معرفی و دانلود کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده

عکس جلد کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده
قیمت:
۱۰۴۰۰۰ ۵۲,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده

کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده نوشته‌ی سومان چینانی، دومین جلد از مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز است که به ماجراجویی‌های دو دختر به نام‌های سوفی و آگاتا می‌پردازد. آن‌ها پس از جنگ به روستای خود بازمی‌گردند اما آگاتا غمگین است و می‌خواهد به مدرسه‌ برود و این آرزو درهای جادو را باز می‌کند. این رمان از سوی کاربران گودریدز به عنوان نامزد بهترین کتاب کودک و نوجوان انتخاب شد.

درباره‌ی کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2:

آگاتا و سوفی به خانه خود در روستای گاوالدون باز می‌گردند و مردم از آن‌ها به عنوان قهرمان استقبال می‌کنند. آگاتا از این شهرت ناراضی است اما در مقابل سوفی از این فرصت استفاده می‌کند و نمایش‌های زیادی برای جشن بازگشت به خانه و فرار از مدرسه خوب و بد برگزار می‌‌نماید. در عروسی پدر سوفی، آگاتا ناگهان آرزو می‌کند که داستان‌ها پایان دیگری داشته باشد؛ یک پایان خوش با شاهزاده تدروس!

آرزوی آگاتا باعث می‌شود بار دیگر درهای جادویی مدرسه به روی آن‌ها باز شود و این دو دوست برای بار دوم همراه با قطار عازم دنیای پر از ماجرا می‌شوند اما همه چیز از آخرین باری که در آن مدرسه حضور داشته‌اند تغییر کرده است و... .

رمان خواندنی خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده (The School for Good and Evil: A World without Princes) دنباله‌ای بر وقایع جلد نخست این مجموعه محسوب می‌شود و توانست با روایت جذابی که دارد تحسین منتقدان را جلب کند و حتی یکی از نامزدهای بهترین کتاب کودک و نوجوان سایت گودریدز نیز شد.

معرفی مجموعه‌ی خوب‌های بد، بدهای خوب:

این مجموعه که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شود که تاکنون در شش قاره و به 28 زبان ترجمه شده است و در سال‌های آینده شرکت نتفلیکس اقتباس سینمایی خوب‌های بد، بدهای خوب را خواهد ساخت. داستان‌های سومان چینانی (Soman Chainani) پر از جادو، دوستی و... است و سرنوشت دختران و پسران شجاع و باهوشی را روایت می‌کند که مجبور هستند در جبهه‌ی خیر و شر در مقابل هم قرار بگیرند.

کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2 مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی توصیه می‌شود.

با سومان چینانی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و فیلمساز آمریکایی است که بیشتر به دلیل نگارش مجموعه‌ی پرفروش «خوب‌های بد، بدهای خوب» مشهور است، در دانشگاه هاروارد در رشته‌ی ادبیات انگلیسی و آمریکایی فارغ‌التحصیل شد. نخستین رمان سومان در فهرست پرفروش‌ترین نیویورک تایمز قرار گرفت و باعث شد نویسندگی را به صورت حرفه‌ای ادامه دهد. او علاوه بر نویسندگی بیشتر زمان خود را صرف ساخت فیلم و ورزش تنیس می‌کند.

در بخشی از کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2 می‌خوانیم:

آگاتا با دهان باز به علامت روی درِ کلیسا نگاه کرد. «عکس یادگاری؟»

سوفی که خودش را در آینه‌ی جیبی نگاه می‌کرد، گفت: «روی کتاب‌داستان‌هاشون.»

آگاتا پیراهن چسبان سبزی را که سوفی بهش قرض داده بود، پایین کشید. از وقتی برگشته بودند، رنگ صورتی کلاً از کمد لباس‌های دوستش ناپدید شده بود؛ احتمالاً به این خاطر که او را یاد زمانی می‌انداخت که یک ساحره‌ی بی‌مو و بی‌دندان بود.

آگاتا که دوباره داشت بندهای پیراهن را محکم می‌کشید، گفت: «ببین، ماجرای ما دیگه قدیمی شده. دیگه وقتشه مثل بقیه زندگی عادی‌مون رو بکنیم.»

سوفی سریع نگاهش را از آینه برداشت. «شاید بهتر باشه این هفته فقط من باشم. لابد اون‌ها هم حس کردن که تو دیگه دل‌ودماغ نداری.»

ولی آن یکشنبه و هفته‌ی بعدش که پوسترهای سوفی با عنوان هدیه‌ی صمیمانه‌ی امضا شده در شهر پخش شد، یا هفته‌ی بعدترش وقتی سوفی شام خصوصی را هم به وعده‌هایش اضافه کرد، کسی انتظار نداشت جز رادلیِ بوگندو سروکله‌ی کس دیگری پیدا شود. پاییز که فرا رسید، اعلامیه‌های مفقود شده‌ها از میدان شهر جمع شده بود. بچه‌ها کتاب داستان‌هایشان را توی کمدهایشان چپانده بودند و آقای دوویل هم تابلوی آخرین روزها را به ویترین مغازه‌اش چسبانده بود؛ چون هیچ داستان پریان جدیدی از جنگل نیامده بود تا او بفروشدشان. حالا دخترها فقط دو فسیل دیگر بودند که آن طلسم از خودش به جا گذاشته بود. حتی پدر سوفی هم ملاحظه را کنار گذاشته بود. در روز هالووین، به دخترش گفت که اجازه‌ی بزرگان را برای ازدواج با هانورا گرفته. ولی اصلاً از سوفی نپرسیده بود که او هم موافق است یا نه.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول
1- سوفی آرزو می‌کند
2- آگاتا هم آرزو می‌کند
3- خُرده‌نان‌ها
4- رژه‌ی کلاه‌سرخ‌ها
5- مدرسه‌ی دیگر
6- اسم او یاراست
7- جادوگرها نقشه‌ای می‌کشند
8- نابخشوده
9- نشانه‌ها برمی‌گردند
10- شک
11- نارو زدن‌ها
12- مهمان ناخوانده
بخش دوم
13- انجمن کتاب‌خوانی در سالن غذاخوری
14- طلسم گم‌شده‌ی مرلین
15- قوانین پنج‌گانه
16- یک پسر با هر اسم دیگری
17- دو مدرسه، دو مأموریت
18- گذشته‌ی اسرارآمیز سِیدر
19- دو روز مانده
20- یک قدم جلوتر
21- نور قرمز
22- آخرین نفری که وارد شد
23- مرگ در جنگل
24- شرورهای بی‌نقاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده
نویسنده
مترجمنگار شجاعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات470
زبانفارسی
شابک978-600-462-667-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۴۰۰۰ ۵۲,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده

ترنم ضیاء
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
کتاب شبیه کتاب‌های قصه‌های پریان گیرا بسیار جادویی هرچی که از یک کتاب واقعی نیاز دارید هیجان احساسات خلاقیت و نو اوری فونت و تصاویر خوب ولی متاسفانه حذفیات زیاد داره به نوجوانانی که کتاب‌های فانتزی دوست دارن پیشنهاد میکنم این کتاب اثری از سومان چینانی نویسنده و فیلم ساز امریکایی است و از پرفروش‌های نیویورک تایمز بوده توی این کتاب سوفی و آگاتا به خونه بر میگردند ولی اگاتا ارزویی میکند که باعث باز گشتن انها به مدرسه میشه بعد رفتن انها از مدرسه شاهزاده‌ها شاهدخت‌ها را دشمن خود و شاهدخت‌ها شاهزاده‌ها را قلدر میدانستند و به این ترتیب مدارس دخترانه و پسرانه میشو پرفسور‌ها با جادویی مدارس را ایمن نگه داشتن زیرا جنگ در راه است...
💜 Hasti 💜
۱۴۰۱/۵/۵
به نظر من آگاتا از اول باید با سوفی که یه ساحره بود دوستیش رو به هم میزد و وقتی که مدیر مدرسه مرد پیش تدروس می‌موند و اینجوری به پایان خوش خودش می‌رسید و این طوری تدروس هم شرور نمی‌شد و تعادل هم به هم نمی‌خورد و شاهزاده‌ها هم اون جوری تحقیر نمی‌شدن ‌.
با همه‌ی این‌ها باز من این کتاب رو خیلی دوس دارم، ولی به نظرم اگه دو باره یه فصل دیگه بخواد داشته باشه داستان واقعا چرت و کسل کننده میشه.
یگانه زهرا عزیزی
۱۴۰۰/۱۲/۹
زیبایی جلد دوم، از جلد اول به هیچ وجه کاسته نشده. هنوز هم در بند به بند داستان اتفاق‌های شگفت انگیزی می‌افته. شخصیت‌های داستان اشتباه‌های مختلفی کردند اما با این حال نسبت به اینکه هنوز نوجوان هستند، در جایگاه خودشون قهرمان‌های دلیر، دانا و بزرگ‌اند.
در انتظار جلد سوم هستیم❤
Pax J
۱۴۰۰/۷/۱۱
وای
یعنی واقعا وای
این رمان توی هیچ کلمه‌ای جا نمیگیره اصلا چیز عجیبیه به طرز ترسناکی عالیه من واقعا جذبش شدم امیدوارم رمان سوم اینم بیاد
a kh
۱۴۰۰/۵/۲۸
خیلییی عالی بهتر از این کتاب نیست فقط‌ای کاش سریع سه هم بیاد چون جای حساسی تموم شد
Mehrsa Vadipour
۱۴۰۰/۴/۱۹
خیلی قشنگ بود و پیشنهاد میکنیم همه این کتاب خوب‌های بد و بد‌های خوب رو بخونن تخیلی و جالب هست، سه شو کی میارین؟
ترنم
۱۴۰۲/۳/۱۰
کتاب خیلی خوبی هست و انگار درون داستانی
ولی به این معنی نیست که یک شرور و یک خوب نمی‌توانند دوست باشد این کتاب را پیشنهاد می‌کنم که حتما حتما بخوانید
الهه ...
۱۴۰۱/۴/۲۰
این مجموعه واقعا عالیه داستان خیلی جذابی داره تکراری نیست و بشدت پیشنهاد میشه. امیدوارم جلد‌های بعدی هم ب زودی قرار بگیرن
فاطمه عربشاهی
۱۴۰۱/۲/۲۶
چیز‌هایی که توش به صورت مخفی توضیح داده میشد واقعا زیبا بود
مخصوصاً این جمله (گاهی اوقات ما چیز‌هایی رو میبینیم ک دوست داریم ببینیم)
ممنون از ترجمه خوبش
زهرا صوفی
۱۴۰۰/۹/۱۸
عالی بود و از نظر من هم باید آگی و سوفی از همدیگر جدا می‌شدند چون آگی خیر خواه و بانمک بود ولی سوفی حسود بود ویک ساحره در قالب یک خوب
vahidmohhamady@gmal.com
۱۴۰۲/۱/۲۵
بسیار ضعیف، نه توضیحی، نه تحلیلی فقط فهرست وار اسامی پادشاهان کره و مهم کارهاشون رو گفته، به نظر میاد منبع اصلی نویسنده ویکی پدیاست
ملیحه بای
۱۴۰۱/۸/۶
این مجموعه 6 جلد داره که هفتمیش رو سومان چینانی داره می‌نویسه به اسم ظهوری برای خیر و شر منکه خیلی از داستانش خوشم اومده
ELWING ELWING
۱۴۰۰/۶/۷
خیلی داستانش قشنگه جلد سومشم بزارین لطفا حیفه این کتاب همچنان تو صفه ترجمس کلی طرفدار داره
Mobina Hasanzadeh
۱۴۰۱/۸/۱۹
درست جای هیجان انگیزه داستان تموم شد توقع شو نداشتم کاش ادامه داشت و داستان به‌ی جایی میرسید بعد تموم میشد
Emilia Jackson
۱۴۰۱/۷/۱
خیلی قشنگ بود در عرض دو روز خوندمش خیلی قشنگ و با احساس نوشته شده بود منتظر فصل سوم هستم عالییی
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده

برای دریافت کتاب خوب‌های بد، بدهای خوب 2: دنیای بدون شاهزاده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.