معرفی و دانلود کتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده

عکس جلد کتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده

کتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده نوشته‌ی سومان چینانی دومین مجلد از مجموعه‌ای‌ پرطرفدار است که به روایت داستان دو دوست و دو دانش‌آموز در مدرسه‌ی خیر و شر می‌پردازد. سوفی و آگاتا پس از انتخاب یکدیگر و پایان خوشی که برای خود برگزیدند، حالا به گاوالدون بازمی‌گردند. اما آگاتا ناراحت است و مخفیانه آرزو می‌کند که با شاهزاده تدروس پایان خوش دیگری داشته باشد. این آرزو دروازه‌های مدرسه‌ی خیر و شر را یک بار دیگر باز می‌کند، اما چیزی فرق کرده است؛ مدرسه به مدرسه‌ی دختران و پسران تبدیل شده است و حالا دختران و پسران در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده

سومان چینانی (Soman Chainani) نویسنده‌ی مجموعه‌ی پرطرفدار مدرسه‌ی افسانه‌ای، جایی برای خوب‌ها و بدها (The School for Good and Evil) در مجلد دوم ادامه‌ی داستان دو دوست یعنی آگاتا و سوفی را روایت می‌کند. دو دختر یکدیگر را انتخاب کرده و حالا پس از اینکه «پایان خوش» خود را ساختند، به گاوالدون بازمی‌گردند. اما آگاتا ناراحت است و آرزوی یک زندگی شاد همیشگی را در سر می‌پروراند، او می‌خواهد با شاهزاده تدروس همراه شود. همین آرزو باعث می‌شود که دروازه‌های مدرسه‌ی خیر و شر یک‌بار دیگر به رویشان باز شود اما مدرسه دیگر مثل قبل نیست. حالا به‌جای تقابل خوبی و بدی، پسرها و دخترها در برابر هم قرار گرفته‌اند چراکه پایانِ سوفی و آگاتا باعث از بین رفتن عشق بین پسران و دختران در دنیای افسانه‌ها شده است.

معرفی و دانلود کتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده

در ادامه‌ی کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده (A World Without Princes: Book 2 (The School for Good and Evil)) می‌خوانید که لیدی لسو و پروفسور داوی با یک رئیس جدید به نام اورلین سادر جایگزین شده‌اند، فردی که از پروانه‌ها برای جاسوسی در میان دانش‌آموزان استفاده می‌کند. سوفی که از آگاتا به خاطر آرزوی قلبی‌اش عصبانی است، نقشه‌ی دین را برای کشتن پسرها می‌پذیرد، درحالی‌که آگاتا سعی می‌کند راهی برای رسیدن به تدروس پیدا کند. او با کمک هستر و آنادیل، مخفیانه وارد مدرسه‌ی پسران می‌شود تا تدروس را ببوسد. اما سوفی هم او را دنبال کرده و درست وقتی آگاتا با تدروس روبه‌رو می‌شود، بین آن‌دو طلسمی را جاری می‌کند. آگاتا خشمگین و ناراحت تدروس را ترک می‌کند و شاهزاده، توسط آریک، دوست بسیار نزدیک و قابل‌اعتمادش، متقاعد می‌شود که آگاتا، سوفی را با خود آورده بوده تا او را بکشد. و این همان جرقه‌ی جنگ واقعی بین پسران و دختران است!

سومان چینانی کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده را در دو بخش اصلی و بیست‌وسه فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که در ادامه به برخی از عناوین فصول آن اشاره می‌کنیم: «سوفی آرزو می‌کند»، «آگاتا هم آرزو می‌کند»، «کلاه‌سرخ‌ها حمله می‌کنند»، «جادوگرها نقشه می‌کشند» و «انجمن کتاب‌خوانیِ سالن غذاخوری». انتشارات نگاه آشنا این کتاب جذاب را با ترجمه‌ی فارسی زهرا عباسی آلنی منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی افسانه‌ای، جایی برای خوب‌ها و بدها

این مجموعه که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شود تاکنون به بسیاری از زبان‌های زنده‌ی دنیا ترجمه شده و طرفداران زیادی دارد. داستان‌های سومان چینانی پر از اتفاقات نیک و بد و سرنخ‌هایی برای نوجوانان است که با معنای حقیقی خیر و شر آشنا شوند. او در قالب داستان، درس‌های مهمی را به نوجوانان می‌آموزد که قطعاً در زندگی عادی و روزمره‌ی خود به کارشان خواهد آمد.

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده

شبکه‌ی آمریکایی نتفلیکس در سال 2022 فیلمی بر اساس اولین کتاب این مجموعه ساخت که کارگردانی آن را پل فیگ (Paul Feig) بر عهده داشت و بعدتر این فیلمساز توضیح داد: «هدف قطعاً این است که این یک فرانچایز باشد. این برنامه‌ی آینده است، ما شخصیت‌ها را دوست داریم، دنیای چینانی را دوست داریم. کتاب‌ها فوق‌العاده سرگرم‌کننده و بسیار متراکم هستند». به گزارش سایت IMDB هنوز تاریخ مشخصی برای اکران فیلم دوم این مجموعه اعلام نشده است اما فیلم در دست ساخت است.

جوایز و افتخارات کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده

  • قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ترین‌های بین‌المللی
  • نامزد جایزه‌ی کتاب کودک و نوجوان گودریدز در سال 2014

نکوداشت‌های کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده

  • کتاب بسیار خوبی که واقعاً عاشقش هستم. یکی از بهترین کتاب‌ها! (نظرات ستاره‌دار سایت آمازون)
  • کتابی غنی و بسیار عجیب. (Kirkus Reviews)

کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از جمله نوجوانان طرفدار کتاب‌های ژانر فانتزی و تخیلی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی این مجموعه‌ی جذاب و جادویی را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده می‌خوانیم

وقتی که نُه ماه پیش از جنگل برگشته‌بودند، هیاهوی وحشتناکی به‌پا شده‌بود. دویست سالی می‌شد که مدیر مدرسه بچه‌های گاوالدون را می‌ربود و به مدرسه‌ی خوب‌ها و بدها می‌برد، اما بعد از این‌که بچه‌های زیادی برای همیشه گم شدند و خانواده‌های زیادی از هم پاشیدند، دو دختر راه بازگشت را پیدا کردند. مردم می‌خواستند آن‌ دو را ببینند، تحسین کنند و مانند الهه‌هایی که از آسمان به زمین آمده‌باشند، برایشان مجسمه بسازند. شورای بزرگان روستا برای جلب رضایت مردم پیشنهاد داد که بعد از اتمام مراسم یکشنبه، جلسه‌هایی برای امضای عکس در کلیسا برگزار کنند‌. سؤال‌ها همیشه تکراری بودند: «اونا شکنجه‌تون کردن؟»، «مطمئنید که طلسم شکسته؟»، «پسرِ منم دیدید؟»

سوفی پیشنهاد داد تا خودش تنهایی بار این مسئولیت را به‌دوش بکشد، ولی در کمال شگفتی‌اش، آگاتا همیشه می‌آمد. درواقع در ماه‌های اول، آگاتا هر روز با نشریه‌ی روستا مصاحبه می‌کرد، به سوفی اجازه می‌داد تا برایش لباس انتخاب کند و آرایشش کند. او با احترام، حضور بچه‌هایی را که دوستش از آن‌ها متنفر بود تحمل می‌کرد.

سوفی غرغر می‌کرد: «ممکنه مریضمون کنن.» و قبل از امضای هر کتاب داستان به سوراخ‌های دماغش اوکالیپتوس می‌مالید. دید که آگاتا به پسرکی لبخند زد و کتاب شاه آرتور را برایش امضا کرد.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول
1: سوفی آرزو می‌کند
2: آگاتا هم آرزو می‌کند
3: خرده‌های نان
4: کلاه‌سرخ‌ها حمله می‌کنند
5: مدرسه‌ای دیگر
6: اسمش یارا است
7: جادوگرها نقشه می‌کشند
8: نابخشوده
9: شک
10: خیانت‌ها
11: مهمان ناخوانده
بخش دوم: تصویر
12: انجمن کتاب‌خوانیِ سالن غذاخوری
13: طلسم گمشده‌ی مرلین
14: قوانین پنجگانه
15: پسری با هر اسم دیگر
16: دو مدرسه، دو مأموریت
17: گذشته‌ی پُررَمزوراز سادر
18: دو روز باقی ماند
19: یک قدم جلوتر
20: چراغ قرمز
21: آخرین ورودی
22: مرگ در جنگل
23: شرورها نقابشان را برمی‌دارند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده
نویسنده
مترجمزهرا عباسی آلنی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-622-5260-21-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده

برای دریافت کتاب مدرسه افسانه‌ای 2: دنیای بدون شاهزاده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.