معرفی و دانلود کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25

عکس جلد کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25

داستانی فوق‌العاده که شما را از شدت هیجان میخکوب خواهد کرد! کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25 اثر تحسین شده‌ی ریچارد پل اوانز که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است، داستان 17 نوجوان ابرقهرمان را به تصویر می‌کشد؛ سازمانی مخوف برای سواستفاده از قدرت خاصشان در تعقیب آن‌هاست. این کتاب پرطرفدار برنده‌ی جوایز مختلفی در دنیا شده است.

موضوع کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25 چیست؟

مایکل نوجوانی چهارده ساله است که از نظر همه سندروم تورت دارد، اما در حقیقت مایکل از قدرت خاصی برخوردار است که او را از بقیه متمایز می‌کند. او این تصور را دارد که تنها خودش استثنایی است، اما زمانی که تیلور را می‌بیند متوجه می‌شود که او هم منحصر به فرد است و توانایی ویژه‌ای دارد. تیلور، مایکل و دوستش استین تلاش می‌کنند تا قدرت خاصشان را کنترل کنند، اما خیلی زود درمی‌یابند که بچه‌های دیگری هم هستند که مثل آن‌ها توانایی‌های مخصوصی دارند. داستان زندانی سلول 25 (The Prisoner of Cell 25) را دنبال کنید تا تجربه‌ی یک ماجراجویی غیرقابل پیش‌بینی و پرهیجان را داشته باشید.

درباره‌ی مجموعه مایکل وی:

مایکل شخصیت اصلی این مجموعه، یکی از 17 نوجوان خاص جهان است که قدرت‌هایی خارق‌العاده دارند. بقیه تصور می‌کنند که مایکل پسری معمولی است که تنها سندروم تورت دارد. این سندروم نوعی بیماری نادر مغزی محسوب می‌شود که فردی که به آن مبتلاست بی‌اختیار کارهایی غیرقابل کنترل انجام می‌دهد، اما این تمام ماجرا نیست. مایکل یک قدرت خاص دارد؛ او یک پسر الکتریکی است که می‌تواند به دیگران شوک الکتریسیته وارد کند. هر کدام از قهرمان‌های دیگر داستان نیز، یک قدرت ویژه دارند که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند. یکی از آن‌ها می‌تواند ذهن افراد را بخواند، دیگری نور و گرما تولید می‌کند و ...

این نوجوانان استثنایی قهرمانان مجموعه پرفروش مایکل وی (Michael Vey) هستند که سازمانی در پی به دام انداختن آن‌ها و سواستفاده از قدرتشان در جهت کارهای شرورانه است. بچه‌ها مسیری خطرناک و پرماجرا را آغاز می‌کنند تا با این سازمان مرموز مبارزه کنند؛ آن‌‌ها در این راه با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شده و ماجراهای هیجان انگیز و پرخطری را تجربه می‌کنند که حدس آن را هم نمی‌توانید بزنید. داستان‌های این مجموعه که پیام امید و عشق دارند، یک ماجراجویی‌ ناب هستند که طرفداران فراوان و پروپاقرصی در کل دنیا دارند. هیجان و جذابیت این کتاب‌ها در حدی است که به سختی بتوان از خواندن آن‌ها دست کشید.

جوایز و افتخارات کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25:

- برنده‌ی جایزه کتاب خوانندگان جوان ربکا کادیل در سال 2016
- برنده‌ی جایزه Oklahoma Sequoyah در سال 2014
- انتخاب خوانندگان جوان لوئیزیانا در سال 2014
- از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25:

- مایکل وی فوق‌العاده‌ست. آن قدر خوب که نمی‌توانستم آن را زمین بگذارم و به نظرم در حد هری پاتر جذاب و خوندنی است. (گلن بک از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)

- مایکل وی یکی از اصلی‌ترین داستان‌های هیجان انگیزی‌ست که من طی سال‌ها با آن روبرو شده‌ام. به ندرت اتفاق می‌افتد که یک کتاب نوجوان بتواند برای بزرگسالان و والدین نیز به همان اندازه جذاب باشد، اما اوانز آن را به تصویر کشیده است. (وینس فلین، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)

- مایکل وی از آن دسته کتاب‌هایی است که بهتر است برای خواندن آن وقت بگذارید زیرا وقتی شروع کنید، دیگر متوقف کردن آن غیر ممکن است. (Newton Book News)

کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25 مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانی که به داستان‌های فانتزی و هیجان انگیز علاقه دارند، بدون شک از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

ریچارد پل اوانز (Richard Paul Evans) را بیشتر بشناسیم:

وی متولد 1962 و نویسنده‌ای آمریکایی‌ست که زمانی که کتاب جعبه کریسمس را نوشت، هرگز تصور نمی‌کرد به نویسنده‌ای شناخته شده در سطح بین المللی تبدیل شود. داستان آرام او درباره عشق والدین و معنای واقعی کریسمس، تاریخ‌ساز شد. از آن زمان تاکنون، بیش از هشت میلیون نسخه از جعبه کریسمس چاپ شده است. اوانز از آن زمان یازده کتاب پرفروش متوالی در نیویورک تایمز نوشته است. او یکی از معدود نویسندگان تاریخ است که به لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی و غیر داستانی رسیده است. اوانز چندین جایزه برای کتاب‌های خود از جمله جایزه کتاب مادران آمریکایی، دو جایزه جهانی داستان سرایی و جایزه بهترین رمان سال زنان رومانتیک تایمز را در سال 2005 برنده شده است. کتاب‌های او به بیش از 22 زبان ترجمه شده و در کشورهای مختلف پرفروش بوده‌اند.

در بخشی از کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25 می‌خوانیم:

از زمانی‌که پنج سال قبل به آیداهو آمده بودیم، دبیرستان مریدیان، چهارمین مدرسه‌ای بود که به آن می‌رفتم. روزِ اول مدرسه مادرم به من گفت: «توی دردسر نیفت و به کسی صدمه نزن.» که مطمئنم برای هر کسی که رازم را نمی‌دانست، مسخره به‌نظر می‌آمد. منظورم این است که من تقریباً از تمام بچه‌های مدرسه، از جمله دخترها، کوتاه‌ترم و تنها دردسری که تابه‌حال خودم سرمنشأ آن بودم، این بوده که کوچک و آسیب‌پذیر هستم.

وقتی کلاس ششم بودم و به دبیرستان چرچیل می‌رفتم، یک دسته از کشتی‌گیرها مرا توی سطل آشغال سالن ناهارخوری گذاشتند و دور سالن چرخاندند. آن روز روز مرغ خامه‌ای با سبزیجات بود و من با برنج و آب‌گوشت زرد و هویج و لوبیا، پوشیده شده بودم. ماجرا پنج دقیقه ادامه پیدا کرد تا این‌که دیگر نتوانستم تحمل کنم و اون‌جوری که مادرم می‌گوید، «رها شدم».

آن‌ زمان خیلی خوب نمی‌توانستم این قدرت را کنترل کنم و یکی از پسرها راهی بیمارستان شد. مسئولین و مدیران مدرسه دیوانه شدند. معلم‌ها از من سؤال کردند و مدیر و پلیس مدرسه مرا کامل گشتند. آن‌ها فکر می‌کردند که تفنگ الکتریکی یا شوکر برقی همراهم دارم. آن‌ها کت و جیب‌های شلوارم را گشتند، حتی درون سطل آشغال را هم گشتند؛ ولی طبیعتاً چیزی پیدا نکردند. تحقیقات آن‌ها با این نتیجه‌گیری که یکی از پسرها سیمِ برق یا چیزی را لمس کرده بود، به پایان رسید. هیچ‌کدام از کشتی‌گیرها برای کاری که کرده بودند تنبیه نشدند و همه‌چیز فراموش شد. چند ماه بعد، من و مادرم دوباره نقل‌مکان کردیم.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول
1 چاپستیک‌ها‌ و عنکبوت‌ها
2 سرآغاز
3 زیربغل
4 تشویق‌کننده
5 مخفی‌کردن شواهد
6 صبح بعد
7 ماجرای تشویق‌کننده
8 مولتی‌متر
9 دارودسته‌ی جدید
10 تصادف مشکوک
11 آرزوهای شب تولد
12 اولین ملاقات
13 عنکبوت‌ها
14 تغییر در برنامه‌ها
15 مردی که در شب عینک دودی زده بود
16 رفته
17 ستوان لوید
بخش دوم
18 دزدیده‌شده
19 ورود تایلور
20 ملاقات سوپرایزی
21 دکتر هتچ و دوقلوها
بخش سوم
22 آشکارسازی
23 کلاید
24 جک
25 تارا
26 هری وینستون
27 سواری‌گرفتن
28 سفر در جاده
29 مطابق با نقشه
30 مرغ‌ها و عقاب‌ها
31 جاده
32 یک درخواست ساده‌ی دیگر
33 درس
34 برزخ
35 نفوذ به زندان
36 یک نورانی‌ِ جدید
37 اکتشاف
38 گماشتن مایکل
بخش چهارم
39 یافته‌های اولیه
40 مکالمه
41 نقشه‌ی اوستین
42 تلاش
43 جابه‌جایی
44 قرارداد و یک نمایش «ساده» از وفاداری
45 سلول 25
46 عدم اعتماد
47 فرار
48 بارگذاری بیش‌ازحد بر روی مدار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25
نویسنده
مترجمفرانک معنوی امین
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات416
زبانفارسی
شابک978-600-462-101-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25

نرگس سیف
۱۴۰۱/۵/۱۰
من خیلی از تخیل و قدرت‌های مخصوص نوجوانان توی داستان خوشم اومد و نویسنده را تحسین و تشویق میکنم
و برای منکه داستان جالب و همچنین در تک تک لحظاتش هیجان را با تمام وجودم حس میکردم من پانزده سالمه و این کتاب فوقالعاده چیزی را که من میخواستم را بهم هدیه داد هیجان در اوج کسالت بار تابستان گرم و تفریح و
همراه با کتاب
به غیر از شخصیت‌های خوب مثل مایکل اوستین زئوسی که بو‌ی آنچنان خوبی هم نداشت از طراحی دیگر شخصیت‌ها ذهن و توام تخیل نویسنده را بسیار تحسین میکردم چون انگار دقیقا همان چیزی بود که برای سرگرم شدن و همچنین کنجکاو بودن برای دیدن بقیه شخصیت‌ها را که واقعا نیاز بود را داشت و من هم بیصبرانه تند و تند به خواندن ادامه میدادم و در هر لحظه نویسنده و همچنین مایکل وی را همراه با اوستین عزیز تحسین میکردم
و این کتاب برای من کتابی متفاوت بود چون برای اولین بار چیزی با تخیلاتی نزدیک به حقیقت کامل را خوانده بودم و از این خوشحال بودم و حسابی از خواندن این کتاب لذت بردم
ممنون از شما؛)
mohsen f
۱۴۰۱/۱/۷
من کل مجموعه رو خوندم، تخیل خوبی پشت داستان هست و مشخصه که نویسنده تحقیق و تلاش زیادی برای ایجاد هرچه بیش‌تر واقعیت به طوری که به راحتی قابل لمس و برقراری ارتباط خواننده با داستان هست و در کل داستان فراز و نشیب داره و دل آدمو نمیزنه اما خصلت بدی که داشته نویسنده جاهایی از داستان رو سرهم بندی کرده و جلوجلو داستان رو لو میده (تعدادش کمه اما روی مخ من بود و دوست نداشتم) و جا برای پر و بال دادن بیش‌تر به داستان هم داشته نویسنده اما استفاده نکرده و من نوع فهرست گذاری کتاب‌ها رو دوست نداشتم چون چنتا از قسمت‌ها کلا ۵، ۶ بیش‌تر نبود و قالبا داستان رو لو میداد و در آخر این حس رو دارم که کل ۷ کتاب در واقع یک کتاب بوده با ۷ سرفصل اما انتشارات پرتغال اینطوری و با قیمت زیادتر از معمول منتشر کرده.
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۱/۵/۶
بااینکه توی رده کتابهای علمی تخیلی ازداستانهای آزمایشگاه وآزمایش روی نوزادان وکودکان ساخته شده!!!
اما هنوز هم خواننده رو درگیر خودش میکنه ودلت میخواد بفهمی ادامه داستان ازچه قراره...
منکه باتموم شدن کتاب اول سرع دومین قسمت رو خریدم و دانلود کردم!!!!!
شما هم اگر به این مدل داستانها علاقه دارین، بهتون پیشنهاد میکنم حتما این کتاب روبخونی....
اعظم پورمقدسی
۱۴۰۱/۲/۷
عالی بود
دوسش داشتم زیاد
من این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم برای همه هم کتاب مجیستریم رو میگم بخونین
فاطمه ملازاده
۱۴۰۰/۷/۲۶
من مجموعه‌ی کتاب‌های مایکل وی رو کامل خوندم و واقعا دوستشون داشتم عالی بودند اما خیلی خیلی بد جور عاشقانه‌اش کرده بودند. به طوری که نویسنه توی داستان یا شخصیت هارو همه عاشق هم میکرد یا اون هارو تو داستان می‌کشت.!!!!
Lord Aryan
۱۴۰۲/۲/۲۶
عالی. 4 سال پیش سه چهار جلد اولشو خونده بودم و به دلیل اینکه جلد 6 و 7 هنوز ترجمه نشده بود رهاش کردم. ولی الان دوباره شروع به خوندنش کردم و هنوزم فوق‌العادست. خیلی لذت میبرم ازش
ممنون از کتابراه
𝓑𝓵𝓪𝓻𝓭𝓮𝓪
۱۴۰۱/۵/۵
بسیار کتاب عالی بود 🙏 یکی از معدود کتاب‌های بود که به جزئیات پرداخته است و البته تعداد جلد‌های زیاد آن باعت پر رنگ تر شدن و بیشتر شدن جزییات آن میشود.
مریم
۱۴۰۱/۹/۲۵
کتاب تخیلی ولی در عین حال باورپذیر، مهیج و ماجراجویانه، مجموعه عالی هست و تا آخرین جلدش جذابیتش را از دست نمیده
ز س سیدی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دوستش داشتم با این که این سبک کتاب زیاد رواج پیدا کرده و حالت کلیشه‌ای داره اما این کتاب جذاب بود و تو را اخرش میکشوند
یاسین محمدی
۱۴۰۲/۷/۲۵
به نام خدا کتاب خوبی بود منتظر هستم ببینم بعدش چی میشه پیشنهاد میکنم حتما بخونید
محمدامین
۱۴۰۲/۵/۲۴
داستان خوبی بود اگر به داستان‌های علمی تخیلی علاقه دارید حتما مطالعه کنید
با تشکر از کتابراه
اسدالله پناهی
۱۴۰۰/۶/۳۰
عالی بود خیلی قشنگ روی مایکل کار کرده بود
حمید حیدری
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب مناسب نوجوان و جوان هست. اما روان و جذاب نوشته شده
Mohammadreza Ghaffari
۱۴۰۱/۱۲/۶
خیلی خوبه خوندنی غرق کتاب میشی موضوع قشنگی داره
مرتضوی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
واقعا خوندنش لذت بخشه
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25

برای دریافت کتاب مایکل وی 1: زندانی سلول 25 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.