معرفی و دانلود کتاب مجموع ورزش‌های آماده سازی برای ورزشکاران 50+: تمریناتی برای ماندن در سطوح بالای آمادگی

عکس جلد کتاب مجموع ورزش‌های آماده سازی برای ورزشکاران 50+: تمریناتی برای ماندن در سطوح بالای آمادگی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموع ورزش‌های آماده سازی برای ورزشکاران 50+ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموع ورزش‌های آماده سازی برای ورزشکاران 50+ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموع ورزش‌های آماده سازی برای ورزشکاران 50+: تمریناتی برای ماندن در سطوح بالای آمادگی

کتاب مجموع ورزش‌های آماده سازی برای ورزشکاران 50+ را کارل نوف، با بیش از 40 سال سابقه‌ی مربیگری و تحقیق در زمینه‌ی ورزش سالمندان و افراد کم‌توان نوشته است تا به همه‌ی افرادی که پا به سن گذاشته‌اند کمک کند در گود باقی بمانند و در رشته‌ی ورزشی موردعلاقه‌ی خود بدرخشند.

درباره ی کتاب مجموع ورزش‌‌های آماده‌‌سازی برای ورزشکاران 50+

ورزش در سنین بالا اهمیت بسیار زیادی دارد و برای حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی افراد در این دوره‌ی سنی بسیار حیاتی است. ورزش در این سنین می‌تواند به عنوان یک عامل کلیدی در پیشگیری از بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی، دیابت و فشار خون بالا عمل کند. فعالیت‌های ورزشی می‌تواند باعث افزایش استقامت و قدرت عضلات شود، بهبود حافظه و تمرکز را به همراه داشته باشد و روحیه افراد را نیز تقویت کند. مخصوصاً اگر در سنین جوانی به ورزشی خاص علاقه‌مند بوده‌اید، باید بدانید که به راحتی می‌توانید تا سالیان سال و حتی تا سالخوردگی، به این ورزش‌ها بپردازید و حتی رقیب جوانان باقی بمانید. بهبود کیفیت خواب، افزایش انعطاف‌پذیری، افزایش ترشح هورمون شادی و کاهش استرس و اضطراب اثرات مثبت دیگری است که داشتن یک برنامه‌ی ورزشی متناسب با سن، روی افراد می‌گذارد. در نتیجه، کتاب‌هایی مثل مجموع ورزش‌‌های آماده‌‌سازی برای ورزشکاران 50+ (Total Sports Conditioning for Athletes 50+: Workouts for Staying at the Top of Your Game) که به آموزش راه‌ورسم ورزش کردن در سنین بالای 50 سال می‌پردازد، بسیار ارزشمندند.

دکتر کارل نوف (Karl Knopf)، بیش از 40 سال است که در زمینه‌ی ورزش سالمندان به فعالیت می پردازد و با تحقیقات متعدد، مقالات و کتاب‌های گوناگون و برنامه‌های گسترده‌، به ارتقای دانش در این زمینه کمک‌های بزرگی کرده است. او در کتاب مجموع ورزش‌‌های آماده‌‌سازی برای ورزشکاران 50+ ابتدا به همه‌ی سالمندان این اطمینان را می‌دهد که فارغ از سن، جنسیت و محدودیت‌های فیزیکی، می‌توانند به فعالیت ورزشی بپردازند و از این طریق جسم و ذهن خود را تقویت کنند و روحیه خود را بهبود بخشند.

در فصل ابتدایی کتاب مجموع ورزش‌‌های آماده‌سازی برای ورزشکاران 50+ به بررسی اجمالی آمادگی جسمانی و ورزش در دوران سالمندی پرداخته می‌شود. بخش دوم کتاب، ورزش‌های گوناگون از جمله بیسبال، بسکتبال، دوچرخه‌‌سواری و... بررسی می‌شوند و درباره‌ی اینکه کسانی که می‌خواهند در هرکدام از این رشته‌ها به فعالیت ورزشی بپردازند، باید چه برنامه‌ای داشته باشند، بحث می‌شود. بخش سوم کتاب، تمرینات مختلفی که برای هر کدام از ابعاد آمادگی جسمانی لازم است فرد بالای پنجاه سال انجام دهد را به صورت تصویری آموزش می‌دهد. تمریناتی برای گرم کردن، بالاتنه، پایین‌تنه، شکم و تعادل.

علاوه بر عکس‌های تزیینی و عکس‌هایی که تمرینات ورزشی را آموزش می‌دهد، کادرهایی برای برجسته کردن نکات مهم و نمودارهایی نیز وجود دارد که درک مطالب را برای مخاطبان ساده‌تر می‌کند. ترجمه‌ی کتاب مجموع ورزش‌‌های آماده‌‌سازی برای ورزشکاران 50+ را الهام شهاب پور، میترا خادم‌الشریعه و زینب همتی انجام داده‌اند و انتشارات مبانی آن را به چاپ رسانده است.

کتاب مجموع ورزش‌‌های آماده‌‌سازی برای ورزشکاران 50+ برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مجموع ورزش‌‌های آماده‌‌سازی برای ورزشکاران 50+ برای همه‌ی افراد بالای 50 سال علاقه‌مند به ورزش و مربیان کلاس‌های ورزش سالمندان مناسب است.

در بخشی از کتاب مجموع ورزش‌های آماده سازی برای ورزشکاران 50+: تمریناتی برای ماندن در سطوح بالای آمادگی می‌خوانیم

کشش صحیح. بهترین زمان کشش زمانی است که عضله‌ها گرم می‌شوند، و معمولا بعد از تمرین است. از کشیدن به صورت بالستیک و نیرومند، به این دلیل که در واقع باعث می‌شود عضله کشیده شده به حالت منقبض و کوتاه شده در آید، که ممکن است موجب فشار و یا پارگی‌های جزئی کتاب کشش فیبر عضلانی شود، اجتناب کنید. به منظور ایجاد کشش عالی برای ورزشکار سالمند، لطفا برای 1+50 را بررسی کنید..

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: بررسی اجمالی
بخش دوم: برنامه‌ها
بخش سوم: تمرینات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموع ورزش‌های آماده سازی برای ورزشکاران 50+: تمریناتی برای ماندن در سطوح بالای آمادگی
نویسنده
مترجمالهام شهاب پور، میترا خادم الشریعه، زینب همتی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات147
زبانفارسی
شابک978-622-95609-7-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مجموع ورزش‌های آماده سازی برای ورزشکاران 50+

برای دریافت کتاب مجموع ورزش‌های آماده سازی برای ورزشکاران 50+ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.