معرفی و دانلود کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی

عکس جلد کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی

کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی نوشته‌ی استوارت گیبز، ادامه‌ی داستان‌های مهیج بن را به تصویر می‌کشد که این بار قصد شناسایی گروه تبهکاری اسپایدر را دارد اما این عملیات به یک ماجرا خطرناک می‌رسد که هیچکس پایان آن را نمی‌داند. داستانی به شدت هیجان‌انگیز با چاشنی طنز و ماجراجویی که پایان آن قابل حدس نیست. این کتاب جذاب از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز در بخش کودک و نوجوان به شمار می‌آید.

موضوع کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی چیست؟

بن تا پیش از بارها در دام اسپایدر گرفتار شده به همین خاطر حواسش خیلی جمع است و می‌داند که باید به همه چیز مشکوک باشد و به هیچ چیز اعتماد نکند. موری هیل که در جلدهای پیش توسط سازمان دستگیر شده بود در زندان مدرسه تحت مراقبت بود. او که پیش از این هیچ اطلاعاتی از اسپایدر نمی‌داد ناگهان تصمیم می‌گیرد که همه‌چیز را فاش کند! همین موضوع بن را وارد ماموریتی جدید می‌کند و او همراه با اریکا به مکانی نامعلوم می‌روند تا اطلاعاتی از گروه تبهکاری اسپایدر به دست بیاورند... با داستان عملیات شناسایی (Spy School Goes South) همراه باشید تا یک ماجراجویی دیگر همراه با بن را تجربه کنید.

درباره‌ی مجموعه مدرسه جاسوسی:

این مجموعه‌ی هفت جلدی متفاوت و جذاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید، نوجوانان بسیاری را در دنیا شیفته خود کرده است. شخصیت محوری این داستان‌ها پسری به نام بن است که با وارد شدنش به ماجراهای جاسوسی اتفاقات بامزه و مهیجی را رقم می‌زند. استوارت گیبز (Stuart Gibbs) در داستان‌های مدرسه جاسوسی (Spy School) به طرز ماهرانه‌ای بن را که تا حدودی دست و پا چلفتی هم هست در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهد و با ماجراجویی‌های مختلف و کشف رمز و رازهای هر داستان نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز را به شدت جذب خود می‌کند به قدری که به سختی می‌توانند از خواندن آن دست بکشند.

کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و جاسوسی از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی می‌خوانیم:

مورِی متوجه شد به کاسه‌اش زل زده‌ام. گفت: «می‌دونم خیلی از این غذا بد می‌گفتم، ولی قبلاً امتحانش نکرده ‌بودم. اتفاقاً خیلی هم خوبه! و مسلمه که نسبت به رژیم غذایی قبلی‌م واسه بدنم مفیدتره.» بازوهایش را خم کرد و عضلاتش را نشانم داد. «این ترکیب خاص خودمه: جوی آسیاب‌شده، تکه‌های کلم‌پیچ فشرده‌شده و سرشیر مغولستانی. یه‌کم هم شیره‌ی آگاوه بهش اضافه کردم تا طعم بگیره. یه عالمه آنتی‌اکسیدان و فیبر و ویتامین ب‌2 داره. اگه دوست داری امتحانش کنی، باز هم دارم.»

بهش گفتم: «شاید بعداً.» کاری که واقعاً دوست داشتم انجام دهم این بود که دوباره بخوابم. رأس ساعت دوی صبح، دقیقاً طبق برنامه، از مدرسه‌ی جاسوسی راه افتاده بودیم و با ماشین آمده بودیم فرودگاه کوچک مخفی سیا در حومه‌ی ویرجینیا. مورِی قبل از ما رسیده بود و دست‌بسته پشت یکی از ماشین‌های سیا نشسته بود. دو خلبان هم آن‌جا بودند، مرد و زنی که سایرس گفت می‌توانیم بهشان اعتماد کنیم. تا خلبان‌ها هواپیما را برای پروازمان آماده می‌کردند، سایرس مورِی را بازرسی بدنی کرد تا سلاح نداشته باشد (سلاحی نداشت) و مأموریتمان را هم با ما مرور کرد.

فهرست مطالب کتاب

1- شهروند خوب
2- مذاکرات
3- مخمصه
4- هوانوردی
5- مانورهای هوایی
6- دوی صحرایی
7- غارنوردی
8- باستان‌شناسی
9- تعقیب و گریز
10- دیدبانی
11- فارکل‌ها
12- کمبود خواب
13- آماده‌سازی
14- نفوذ
15- آبزیان
16- آفتابی نشدن
17- تجدید دیدار
18- کسب اطلاعات
19- انفجار
20- وسایل الکترونیکی پیشرفته
21- چانه‌زنی
سپاسگزاری
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی
نویسنده
مترجممریم رفیعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات282
زبانفارسی
شابک978-600-462-541-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی

Reza amiri
۱۴۰۲/۲/۲۳
این جلد کتابم خیلی قشنگ و جالب و همینطور هیجان انگیز بود
یه کم از روند همیشگی و عادی داستان فاصله گرفته بود و تقریبا غیرقابل پیش‌بینی تر از جلد‌های قبلی همینطور که این جلد بیشتر مسائل عمیق و اتفاقات و رخداد‌های جالبی رو به تصویر کشیده بود و بعد از یه مدت تقریبا طولانی دوباره مستقیما برخورد با نه
اسپایدر وجود داشت اینکه فقط نقشه‌های قابل پیش‌بینی و ساده رو خنثی کنن
نکته دیگه این بود که احساست شخصیت‌ها توی این جلد برجسته تر بود و حالت لحن‌ها هم به لطف مترجم به درک این احساسات و موقعیت‌های اون می‌پرداخت
در آخر باید بگم که هیجان افت کرده توی جلد‌های قبل هم جبران شد و داستان رو به اوج خودش برگردوند و ابن خیلی عالی بود
... ...
۱۴۰۱/۶/۱
عالی برخلاف جلد‌های قبلی این جلد قابل پیش‌بینی نبود و یکی از کار‌های مثبت این جلد وارد شدن مادر اریکا به مأموریت بود اما جای جوار و چیپ در این جلد خالی بود متاسفانه چند جلد هست که خیلی به مدرسه جاسوسی پرداخته نمیشه اما در کل یکی از بهترین جلد‌های مدرسه جاسوسی بود
ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۴/۴
ترجمه خوبی داشت این جلددرباره یه تعطیلات بهاری هیجان انگیزه که توی اون شخصیت بن ریپلی و دوستانش برای شکست دادن سازمان خلافکاری که جون میلیون‌ها ادم رو تهدید کرده راهی سفر میشن و جالب اینکه اونا فقط نوجون هستن و ادامه کتاب شیش این کتاب بسیار هیجان انگیزه پیشنهاد میکنم حتمی بخونید
Sajad Mn
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
کتابی بسیار خوب و هیجان انگیز. ادامه داستان بن و دوستانش و ماجرا‌های جالبی براشون اتفاق میافته.
سامیار تیموری
۱۴۰۱/۳/۱۶
عالی بود فقط اونجا که موری داره دعا می‌کنه دین زرتشت هست نه زردشت
دستان جلالیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
عالی. مدرسه جاسوسی بهترین سری کتاب‌هایی هست که خونده‌ام
سارا کرمی
۱۴۰۰/۱۲/۲
بهترین و هیجان انگیر‌ترین کتاب در باره‌ی جاسوسی است🥰🥰🥰🥰
آرین جهانبخشی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
عالی بود ممنون از کتابراه
علی بلاغی بلاغی
۱۴۰۰/۷/۱۸
کتاب خوب و دلنشینیه👍👍
Rezvan Saeedi
۱۴۰۱/۵/۱۴
از خوندنش نمیشد دست کشید
عالی بود
سید معین ابطحی فروشانی
۱۴۰۱/۴/۹
همیشه شگفت انگیز
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی

برای دریافت کتاب مدرسه جاسوسی 6: عملیات شناسایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.