معرفی و دانلود کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس

عکس جلد کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس

خطرناک‌ترین ماجرای مایکل و دوستانش را در کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به قلم ریچارد پل اوانز، دنبال کنید. این اثر ماجرای غیرقابل پیش‌بینی اعضای الکتروکلن‌ها را به تصویر می‌کشد که قصد دارند تا با دزدیدن کشتی الجن، او را شکست دهند اما برای این کار راهی سخت و پرخطر را در پیش دارند تا جایی که ممکن است برخی از آن‌ها از این عملیات زنده برنگردند!

موضوع کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس چیست؟

در داستان سقوط ھادس (Fall of Hades) مایکل و الکترولن‌ها تصمیم دارند تا ژول را بدزدند؛ الجن یک کشتی به نام ژول دارد که تمام پول‌هایش در آن است. صدا یا رهبر مقاومت اعتقاد دارد که تنها با دزدیدن پول‌های الجن می‌توانند او را شکست دهند اما مایکل و دوستانش به تنهایی در این راه موفق نخواهند شد و به کمک احتیاج دارند. شخصی به نام ولچ که از نگهبانان الجن بوده با هتچ به مشکل خورده است، حالا الکتروکلن‌ها و الجن هر دو برای اهداف خودشان به دنبال ولچ هستند...

درباره‌ی مجموعه مایکل وی:

مایکل شخصیت اصلی این مجموعه، یکی از 17 نوجوان خاص جهان است که قدرت‌هایی خارق‌العاده دارند. بقیه تصور می‌کنند که مایکل پسری معمولی است که تنها سندروم تورت دارد. این سندروم نوعی بیماری نادر مغزی محسوب می‌شود که فردی که به آن مبتلاست بی‌اختیار کارهایی غیرقابل کنترل انجام می‌دهد، اما این تمام ماجرا نیست. مایکل یک قدرت خاص دارد؛ او یک پسر الکتریکی است که می‌تواند به دیگران شوک الکتریسیته وارد کند. هر کدام از قهرمان‌های دیگر داستان نیز، یک قدرت ویژه دارند که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند. یکی از آن‌ها می‌تواند ذهن افراد را بخواند، دیگری نور و گرما تولید می‌کند و ...

این نوجوانان استثنایی قهرمانان مجموعه پرفروش مایکل وی (Michael Vey) هستند که سازمانی در پی به دام انداختن آن‌ها و سواستفاده از قدرتشان در جهت کارهای شرورانه است. بچه‌ها مسیری خطرناک و پرماجرا را آغاز می‌کنند تا با این سازمان مرموز مبارزه کنند؛ آن‌‌ها در این راه با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شده و ماجراهای هیجان انگیز و پرخطری را تجربه می‌کنند که حدس آن را هم نمی‌توانید بزنید. داستان‌های این مجموعه که پیام امید و عشق دارند، یک ماجراجویی‌ ناب هستند که طرفداران فراوان و پروپاقرصی در کل دنیا دارند. هیجان و جذابیت این کتاب‌ها در حدی است که به سختی بتوان از خواندن آن‌ها دست کشید.

نکوداشت‌های کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس:

- مایکل وی فوق‌العاده‌ست. آن قدر خوب که نمی‌توانستم آن را زمین بگذارم و به نظرم در حد هری پاتر جذاب و خوندنی است. (گلن بک از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)

- مایکل وی یکی از اصلی‌ترین داستان‌های هیجان انگیزی‌ست که من طی سال‌ها با آن روبرو شده‌ام. به ندرت اتفاق می‌افتد که یک کتاب نوجوان بتواند برای بزرگسالان و والدین نیز به همان اندازه جذاب باشد، اما اوانز آن را به تصویر کشیده است. (وینس فلین، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز)

- مایکل وی از آن دسته کتاب‌هایی است که بهتر است برای خواندن آن وقت بگذارید زیرا وقتی شروع کنید، دیگر متوقف کردن آن غیر ممکن است. (Newton Book News)

کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای نوجوانان طرفدار ژانر فانتزی و هیجان انگیز، لذت‌بخش و سرگرم کننده خواهد بود.

ریچارد پل اوانز (Richard Paul Evans) را بیشتر بشناسیم:

وی متولد 1962 و نویسنده‌ای آمریکایی‌ست که زمانی که کتاب جعبه کریسمس را نوشت، هرگز تصور نمی‌کرد به نویسنده‌ای شناخته شده در سطح بین المللی تبدیل شود. داستان آرام او درباره عشق والدین و معنای واقعی کریسمس، تاریخ‌ساز شد. از آن زمان تاکنون، بیش از هشت میلیون نسخه از جعبه کریسمس چاپ شده است. اوانز از آن زمان یازده کتاب پرفروش متوالی در نیویورک تایمز نوشته است. او یکی از معدود نویسندگان تاریخ است که به لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی و غیر داستانی رسیده است. اوانز چندین جایزه برای کتاب‌های خود از جمله جایزه کتاب مادران آمریکایی، دو جایزه جهانی داستان سرایی و جایزه بهترین رمان سال زنان رومانتیک تایمز را در سال 2005 برنده شده است. کتاب‌های او به بیش از 22 زبان ترجمه شده و در کشورهای مختلف پرفروش بوده‌اند.

در بخشی از کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس می‌خوانیم:

چیزی که باعث بی‌خوابی‌اش شده بود تنها یک مرد بود. وِلچ. ولچ در مقام برترین زیردست و اِگ سابقش، چیزهایی می‌دانست. نه، ولچ همه‌چیز را می‌دانست. نه‌تنها از نقشه‌های الجن باخبر بود، بلکه استراتژی‌ها و شیوه‌های دستیابی به آن‌ها را هم بلد بود. ولچ با تکنولوژی آن‌ها آشنا بود. حتی از وضعیت مالی الجن هم خبر داشت. مهم‌تر از همه ولچ، هتچ را می‌شناخت. تهدیدی که ولچ برای هتچ داشت، حتی از مقاومت هم خطرناک‌تر بود. ولچ بدترین جاسوس خودی بود؛ تومور سرطانی درون مغز الجن. اگر ولچ به دستان افراد اشتباهی می‌افتاد یا در گوش اشتباهی صحبت می‌کرد، برای الجن و شخصاً برای هتچ فاجعه‌بار بود. تا وقتی ولچ زنده بود، نقشه‌های هتچ در مخاطره بودند. مهم نبود به چه بهایی، ولی ولچ باید نابود می‌شد.

حسرت می‌خورد چرا همان شبی که ولچ را بازداشت کرد، به او شلیک نکرده بود. دوباره این اشتباه را تکرار نمی‌کرد. اول، ولچ باید پیدا می‌شد و این اتفاق ساده‌ای نبود. ولچ بیشتر از یک دهه ناظرِ تقریباً تمام جست‌وجوهای الجن بود و شخصاً شش عدد از نورانی‌ها را پیدا کرده بود. او بهتر از هتچ با تکنیک‌های جست‌وجوی الجن آشنا بود. پیدا کردن ولچ در تایوان مانند پیدا کردن دانه‌ای برنج در شالیزار بود. به‌خصوص دانه‌ی برنجی که می‌دانست به‌دنبالش می‌گردند و می‌دانست چه‌طور نامرئی شود. ولی مهم نبود، ولچ پیدا می‌شد. دفعه‌ی بعد، هتچ در انتظار نمایشِ اعدام نمی‌ماند. یک میلیون دلار پاداشی که تعیین کرده بود، برای پیدا کردن مُرده‌ی ولچ بود، نه زنده‌اش.

فهرست مطالب کتاب

پرونده: نوجوان‌های الکتریکی
بخش اول
1- از مردن سر باز بزنید
بخش‌دوم
2- صدا کیست؟
3- پروتکل و طرح‌ها
4- بی‌خوابی
بخش سوم
5- سرنوشت
6- عشق‌های ازدست‌رفته
7- اولین ملاقات
8- وفاداری
9- بازی دادن
10- نامرئی ماندن
بخش چهارم
11- با سروصدای بسیار
12- سلطان میمون‌ها
بخش پنجم
13- اس. او. اسِ الجن
بخش ششم
14- رویک
15- هدف پیدا شد
16- آفتابی نشدن
بخش هفتم
17- جریانات نامرئی
18- شکارچیان
19- کاناب
20- همیشه با هم بودیم
21- کبوتر سفالی
22- وحشت از حقیقت
23- زمان درست
24- قلبی شکسته
25- حرف‌های مهم
26- پهلوان‌بازی دروغین
27- بدرقه‌ای شایسته
28- موزِ بد
29- عشق واقعی
30- رویای غیرممکن
31- شهر بامبو
32- مجسمه‌ها
33- پیشگویی‌ها و خواب‌ها
34- دبیرستانِ موفقیت
35- هر کی اول پیداش کنه، مال خودشه
36- کِیسی
37- گذشته‌ی دور
38- خوابیدن در راهرو
39- کُنام هیولا
40- مامبای سیاه، هتچ و دیگر اتفاق‌های مرگبار
41- وِجِمایت و اسپاکی اکیدناها
42- دستِ بد
43- جی. دی.
44- ترکِ فیجی
45- تیمِ ورود به نایک
بخش هشتم
46- پاداش
بخش نهم
47- اشتباهی وحشتناک
48- شش ساعت
49- چنگال آدم‌خواری
50- پیشروی در سایه‌ی مشیت الهی
51- جزیره‌ی هادس
52- شکستن درهای زندان
53- آزاد کردن زندانی‌ها
54- اولین موج
بخش دهم
55- منفجر کردن اسکله
بخش یازدهم
56- مرگِ جرواسو
57- نفراتِ کمتر و مهماتِ کمتر
بخش دوازدهم
58- سواره‌نظام
بخش سیزدهم
59- دیگر شکست خوردیم
60- برج مخابراتی
بخش چهاردهم
61- «ضیافتم رو می‌خوام.»
بخش پانزدهم
62- صاعقه‌ی وسوسه‌انگیز
63- من خدا نیستم
بخش شانزدهم
64- یک میلیارد ولت
65- همه‌چیزم
66- ژول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس
نویسنده
مترجمفرانک معنوی امین
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات421
زبانفارسی
شابک978-600-462-106-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس

نرگس سیف
۱۴۰۱/۸/۲۵
این جلد ششم مطالب‌اش زیاد تر از جلد پنجم بود و بنظر بهتر بود چون جلد پنجم فقط درباره نقشه کشیدن بود و جالبی زیادی نداشت اما بخوبی همیشه پر از پند و اندرز‌های کوچک در زندگی بود و حس و حال همیشگی داستان مایکل را داشت و خلاصه اینکه جلد ششم در آخر مایکل وی را از بقیه شخصیت‌ها قایم میکنه همچنین از مثل و خوانندگان. امیدوارم من عاشق جلد کتاب‌های مایکل وی باشید برای خواندن آن تا آخرین جلد‌اش مشتاق باشید. با تشکر از کتابراه
ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۵/۴
خب کتاب مایک وی و سقوط هادس در ادامه جلد قبل و بسیار هیجان انگیز تر و رمانتیک اگر جلد‌های قبل رو خونده باشید با ارتش مقاومت اشنایی دارید و میدونید فرمانده اون چه هویت مخفی داره بلاخره در این جلد هویتش رو فاش میکنه خلاصه که تو این جلد حسابی همه چی هیجان انگیز میشه و مایکل وی هم منفجر میشه جدی میگم ترجمه خوبی داره و در کل کتاب عالی پیشنهاد میکنم
پارسا نشاط
۱۴۰۲/۴/۲۰
این کتاب بسیار عالی و هیجان انگیز تر از جلد قبل بود. به شما پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو بخونید
در این جلد اتفاقات بیشتری افتاد و به کشتی حمله کردند و مایکل وی هم در آخر نامعلوم ماند
که زنده است یا نه.
حمید حیدری
۱۴۰۳/۱/۲۴
2 ایرادی که میتونم بگیرم اینه که توصیف تمام وعده‌های غذایی و هتل‌ها حجم زیادی رو از کتابی‌هایی با حجم کمه حدودا 400 صفحه‌ای گرفته که مورد پسند مخاطبانی مثل من نیست قطعا
مهیار مسعودراد
۱۴۰۲/۱/۱۱
نقطه اوج کتب مایکل وی، حتی گاهی بهتر از فیلم‌های ویچر، با این که این کتاب‌ها رو چندین بار خوندم، حتی انگلیسی رو خوندم، همچنان برای دوستداران کتاب‌های مجیکال توصیه میکنم، عالین
محمدحسین تحسینی
۱۴۰۲/۱۱/۱
خیلی کتاب خوبیه، زدند یک کِشتی بزرگ رو ترکاندند عالی بود کتاب من که حتما پیشنهادش می‌کنم. حتما بخونید و لذت ببرید.
مریم
۱۴۰۳/۱/۲۰
عالی و بینظیر، سراسر هیجان، به همه نوجوانها توصیه میکنم مجموعه مایکل وی رو حتما بخونن
Lord Aryan
۱۴۰۲/۳/۱۴
هشدار اسپویل
آخر این جلد واقعا بد بود... کل جلدش فوق‌العاده بودا، ولی پایانش خیلی اذیت‌کننده بود
Salma Savabi
۱۴۰۱/۲/۱۶
من عاشق کتاب‌های انتشارات پرتقال هستم
این کتاب هم مثل بقیه عالی است
ندا رضایی
۱۴۰۰/۱۰/۵
کتاب خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم حتما بخرید
سارا کرمی
۱۴۰۰/۹/۱۹
یکی از کتاب‌هایی که ۳ بار خوندم بود عالی بود💝
Mohammadreza Ghaffari
۱۴۰۱/۱۲/۶
کتاب قشنگیه ولی بعضی جاهاش زیادی مصنوعیه
maryam
۱۴۰۱/۳/۲۹
واقعا خیلی عالی بود هیجان انگیز و خیلی خلاقانه👌🏻👌🏻👌🏻
Mina Bashir
۱۴۰۱/۳/۵
عالی. واقعا از خوندنش لذت بردم. بیصبرانه منتظر جلد ٦ هستم
A B
۱۴۰۰/۷/۴
بهترین فصل کتاب بود👍👍
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس

برای دریافت کتاب مایکل وی 6: سقوط ھادس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.