معرفی و دانلود کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی

عکس جلد کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی
قیمت:
65000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی

یکی از مهم‌ترین نشانه‌های سلامتی بدن، استحکام بافت استخوانی در سنین مختلف است. در کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی، کارل نئوپف به شما تمرینات هوشمندانه‌ای را آموزش می‌دهد تا به مدد آن‌ها میزان تراکم استخوانی‌تان را حفظ کنید و بهبود ببخشید.

درباره‌ی کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله‌ تمرین بدنی

پوکی استخوان عارضه‌ای‌ست که با افزایش سن و کاهش تراکم استخوانی شدت می‌گیرد. این امر می‌تواند به‌سادگی کیفیت زندگی فرد را تحت‌تأثیر قرار دهد و حتی جان افراد را به خطر بیندازد، اما همواره روش‌هایی برای پیشگیری و بهبود وضعیت استخوان‌ها وجود دارد. راهکارهایی مثل استفاده از کلسیم، ویتامین D و البته مهم‌تر از همه، ورزش. در کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی (Beat Osteoporosis with Exercise)، نوشته‌ی کارل نئوپف (Karl G Knopf)، مجموعه‌تمریناتی را برای بهبود وضعیت استخوان‌هایتان خواهید آموخت که می‌توانند تأثیراتی پایدار بر سلامتی بدن شما به‌جای بگذارند.

استخوان یک بافت زنده است و بدن ما مدام در حال تجزیه‌ی استخوان‌های قدیمی و ساخت استخوان تازه است. اما از حدود سی‌وپنج‌ سالگی ساخت استخوان به تدریج کاهش پیدا می‌کند. این در حالی‌ست که روند فرسایش استخوان‌ها همچنان ادامه دارد. از دست دادن بافت استخوانی در سنین بالا، در زنان به حدود 38 درصد می‌رسد، درحالی‌که این رقم در مردان 23 درصد است. همین مسئله می‌تواند بیانگر اهمیت توجه زنان نسبت به سلامت بدنشان باشد.

بنابراین، بد نیست پس از این به استخوان‌های خود به‌عنوان یک ذخیره‌ی ارزشمند نگاه کنیم و سعی کنیم این بافت سرنوشت‌ساز را با تغذیه‌ی مناسب و تمرینات ورزشی مفید حفظ نماییم. نگاه ما به استخوان‌هایمان می‌تواند شبیه نگاهمان به رقم حساب بانکی‌مان باشد. چراکه کم شدن این رقم در سلامتی و سرنوشت ما تأثیری غیرقابل‌ِانکار دارد. بااین‌وجود، فراموش نکنید که حس ترس نباید باعث شود خود را در تغییر وضعیت‌تان ناتوان ببینید. کافی‌ست یک برنامه‌ی تمرینی مقاومتی ترتیب دهید و در انجام آن استقامت کنید.

گفتنی است کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی با ترجمه‌ی اعظم عباس‌زاده و مریم مزیدی از سوی نشر مبانی منتشر شده است.

کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به همه‌ی افرادی که به سلامت استخوان‌های خود اهمیت می‌دهند، خصوصاً افراد بالای 35 سال توصیه می‌شود.

با کارل نئوپف بیشتر آشنا شویم

دکتر کارل نئوپف، حدود چهل سال در کالج ‌Foothill‌ مدیربرنامه‌ی تناسب‌اندام افراد بود. در دوران انتصابش او چندین جایزه به‌خاطر آموزش عالی دریافت کرد و در سال 2013 بازنشسته شد. او در طی سال‌های چهل‌وپنج‌ساله‌ی خدمتش، به‌عنوان یک متخصص سلامت و تناسب‌اندام، تقریباً در هر جنبه‌ای، از جمله به‌عنوان یک مربی خصوصی ‌فیزیوتراپ در بیمارستان VA و مشاور امور خارجه‌ی کالیفرنیا و همچنین بورس سازمان ملی بهداشت مشغول بود. کارل نئوپف سخنگوی کنفرانس‌های ملی و بیمارستان‌های منطقه‌ای بوده و در روابط‌عمومی تلویزیون ‌و همچنین در برنامه‌های رادیویی متعددی ظاهر شده است. دکتر نئوپف در بسیاری از نشریات از جمله لس‌آنجلس تایمز و سان‌خوزه ‌نیوز مصاحبه کرده و در وال‌استریت ژورنال در مورد مسائل مربوط به تناسب اندام، ورزش و معلولان به‌طور برجسته حضوری فعال داشته است.

او در حال حاضر با وجود آنکه بیش از شصت‌وپنج‌سال سن دارد، مدیر تناسب‌اندام انجمن بین‌المللی علوم ورزشی ISSA است و در هیئت اجرایی ‌Sit and Be Fit‌ حضور دارد. شعار او همواره این است: «ممکن است برای مدت طولانی زندگی نکنیم، اما مهم این است که به خوبی رشد کنیم، نه با فرسودگی! لذت ببرید!»

در بخشی از کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی می‌خوانیم

تحقیقات زیادی، حاکی از این است که ویتامین D نقش بسیار مهمی در ساخت استخوان‌های محکم و قوی ایفا می‌کند. ویتامین D نیز مانند کلسیم برای بدن ضروری است و به جذب کلسیم کمک می‌کند. منابع سالم ویتامین D شامل اشعه‌ی ماوراء بنفش خورشید، ماهی سالمون و ساردین، شیر کامل و آب پرتقال می‌باشد. یک منبع ارزان ویتامین D‌ این است که حداقل دو بار در هفته و ‌هر بار به مدت 10 الی 30 دقیقه، دستان، صورت، بازوها و پشت خود را به طور مستقیم و بدون استفاده از ضد آفتاب در معرض نورآفتاب قرار دهید (محققان بر این باورند که این شیوه ویتامین ‌D‌ کافی مورد نیاز بدن را فراهم می‌کند).

سایر عواملی که میزان ویتامین D را تحت تاثیر قرار می‌دهند، عبارتند از: استفاده از کرم‌های ضد آفتاب، رنگ پوست، فصل سال، عرض جغرافیایی، زمان روز و ابر و همچنین هوای مه‌آلود که همگی در معرض قرار گرفتن اشعه‌ی ماوراء بنفش و سنتز ویتامین D را تحت تاثیر قرار می‌دهند. افرادی که دارای پوست روشن هستند و پوست آن‌ها به راحتی می‌سوزد، باید برای جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست به مدت 10 دقیقه یا کمتر در معرض نور آفتاب قرار بگیرند. موسسهٔ پزشکی (IOM) ‌توصیه می‌کند که بزگسالان (19-50 ساله) ‌ روزانه 1000 IU ویتامین D مصرف کنند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: بررسی اجمالی
فصل اول: پوکی استخوان چیست؟
فصل دوم: تشخیص ریسک فاکتورهای سلامتی شما
فصل سوم: پیشگیری از پوکی استخوان
فصل چهارم: سوالاتی که مکرراً پرسیده می‌شوند.
فصل پنجم: قبل از اینکه شروع کنید
بخش دوم: برنامه‌ها
فصل ششم: استفاده از این کتاب
بخش سوم: تمرینات
درباره نویسنده 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی
نویسنده
مترجماعظم عباس زاده، مریم مزیدی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات182
زبانفارسی
شابک978-622-95609-5-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، تخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک
65000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی

برای دریافت کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله تمرین بدنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.