معرفی و دانلود کتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی

عکس جلد کتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی

کتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی نوشته‌ی سومان چینانی چهارمین مجلد از مجموعه‌ی پرفروش و پرطرفداری‌ست که به روایت ماجراهای چند دانش‌آموز می‌پردازد. در این کتاب با آگاتا، تدروس و سوفی همراه می‌شوید که دوره‌ی جدیدی را در جنگل‌های بی‌پایان، سال‌های کملوت، آغاز می‌کنند، جایی‌که اورس و نرفر باید از حدود مدرسه فراتر رفته و وارد بزرگ‌ترین و جسورانه‌ترین ماجراجویی‌های زندگی خود شوند.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 4: جست‌‌و‌جوی خوشبختی

در تاریخ ادبیات، دوره‌ای وجود داشت که تمامی آثار به‌نوعی فانتزی نامیده می‌شدند. اما بعدتر روایت داستان‌ها و رمان‌های فانتزی کاربردی شد. حالا داستان‌های تخیلی و قصه‌های پریان آنچنان ترسناک نبودند، ناشناخته‌ها دوست‌داشتنی‌تر شده و شخصیت‌ها به عواملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند. سومان چینانی (Soman Chainani) نویسنده و فیلمساز آمریکایی نیز، با نگارش مجموعه‌ی مدرسه افسانه‌ای، جایی برای خوب‌ها و بدها (The School for Good and Evil) چنین اهدافی را دنبال می‌کند. او به‌دنبال راهنمایی و روشن کردن مسیر برای نوجوانان امروزی است.

در چهارمین مجلد از این مجموعه‌ی پرفروش و پرطرفدار، چینانی به ادامه‌ی روایت سوفی و آگاتا پرداخته است. دانش‌آموزان مدرسه‌ی خیر و شر فکر می‌کردند زمانی که استاد بدخواه مدرسه را شکست دادند، آخرین شانس زندگی خود را پیدا کرده‌اند. اما حالا که در تلاش‌ هستند تا بتوانند فارغ‌التحصیل شوند و سال چهارم خود را با افتخار به پایان برسانند، با موانعی خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی مواجه می‌شوند که عواقب وحشتناک و جبران‌ناپذیری دارد؛ موفقیت، ستایش ابدی را برایشان به ارمغان می‌آوَرَد، و بالعکس، شکست به معنای گم‌نامی برای همیشه است!

معرفی و دانلود کتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی

سومان چینانی در کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 4: جست‌‌و‌جوی خوشبختی (Quests for Glory: Book 4 (The School for Good and Evil)) می‌نویسد که با هر پایانی شروعی جدید می‌آید. حالا آگاتا و تدروس به‌عنوان ملکه و پادشاه در تلاش هستند تا کملوت را به شکوه سابق خود برگردانند. در همین‌ حین سوفی نیز تصمیم گرفته تا صورتی از شیطان را در جلد خودش بسازد و آن را دین معرفی کند. اما خیلی زود همه‌شان متوجه می‌شوند تلاش‌هایشان هیچ فایده‌ای ندارد و بیهوده است! حالا وقت آن رسیده که یک نفر راه چاره‌ای پیدا کند و نجاتشان دهد. اما چه کسی برمی‌خیزد و مسئولیت رهبری‌شان را بر عهده می‌گیرد؟!

سومان چینانی این مجلد را در دو بخش اصلی و بیست‌وهشت فصل به رشته‌ی تحریر درآورده و روایت داستان نیز از روزهای پیش از ازدواج آگاتا و تدروس آغاز می‌شود. جایی‌که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی‌ کردن برای جشن عروسی خود هستند اما آگاتا اصلاً حال خوبی ندارد و حتی شب‌ها نمی‌تواند راحت بخوابد. چه اتفاقی افتاده؟ و چرا آگاتا تا این حد ناراحت است؟ با خواندن کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 4: جست‌‌و‌جوی خوشبختی خواهید فهمید.

مطهره ابراهیم‌زاده کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 4: جست‌‌و‌جوی خوشبختی را به فارسی برگردانده و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی افسانه‌ای، جایی برای خوب‌ها و بدها

این مجموعه که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شود تاکنون به بسیاری از زبان‌های زنده‌ی دنیا ترجمه شده و طرفداران بسیاری دارد. داستان‌های سومان چینانی پر از اتفاقات نیک و بد و سرنخ‌هایی برای نوجوانان است که با معنای حقیقی خیر و شر آشنا شوند. او در قالب داستان، درس‌های مهمی را به نوجوانان می‌آموزد که قطعاً در زندگی عادی و روزمره‌ به کارشان خواهد آمد.

جوایز و افتخارات کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 4: جست‌‌و‌جوی خوشبختی

  • نامزد جایزه‌ی کتاب کودک و نوجوان گودریدز در سال 2017
  • قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی

نکوداشت‌های کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 4: جست‌‌و‌جوی خوشبختی

  • سومان چینانی با ارائه‌ی نسخه‌ی پیچیده و عجیب خود از افسانه‌های کلاسیک، دختران و پسران نوجوان را به یک اندازه مسحور خواهد کرد. (The Bookbag)
  • یک داستان تاریک، خنده‌دار و سرگرم‌کننده. (Teenlibrarian.co.uk)
  • این کتاب شگفت‌انگیز است! واقعاً تمام شب مرا بیدار نگه داشت و نمی‌توانستم صبر کنم تا آن را تمام کنم! (نظرات ستاره‌دار گودریدز)
  • افسانه‌ای که شبیه به هیچ داستان دیگری نیست، عاشقانه، جادویی و طنزآمیز... که شما را تا آخرین صفحه مشتاق ادامه دادن نگاه می‌دارد. (ان ام. مارتین نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی نیوبری)

کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 4: جست‌‌و‌جوی خوشبختی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر طرفدار ژانر تخیلی یا فانتزی هستید، این مجموعه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی می‌خوانیم

برای آگاتایی که تمام عمرش را دور از دیگران زندگی کرده‌بود، برنامه‌ریزی‌ کردن جشن عروسی کار سختی بود. بی‌محلی‌های تدروس شرایط را برایش سخت‌تر هم کرده‌بود. چند ماهی می‌شد که آگاتا را نادیده می‌گرفت. آگاتا از شدت ترس و اضطراب نمی‌توانست چشم روی هم بگذارد. ذهنش درگیر کارهایی بود که باید تا قبل از مراسم انجام می‌داد، اما دلیل اصلی بی‌خوابی‌اش چیز دیگری بود؛ خاطره‌ای از تدروس، خاطره‌ای که دوست نداشت به آن فکر کند. خاطره‌ی روزی که تدروس با صورتی خیسِ اشک روی شانه‌ی یک مرد افتاده‌بود. صدای فریاد غمناک تدروس آن‌قدر بلند بود که آگاتا نمی‌توانست صدای دیگری را بشنود.

آگاتا غلت زد و صورتش را در بالشتش فرو کرد. از آن روز، یعنی روز تاج‌گذاری، شش ماه گذشته‌ است. از آن روز به بعد، آگاتا حتی یک‌بار هم خواب راحت نداشته‌ است.

احساس کرد که ریپر دارد پایین تخت غلت می‌خورد. بی‌خوابی آگاتا داشت او را هم اذیت می‌کرد. نفس عمیقی کشید و سعی کرد ذهنش را آرام کند تا ریپر هم آرام شود و بتواند بخوابد. کم‌کم ذهنش آرام شد. سختش نبود که کارهایی را برای کمک به دیگران انجام بدهد، حتی اگر کاری که می‌بایست انجام می‌داد خالی‌کردن ذهنش و خوابیدن بود. به این فکر می‌کرد که کاش می‌توانست به شاهزاده‌اش هم کمک بکند. آن دو نفر همیشه به‌کمک هم می‌توانستند مشکلات را حل کنند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول
1. آگاتا: مدیر مدرسه و ملکه
2. تدروس: چه‌طور مراسم تاج‌گذاری را خراب نکنیم
3. سوفی: مدیر جدید
4. سه جادوگران: تغییر ماموریت
5. آگاتا: مداخله
6. تدروس: دو فرضیه
7. چادیک: بانوی دریاچه
8. سوفی: مأموریتی برای نجات همه
9. هورت: چه کسی به هورت نیاز دارد؟
10. نیکولا: فواید کتاب‌خوان ‌بودن
11. آگاتا: از گروه جدا نشو
12. سوفی: وفاداری
13. تدروس: پسر کو ندارد نشان از پدر
14. تدروس: پادشاه‌بودن چه حسی دارد
15. آگاتا: اردوگاه دزدان دریایی
16. تدروس: معماها
17. سوفی: اتاق نقشه
18. آگاتا: قلمی که حقیقت را مینویسد
19. هورت: چهارگوشه
20. سوفی: شیر و مار
بخش دوم
21. تدروس: دوست و دشمن
22. آگاتا: رازهای یک اسم
23. سه جادوگر: دختر داروغه
24. تدروس: دو طرف داستان
25. آگاتا: شبی در جنگل شروود
26. تدروس: سوالات پادشاه
27. سوفی: سخنرانی پادشاه
28. آگاتا: شاهزاده‌خانم و پادشاه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-622-5260-54-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی

برای دریافت کتاب مدرسه افسانه‌ای 4: جست‌ و جوی خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.