد
آمپرِ ای‌اس
بخش اول
1- خوابِ بد
2- شماره‌ی پانزده
3- عزیمت عجله‌ای
4- تجدیددیداری غافلگیرکننده
5- در اعماق تاریکی
6- یک روز خیس
بخش دوم
7- تسلیم جادوگران
8- بازجویی‌ها
9- یک حواس‌پرتی هوشمندانه
10- از چاله به چاه
بخش سوم
11- طوفان الکتریکی
12- تصرف
13- شورش
14- اطلاعات سی 10
15- اژدها و هیولاهایش
بخش چهارم
16- خلاف جریان
17- ریزش سنگ
18- آغاز حرکت
19- شکارچیِ جایزه
20- بقایای الکتریسیته
21- فقدان
22- قدم بعدی
23- ادای احترام آخر
24- ازدحامی هراس‌آور
25- درِ آبی
26- میرافلورس
27- آرامش قبل از طوفان
28- دو مسیر
29- وداعی دیگر
30- ذهن‌خوانی
31- غرق‌کردن آمپر
32- وافل و دادز
33- تمرین سیلو
34- کرجی‌های تفریحی و قایق‌های ماهیگیری
35- زمان
36- تغییر در برنامه‌ها
37- تو به این می‌گی اعتماد؟
38- هفده، هفده
39- ماهیگیریِ غیرممکن
40- سایه‌ی آمپر
41- دشمنِ دشمنم
42- بازرسی بدون برنامه
43- شصت ثانیه
44- خداحافظی
45- موج انفجار
46- افشاگری و تجدید دیدار
47- جشن آخر
48- صداها و اژدهای یشمی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر
نویسنده
مترجمفرانک معنوی امین
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات389
زبانفارسی
شابک978-600-462-103-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۹۲۰۰۰ 46000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر

محمدحسین تحسینی
۱۴۰۲/۴/۲
بالاخره جلد سه، خیلی باحاله و کاملا به ادامه‌ی جلد ۲ مربوطه. حتما پیشنهاد میکنم کل ۷ قسمت مایکل وی رو بخونید، یعنی نویسنده اینقدر خوب کتابو نوشته که احساس می‌کنی موقع خوندن داری فیلم میبینی و میتونی تصورشون کنی. همچنین قبل از خوندن این کتاب میتونید یه سَری به کتاب "قانون الجن" بزنید. که در ابتدا به نیرو‌های مرکز بازپروری الجن داخل جلد ۲ کتاب داده شد و کتاب جالبی هست.
حسام الدین مردانه
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتاب خیلی جالبی بود و شما را وادار به خوندن جلد بعدش می‌کنه
از جمله اکشن‌های احساسی بود و با قسمت‌های قبلی خیلی تفاوت داشته واقعاً بهتر بود من این رو خودم در دو ساعت خوندم این کتاب خیلی جذابه و شما رو وادار می‌کنه که کامل و جامع بخونید لحظه دست از خوندن نکشی تا تموم بشه ولی مشکلی که داره این هست که کتاب با عقل جور در نمیاد آخه مگه میشه کسی انقدر دردسر داشته باشه
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۱/۵/۲۵
این قسمتش هم مثل قسمتهای قبلی واقعا خوب بود...
اگه کسی دنبال کتابهای علمی تخیلی هست، پیشنهاد میکنم حتما این کتابروبخونه..
البته باید قسمتهای قبلی رو خونده باشه که از کل ماجرا سردربیاره..!!
اگر قسمتهای قبل رو خونده باشه که دیگه نیازی به توضیح نداره وکلماتی که مینویسم دربرابر داستان بیمعنی میشن...
ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۴/۴
در این جلد که ترجمه فوق العاده‌ای هم داره اعضای الکتروکلن کشور تو الو از دست هیچ نجات میدن این کتاب علمی تخیلی بشخصه منو مجذوب خودش کرده البته اینکه از بهترین کتاب‌ها برای نوجوانان هست هم بی تاثیر نیس
یاسین محمدی
۱۴۰۲/۷/۲۵
کتاب خوبی بود برای درک بهتر این مجموعه بهتره قانون الجن رو هم بخونید کتاب دیگه‌ای که پیشنهاد میکنم در کنارش بخونید مدرسه جاسوسی هستش که خیلی مهیجه
Lord Aryan
۱۴۰۲/۳/۸
عالی و قوی. دو جلد قبلش رو هم خوندم و درحال خوندن چهارمی هستم
(:Zb
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
خیلی کتاب خوبی بود، فقط اوایلش هیحان داستان افتاده بود
ولی در کل خوب بود
اعظم پورمقدسی
۱۴۰۱/۴/۶
سلام این کتاب خوبی هست ولی وسطاش یکم کسل کنندست برا‌ی همین 4 تا ستاره دادم
پارسا نشاط
۱۴۰۲/۴/۱۳
این کتاب مثل جلد‌های قبل عالی هست و به همه پیشنهاد میکنم
محمدامین
۱۴۰۱/۹/۷
خیلی خوب بود پیشنهاد میکنم حتما بخونید👌
فاطمه ملازاده
۱۴۰۰/۷/۲۶
این جلد رو کمتر از بقیه‌ی مایکل وی‌ها دوست داشتم.
محمد قانع
۱۴۰۲/۵/۱
خوب بود و آدم رو جذب کتاب خواندن می‌کنه
آروین امینی
۱۴۰۱/۶/۱۵
نویسنده کارشون بلد بوده
Mehrdad Moghadam
۱۴۰۰/۱۱/۸
خوبو مفید و هیجان انگیز و آموزنده
امیر محمد احسان فر
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
عالی مثل بقیه جلد ها
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر

برای دریافت کتاب مایکل وی 3: جدال با آمپر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.