معرفی و دانلود کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه

عکس جلد کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه

«دماغو» لقبی بود که بچه قلدر‌ها به یکی از پسربچه‌های اردوگاه تابستانی داده بودند. بااین‌حال وقتی ریف، شخصیت اصلی کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه، مورد اذیت دیگران قرار گرفت، دماغو اولین‌کسی بود که به کمکش آمد! جیمز پترسون و کریس تبتس نویسندگان این کتاب جذاب و پرفروش نیویورک تایمز، ادامه‌ی ماجرا را برای ما خواهند گفت.

درباره‌‌ی کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه

اگر شما هم از آن دست بچه‌هایی هستید که هیچ از قوانین دنیای آدم‌بزرگ‌ها سردرنمی‌آورید و تن دادن به چارچوب‌ها برایتان عذاب‌آور است، پس احتمالاً خیلی خوب حال و روز ریف را درک کنید! کتاب نبرد در اردوگاه (Middle School: How I Survived Bullies, Broccoli, and Snake Hill)، ماجرای پسربچه‌ای به نام ریف است که هیچ از مدرسه و قواعد آن خوشش نمی‌آید، به‌ویژه اگر قرار باشد از طرف مدرسه به اردوگاه تابستانی هم برود. جیمز پترسون (James Patterson) و کریس تبتس (chris tibbetts) نویسندگان و راویان این ماجرا هستند.

ریف کاچادورین پسربچه‌ی خوبی است، بااین‌حال او نسبت به هم‌سن‌وسال‌هایش چندان سازگار به‌نظر نمی‌رسد. این پسربچه‌ی پرجنب‌وجوش با وجود استعدادها و توانایی‌های زیاد خود، اغلب اوقات در برخورد با مسائل دچار چالش می‌شود و همین موضوع است که او را با مشکلات مختلفی رو‌به‌رو می‌کند. بزرگ‌ترین چالش‌های ریف، معمولاً در مدرسه رخ می‌دهند، یعنی درست در جایی که او باید خود را با قواعد جهان بیرون هماهنگ کند. پس دور از انتظار نیست اگر ریف چندان هم از مدرسه خوشش نیاید.

با وجود همه‌ی این‌ها، زمانی که ریف خود را برای یک اردوی تفریحی آماده می‌کرد، هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که مدرسه و قوانینش، در اردوگاه هم به دنبال او بیایند و دست از سرش برندارند. بااین‌حال این چیزی نبود که جلوی ریف را بگیرد. چرا که او تصمیم گرفته بود با بازیگوش‌ترین بچه‌های اردوگاه هم‌اتاق شود و چیزی نمانده بود که کلبه‌ی اردوگاه، از سروصداهای ریف و دوستانش خراب شود. از همه آزاردهنده‌تر، شوخی‌های بی‌وقفه‌ی پسربچه‌ها با یکی از دانش‌آموزان بود که همه او را به اسم دماغو می‌شناختند. در مدرسه کسی نبود که این بچه‌ را دست نیندازد و او را موضوع خنده و شوخی خود نکند. کاری هم از دست دماغو برنمی‌آمد، جز آن که طعنه‌های بی‌پایان بقیه را تحمل کند. بااین‌حال، چه کسی تصورش را می‌کرد درست در اوج اتفاقات پیش‌بینی‌نشده و وقتی که قلدرهای اردوگاه می‌خواستند ریف را اذیت کنند، دماغو به‌ یک‌باره تبدیل به قهرمان داستان شود. ریف و باقی بچه‌های اردوگاه، خیلی زود فهمیدند که نباید از روی ظاهر به کسی برچسب بزنند.

کتاب نبرد در اردوگاه؛ در کنار جذابیت و سرگرمی بالای خود برای گروه سنی نوجوان، پر از نکته‌های آموزنده برای حضور مفیدتر در گروه همسالان و برخورد با قوانین و چارچوب‌های اجتماعی‌ست. ریف و دوستانش در این کتاب از ارزش دوستی و حمایت از هم‌دیگر می‌گویند. ماجرای کتاب به ما خواهد آموخت شاید همان کسی که تصورش را نمی‌کنیم، در سخت‌ترین روز‌ها، تبدیل به بهترین رفیقمان شود و بیشتر از هرکسی هوایمان را داشته باشد، پس چه خوب است که قضاوت نکردن را به تمرین هر روزه‌ی خود تبدیل کنیم.

این کتاب، اولین‌بار در سال 2013 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب امیرحسین دانشورکیان به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید

کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید (Middle School)، یک مجموعه داستان ماجرایی برای نوجوانان و به قلم جیمز پترسون و کریس تبتس است. این مجموعه‌ی جذاب و آموزنده، حول اتفاقات زندگی یک نوجوان به نام ریف کاچادورین می‌گذرد. به‌نظر می‌رسد ریف از آن نوجوان‌های بازیگوش است که برای سازگاری با محیط و قوانین، باید چالش‌های بیشتری را باید پشت سر بگذارد. و همین موضوع اسست که ماجراهای گوناگون و البته جذابی برای او، به‌ویژه در مدرسه به‌وجود می‌آورد. با این حال روند داستان به مخاطب نشان می‌دهد همین اتفاقات، درس‌های زیادی در دل خود دارند و از میان همین آزمون‌های زندگی‌ست که به شناخت درستی از مسائل دست پیدا می‌کنیم. از این مجموعه داستان، جلد‌های «چه وضعیه بابا»، «به دادم برسید»، «داداش خیلی خالی بندم» و «نبرد در اردوگاه» به فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به نوجوان‌های اهل ماجراهای هیجان‌انگیز پیشنهاد می‌شود. اگر شما هم دوست دارید با ریف، در یک اردوی تابستانی متفاوت همراه شوید، پس خواندن این کتاب را از دست ندهید.

با نویسندگان بیشتر آشنا شویم

جیمز پترسن (متولد1947 ) یکی از محبوب‌ترین نویسندگان ادبیات نوجوان در آمریکاست. او بابت خلق شخصیت‌های فانتزی و به‌یادماندنی در سری داستان‌های خود به شهرت رسید و همچنین بابت فروش کتاب‌های محبوب خود به ثروت بالایی دست پیدا کرد. پترسن برای بزرگسالان نیز کتاب داستان می‌نویسند و در کنار نویسندگی، فعالیت‌های خیریه‌ی زیادی در زمینه‌ی کتاب‌خوانی انجام می‌دهد. برای مثال او بیش از یک میلیون کتاب به دانش‌آموزان و بیش از چهل میلیون دلار برای حمایت از آموزش داده و بیش از پنج هزار بورسیه تحصیلی برای معلمان اعطا کرده است. جیمز که اصالتاً ایرلندی است، در خانواده‌ای معمولی و در کنار مادر آموزگار و پدرش که یک کارمند بود بزرگ شد. بعدها مدرک تحصیلی خود را در رشته‌ی زبان انگلیسی دریافت کرد و وارد دنیای بازاریابی شد. حرفه‌ی نویسندگی جیمز پترسن بعد از بازنشستگی به‌طور جدی‌تری ادامه پیدا کرد، به‌طوری که اکنون بیش از ده کتاب او در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد. پترسن اکنون کنار خانواده‌اش در فلوریدای آمریکا زندگی می‌کند. کریس تبتس نیز از دیگر نویسندگان محبوب جهان ادبیات نوجوان است. تبتس اهل آمریکاست و بیش از همه بابت همکاری در مجموعه داستان‌های «مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید» شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه می‌خوانیم

بالاخره باید از یه جا شروع می‌شد دیگه!
ساعت هشت صبح بود.
ترم تابستون شروع شده بود.

نمی‌دونم چقدرش رو دوست دارین بدونین؛ خودتون مدرسه رفتین دیگه. خودتون ادبیات و اجتماعی و ریاضی و این چیزا رو خوندین دیگه. تنها فرقش این بود که کلاسای اینجا توی چادر برگزار می‌شدن و روی چادرا هم یه تابلو چسبونده بودن که روش نوشته بود: خود‌گذرانی از همین‌جا آغاز می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه
نویسنده،
مترجمامیرحسین دانشورکیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات289
زبانفارسی
شابک978-600-462-014-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه

برای دریافت کتاب مدرسه... است، لطفاً جای خالی را پر کنید 4: نبرد در اردوگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.