معرفی و دانلود کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش

عکس جلد کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش
قیمت:
۹۲۰۰۰ 46000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش

کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی ریچارد پل اوانز، داستان جذاب نوجوانان قهرمان را به تصویر می‌کشد که بعد از پشت سر گذاشتن جنگ و فداکاری مایکل، هتچ همچنان در پی دستگیری آن‌هاست.

موضوع کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش چیست؟

با فداکاری مایکل و بعد از پشت سر گذاشتن نبرد هادس، الکتروکلن تمام نیرو و توان خود را از دست داده است. از طرفی دیگر هتچ که شکست خورده خودش را به جزیره‌ می‌رساند تا نیروهایش را دوباره جمع کند؛ او مصمم است که دولت‌های جهان را زیر سلطه‌ی خود درآورد اما قدم اولش برای این راه از بین بردن اعضای باقیمانده الکتروکلان است... آیا پایانی شوکه کننده در انتظار این مجموعه است؟ کتاب آخرین درخشش (The Final Spark) جلد پایانی از این مجموعه‌ی مهیج را از دست ندهید.

درباره‌ی مجموعه مایکل وی:

مایکل شخصیت اصلی این مجموعه، یکی از 17 نوجوان خاص جهان است که قدرت‌هایی خارق‌العاده دارند. بقیه تصور می‌کنند که مایکل پسری معمولی است که تنها سندروم تورت دارد. این سندروم نوعی بیماری نادر مغزی محسوب می‌شود که فردی که به آن مبتلاست بی‌اختیار کارهایی غیرقابل کنترل انجام می‌دهد، اما این تمام ماجرا نیست. مایکل یک قدرت خاص دارد؛ او یک پسر الکتریکی است که می‌تواند به دیگران شوک الکتریسیته وارد کند. هر کدام از قهرمان‌های دیگر داستان نیز، یک قدرت ویژه دارند که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند. یکی از آن‌ها می‌تواند ذهن افراد را بخواند، دیگری نور و گرما تولید می‌کند و ...

این نوجوانان استثنایی قهرمانان مجموعه پرفروش مایکل وی (Michael Vey) هستند که سازمانی در پی به دام انداختن آن‌ها و سواستفاده از قدرتشان در جهت کارهای شرورانه است. بچه‌ها مسیری خطرناک و پرماجرا را آغاز می‌کنند تا با این سازمان مرموز مبارزه کنند؛ آن‌‌ها در این راه با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شده و ماجراهای هیجان انگیز و پرخطری را تجربه می‌کنند که حدس آن را هم نمی‌توانید بزنید. داستان‌های این مجموعه که پیام امید و عشق دارند، یک ماجراجویی‌ ناب هستند که طرفداران فراوان و پروپاقرصی در کل دنیا دارند. هیجان و جذابیت این کتاب‌ها در حدی است که به سختی بتوان از خواندن آن‌ها دست کشید.

نکوداشت‌های کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش:

- مایکل وی فوق‌العاده‌ست. آن قدر خوب که نمی‌توانستم آن را زمین بگذارم و به نظرم در حد هری پاتر جذاب و خوندنی است. (گلن بک از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)

- مایکل وی یکی از اصلی‌ترین داستان‌های هیجان انگیزی‌ست که من طی سال‌ها با آن روبرو شده‌ام. به ندرت اتفاق می‌افتد که یک کتاب نوجوان بتواند برای بزرگسالان و والدین نیز به همان اندازه جذاب باشد، اما اوانز آن را به تصویر کشیده است. (وینس فلین، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)

- مایکل وی از آن دسته کتاب‌هایی است که بهتر است برای خواندن آن وقت بگذارید زیرا وقتی شروع کنید، دیگر متوقف کردن آن غیر ممکن است. (Newton Book News)

کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان دوستدار داستان‌های فانتزی و هیجان انگیز، تجربه‌ی دلچسبی از خواندن این کتاب خواهند داشت.

ریچارد پل اوانز (Richard Paul Evans) را بیشتر بشناسیم:

وی متولد 1962 نویسنده‌ای آمریکایی‌ست که زمانی که کتاب جعبه کریسمس را نوشت، هرگز تصور نمی‌کرد به نویسنده‌ای شناخته شده در سطح بین المللی تبدیل شود. داستان آرام او درباره عشق والدین و معنای واقعی کریسمس، تاریخ ساز شد. از آن زمان تاکنون، بیش از هشت میلیون نسخه از جعبه کریسمس چاپ شده است. اوانز از آن زمان یازده کتاب پرفروش متوالی در نیویورک تایمز نوشته است. او یکی از معدود نویسندگان تاریخ است که به لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی و غیر داستانی رسیده است. اوانز چندین جایزه برای کتاب‌های خود از جمله جایزه کتاب مادران آمریکایی، دو جایزه جهانی داستان سرایی و جایزه بهترین رمان سال زنان رومانتیک تایمز در سال 2005 برنده شده است. کتاب‌های او به بیش از 22 زبان ترجمه شده و در کشورهای مختلف پرفروش بوده‌اند.

در بخشی از کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش می‌خوانیم:

کوئنتین با ای‌ام‌پی موتور بیرونی و رادیوی قایق را از کار انداخته بود که الجن نتواند تا چند ساعت‌ دیگر کسی را خبر کند؛ می‌خواست با این کار فرصت کافی به ولچ و نورانی‌ها بدهد تا برگردند به هادس و دوستانشان را نجات بدهند. البته اگر دوستانشان هنوز زنده بودند. آن‌ها حتی پنجاه کیلومتر دورتر از هادس، صدای انفجار عظیم را شنیدند و نورش را دیدند. اولین چیزی که به ذهن ولچ رسید این بود که هتچ یک‌جور وسیله‌ی هسته‌ای منفجر کرده تا جزیره را نابود کند. ولی انفجار، ابر قارچی درست نکرد و به‌جز درخشش ناگهانی، هیچ مدرکی نبود که نشان‌دهنده‌ی استفاده از سلاح هسته‌ای باشد. آن‌ها تا مطمئن نمی‌شدند که هیچ‌کدام از دوستانشان زنده مانده‌اند یا نه، از جزیره نمی‌رفتند.

چند ساعت‌ بعد، وقتی ولچ و همراهانش در ساحل هادس ژول را به سطح آب آوردند، نمی‌توانستند چیزی را که می‌دیدند باور کنند. تمام قایق‌های الجن یا غرق شده بودند یا روی سطح آب می‌سوختند. وقتی الکتروکلن را دیدند که در ساحل کنار هم جمع شده بودند، خیالشان راحت شد.

ولچ و کوئنتین با قایق به ساحل رفتند تا دوستانشان را از جزیره بردارند. کیسی و تورستین و تارا هم ماندند تا مواظب کشتی باشند.

فهرست مطالب کتاب

پرونده‌: نوجوان‌های الکتریکی
بخش اول
1 فرار از هادس
2 برای بستن یک لامپ در سرپیچ، چند نفر الجنی لازم است؟
بخش دوم
3 تشکیل ارتش
4 بَتی کادی
بخش سوم
5 سوخت کمکی
6 خواب دیدی
بخش چهارم
7 جنگ وایتوپو
8 ماهی توی بشکه
9 رگ اصلی
10 شیطان در راه است
بخش پنجم
11 هتچ وارد می‌شود
بخش ششم
12 تخریب خودکار
بخش هفتم
13 کمی کمک
بخش هشتم
14 عمق قابل استخراج
بخش نهم
15 ادیسون
بخش دهم
16 ریش‌سفید
17 ایزد آذرخش
18 پهپاد
19 از کشتی پیاده شوید
20 خزانه‌ی طلا
21 شروعی جدید
بخش یازدهم
22 شکارشده
23 جنایت‌کاران جنگی
بخش دوازدهم
24 اوستین و جک
25 پای آناناس
26 کاوا کاوا
27 دوست انفجاری
28 احتیاط‌کاری
29 فراخوان مقاومت
30 دو رؤیا
31 تغییر مسیر
بخش سیزدهم
32 شورشی‌ها
بخش چهاردهم
33 کُتِ شام
34 شماره‌ی هفده
35 کارل وِی
بخش پانزدهم
36 به عرشه خوش آمدی
37 عملیات خاموشی
38 حمله‌ی دومگارد
39 مزرعه‌ی کریسمس
40 طعمه
41 سِرُم حقیقت
بخش شانزدهم
42 مهمان‌ها
43 بخت و اقبال با دلیران است
44 محموله‌ی مواد منفجره
45 موشک‌های آتش جهنم
46 چرا الجن از کانال رد شد؟
47 از دست دادن امید
48 یوییرا تِ آتوآ
بخش هفدهم
49 آجر
50 تقاضای بخشش
51 دوباره دور هم جمع شدن
بخش هجدهم
سرانجام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش
نویسنده
مترجمفرانک معنوی امین
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات390
زبانفارسی
شابک978-622-274-063-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۹۲۰۰۰ 46000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش

Amir a B
۱۴۰۰/۷/۵
مجموعه کتاب‌های مایکل وی جزو بهترین رمان‌های تینیجریه...
لحظه پردازی و شخصیت پردازی خیلی قوی انجام شده...
توصیفات از تمامی مکان‌ها به قدری دقیق هست که ادم مثل یک فیلم تمامی داستان رو در ذهنش میبینه...
حالت تعلیق بالاست ولی از یه جای داستان به بعد ادم میتونه تهش رو حدس بزنه...
خیلی این رو به
مجموعه دست داشتم، کاش بیشتر میبود...
و همه‌ی بچه‌ها و کسایی که به رمان‌های علمی تخیلی علاقه دارن توصیه میکنم بخونن...
این مجموعه رمان اونقدری ادمو معتاد خودش میکنه که من بعضی وقت‌ها میشستم ساعت‌ها بکوب میخوندمش... 😅😅😅
نخونیدش، تجربه‌ی خاصی رو از دست میدید... 🍁
Lord Aryan
۱۴۰۲/۳/۱۴
بسیار فوق العاده و تکرار نشدنی
به جرئت میتونم بگم اثری در حد هری پاتر یا حتی بهتر بود
گرچه بازم نمیشه آثار رو باهم مقایسه کرد، هرکدوم خوبی‌های خودشو داره ولی این مجموعه واقعا خفن بود
و البته طوری که من پیگیر شدم، فهمیدم جلد 8 هم وجود داره و نویسنده‌اش در اواسط سال 2022، جلد هشتم رو با عنوان وی:
"مایکل انگل" منتشر کرد (که هنوز به فارسی ترجمه نشده) ولی میشه نسخه‌ی انگلیسیشو پیداش کرد تو سطح اینترنت. بهرحال، جا داره بعد از خوندن جلد هشتم بگم که جلد هشت هم جلد آخر نبود و قطعا جلد 9 هم میاد...
ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۵/۴
کتاب خوبی بشدت هیجان انگیز و گیرا در این جلد دیگه واقعا مرز‌های هیجان انگیزی جا به جا شده اگر جلد‌های قبل روخونده باشید میدونید که مایکل وی خودشو برتی دوستانش فدا کرد اما ایا واقعا مرده؟ یا قوی تر از قبل بر میگرده این کتاب رو پیشنهاد میکنم
محمدحسین تحسینی
۱۴۰۲/۱۱/۱
الجن نابود شد. این بهترین کتاب از ۷ جلد بود از نظر من، مخصوصا این که خیلی خوب و قشنگ آخرش رو تموم کردند. پرتقال بهترین کتاب ها رو منتشر میکنه و نیازی به گفتن نیست که این جزء بهترین کتاب‌هایی بود که پرتقال منتشر کرده بود. (مایکل تونست به حالت قبلی برگرده)
Poya Moradipour
۱۴۰۰/۹/۲۱
بهترین کتاب داستان دنیا🤩 الانم دارم هفته رو میخونم خیلی لذت میبرم 👌 🤩دست سازندش درد نکنه😊 🤩همیت الان برم بقیه شو بخونم هنوز یه نصف نرسیدم. قسمت کاوا کاوا رو میخوام شروع کنم. چه حالی بده امشب🤩
محمدرضا شریعتی
۱۴۰۲/۶/۱۰
بنظرم هنوز خیلی جا داشت که داستان ادامه پیدا کنه و تموم شدن ناگهانی داستان به این شکل آدم رو به این فکر میندازه که نویسنده همینجوری خواسته داستان رو تموم کنه ولی در کل جلد‌های قبلی خیلی خوب بود
مهیار مسعودراد
۱۴۰۱/۱۲/۶
بهترین کتاب این سری بود، البته میشه گفت همشون عالی بودن ولی این یکی اوجش بود، همه شخصیت‌ها تو این سری کتب مایکل وی خیلی خوب پرداخته شدن و از خوندن اونها خیلی خیلی لذت بردم، ممنون از کتابراه
امیرعلی جمشیدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
من لذت بردم از خوندن این مجموعه و فقط جلد آخرش رو از کتابراه خواندم که خیلی لذت بخش بود، تشکر میکنم که همچنین امکانی رو برای ما فراهم کردید.
Amir Hossein Nabi
۱۴۰۰/۶/۱۴
به طرفداران کتاب‌های اکشن و ماجراجویی پیشنهاد می‌کنم بخونند. یکی از بهترین کتاب‌های داستانی که خوندم
ایلیا فیروزخرمی
۱۴۰۲/۷/۵
واقعا خیلی کتاب قشنگی بود من ۱ تا ۷ رو خوندم و خیلی دوستش دارم مایکل وی رو دست سازنده‌ی کتابراه هم درد نکنه عالیه
پارسا نشاط
۱۴۰۲/۴/۲۷
این کتاب بسیار عالیست
آخر مشخص می‌شود که چه اتفاقی در قسمت قبل افتاد
بهتون پیشنهاد می‌کنم این کتاب عالی رو بخرید
maryam
۱۴۰۱/۹/۱
عالیی خیلی بینظیر بود. قطعا بهترین کتاب چند جلدیه که خوندم.
پیشنهاد میکنم حتما بخونید😃😃😃
Mohammadreza Ghaffari
۱۴۰۱/۱۲/۶
کتاب قشنگ تموم شد اما خب یه جاهاییش مصنوعی و خیلی فانتزی بود اما در کل کتاب خوبیه
آروین امینی
۱۴۰۱/۶/۲۱
قشنگ بود هتچ اول می‌خندید بعد به اشتباه کردن افتاد. کاش تموم نمی‌شد
اعظم پورمقدسی
۱۴۰۱/۶/۱۹
خیلی خوب بود من هنوز موندم
چرا تموم شد نههههع
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش

برای دریافت کتاب مایکل وی 7: آخرین درخشش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.