معرفی و دانلود کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ

عکس جلد کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ
قیمت:
۷۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ

در ادامه داستان‌های مهیج مدرسه جاسوسی قهرمان اصلی، بن ریپلی تصمیم می‌گیرد که دیگر زندگی آرامی داشته باشد اما انفنجار اتاق کنفرانس دوباره اوضاع را بهم می‌ریزد. استورات گیبز در کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ، هشتمین جلد از این مجموعه پرفروش نیویورک تایمز، ماجرای مرموز کارشکنی عده‌ای ناشناس را روایت می‌کند. حالا بن قصد کرده تا آن‌ها را شناسایی کند و این معمای پیچیده را حل نماید.

موضوع کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ چیست؟

در جلد هشتم مجموعه مدرسه جاسوسی یک غافلگیری بزرگ در راه است که فکرش را هم نمی‌کنید. بن که پس از پشت سر گذاشتن آن همه ماجراهای پر پیچ و تاب به این نقطه از داستان رسیده است انتظار چنین چیزی را ندارد. اتفاقی که شما را هم شگفت‌زده خواهد کرد.

هنوز هیچ‌کس نمی‌داند که جاسوس اصل کاری چه کسی‌ست! در کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافل‌گیری بزرگ (Spy School Revolution) وقتی یک نفر اتاق کنفرانس بغلی را منفجر می‌کند بن در صدد پیدا کردن عامل این اتفاق می‌افتد. در این میان اریکا هیل با حضور پررنگش در داستان ذهن همه را به خود مشغول می‌کند. این ماموریت‌ها به افشا شدن هویت واقعی جاسوس دوطرفه کمک می‌کند.

تجربه‌های عجیب و سختی که بنجامین پشت سر می‌گذارد، این مجموعه را به داستان‌های پر از ماجراجویی و اتفاقات جذاب تبدیل کرده است و شما می‌بینید که چطور یک دانش‌آموز ساده یاد می‌گیرد تا یک جاسوس حرفه‌ای باشد. جذابیت داستان به شکلی است که با خواندن یک جلد از این مجموعه برای خواندن ادامه آن مشتاق خواهید شد.

درباره‌ی مجموعه مدرسه جاسوسی:

این مجموعه‌ی هشت جلدی متفاوت و جذاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید، نوجوانان بسیاری را در دنیا شیفته خود کرده است. شخصیت محوری این داستان‌ها پسری به نام بن است که با وارد شدنش به ماجراهای جاسوسی اتفاقات بامزه و مهیجی را رقم می‌زند. استوارت گیبز (Stuart Gibbs) در داستان‌های مدرسه جاسوسی (Spy School) به طرز ماهرانه‌ای بن را که تا حدودی دست و پا چلفتی هم هست در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهد و با ماجراجویی‌های مختلف و کشف رمز و رازهای هر داستان نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز را به شدت جذب خود می‌کند به قدری که به سختی می‌توانند از خواندن آن دست بکشند.

کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

نوجوانانی که به داستان‌های پرهیجان و معمایی علاقه دارند از این کتاب لذت خواهند برد.

استورات گیبز را بیشتر بشناسیم:

نویسنده آمریکایی که به طور تخصصی بر کتاب کودکان متمرکز است. استورات گیبز (Stuart Gibbs) سال 1969 در آمریکا متولد شد و در حال حاضر نیز در لس‌آنجلس سکونت دارد. همسر گیبز هنگام نگارش ششمین کتاب مجموعه «مدرسه جاسوسی»، درگذشت. وی در یادداشتی در پایان کتاب اظهار داشت که بسیاری از نویسندگان و دیگر آشنایان به او و فرزندانش کمک کرده‌اند تا اوقات‌سخت پس از مرگ همسرش را پشت سر بگذارند. کتاب‌های گیبس را با عناوینی همچون "شادی‌آور"، "سریع" و "سرگرم کننده" توصیف کرده‌اند.

در بخشی از کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ می‌خوانیم:

چیزی که اوضاع را پیچیده‌تر می‌کرد این بود که اریکا الان اینجا نبود تا کارش را توضیح بدهد. بعد از حمله‌اش ناپدید شده بود. سیا محوطه‌ را بدون هیچ موفقیتی زیرورو کرد و به‌جز نارنجک‌انداز مورد استفاده که اثرانگشت‌های رویش پاک شده بودند، مدرک دیگری از او پیدا نشد. اریکا برنگشته بود آکادمی، البته این قابل‌درک بود؛ مأموران سیا محوطه را محاصره کرده بودند و دستور داشتند به ‌محض دیدنش او را دستگیر کنند.

ناگفته پیداست که زویی یکی از دوستان حاضر در اتاقم بود. از توصیفی که چیپ از اریکا کرد خوشش نیامد، ولی سعی کرد این را پنهان کند، چون اصلاً دوست نداشت چیپ فکر کند او حسودی‌اش شده است.

چیپ به واکنش او پوزخند زد؛ مطمئناً یکی از دلایلش برای اینکه به اریکا بگوید رفیق جون‌جونی من، این بود که لج زویی را دربیاورد. چیپ خوشش می‌آمد دردسر درست کند، هم بین دوستان و هم دشمنان. او باهوش‌ترین دانش‌آموز مدرسه‌ی جاسوسی نبود، ولی یکی از خشن‌ترین‌ها بود و حرفه‌ی جاسوسی هم همیشه به قلدر‌هایی نیاز داشت که دستورات را بی‌چون‌وچرا اجرا می‌کنند. حس خوبی داشت که او طرف من بود. وقتی اسپایدر پدر و مادرم را تهدید کرد، چیپ یکی از کسانی بود که جان آن‌ها را نجات داد.

فهرست مطالب کتاب

افشاسازی
تخلیه
اختلاف‌نظر
فریب‌کاری
ردیابی
خیانت
دشمن خونی
اهرم فشار
پیشروی آبی
اکتشاف
مهارت‌های سوارکاری
رمزگشایی
رویارویی
شیمی
آتش‌سوزی بزرگ
توطئه
امنیت آبی
بازجویی
محافظت از شاهدان
حبس
درماندگی
افشاگری
حمله‌ی هوایی
در ستایش هنر
تجدید قوا
یادداشت نویسنده
چقدر از حرف‌هایی که درباره‌ی جرج واشنگتن زدم حقیقت داشت؟
سپاسگزاری
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ
نویسنده
مترجممریم رفیعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات292
زبانفارسی
شابک978-622-274-174-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۷۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ

... ...
۱۴۰۱/۶/۴
سلام کتاب بسیار عالی اما تا وسط‌های داستان داستان بسیار جذاب و خوب دنبال شد اما یهو متاسفانه داستان از بین رفته اصلا منطقی نیست که نقشه این سازمانی که دو قرن آفتابی نشده رفتن توی یه خروس ترواً باشه و یک نکته دیگه اینه بنجامین و دوستاش از رنگ هایپخش شده و چیزی که توی کاغذ‌ها نوشته شده بود موضوع رو و حدس زدن در حالی که توی داستان گفت مدارکی گذاشته بودن اونجا تا اونها رو گول بزننن چه دلیلی داره یه نوشته از نویسنده‌ای بزارن که درباره ترواً صحبت کنه تا نقشه شون لو بره یا اینکه از رنگ خروس ترواً استفاده کنن درحالی که راحت میتونستن یه چرت پرتی اونجا رو کاغذ بزارن که اونها رو منحرف کنن که مطمئنا اگه اون کاغذ‌ها رو اونجا با نوشته‌ی جنگ ترواً و رنگ خروس ترواً پر نکرده بودند نقشه شون لو نمی‌رفت به نظرم متاسفانه پایان این جلد تقریبا افتضاح بود در حالی که تا وسط‌ها، داستان داشت خیلی خوب پیش می‌رفت به نظرم جلد قبلی پایان بهتری برای این مجموعه بود
دستان جلالیان
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خیلی کتاب خوب و عالی‌ای هست. ناراحتم که فقط ۹ جلد از این کتاب هست و الان دارم تمومش میکنم
این سری کتاب واقعا جالبه که باعث میشه خودتون هیجان و ترس و استرس رو تجربه کنین. همچنین که تو روند داستان اتفاقات باحال و غیر منتظره میفته که این رو من خیلی دوست داشتم
رادین کیا
۱۴۰۱/۱/۲۶
میدونید چیه
من به عنوان طرفدار پروپاقرص مدرسه جاسوسی اصلا راضی نشدم
۱-دارک بودنش رو خواستن زیاد کنن افتضاح شد
۲-داستانش چرت و پرت بود خواهر اریکا؟؟
۳-خیانت زویی
تغیر وتحول زیاد بود تنها خوبیش این بود که از روند کسل کننده‌اش فاصله گرفت
پریسا رحمانی فر
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
واقعا خوشم اومد این کتاب راحت تو کتابفروشی‌ها گیر نمی‌یاد مطمئنم همه طرفدار‌ها‌ی این کتاب خیلی خوشحالن ممنون از کتابراه 🌈🌈🌈
سینا ظریف
۱۴۰۲/۴/۱۰
داستان این نسخه بد بود ینی چی از اپیزودای قبلی اومدن به اسپایدر پرداختن بعد یهو اومدن تو اپیزود پیش پایانش دادن این خیلی بد بود که یهو اومدن یه گروه جدید اوردن تو داستان
یاسین محمدی
۱۴۰۲/۶/۲۰
از اول تا میانه داستان خوب بود اما از آسیاب به اونطرف داستان افت کرد چون قرار بود اون‌ها رو گمراه کنند اما سر نخ درست در اون بود
Am
۱۴۰۲/۵/۸
واقعا سری مدرسه جاسوسی خیلی عالیه هم یه طعم نمکی بکش بکش رو داره هم کلی اکشن داره
خلاصه بگم که حتما بخرید و بخونید و لذت ببرید
سیدحسین حسینی
۱۴۰۲/۴/۷
بسیار کتاب خوبی بود، راستش لذت بردم از این کتاب لطفاً جلد نهم این کتاب را در کتابراه قرار دهید.
باتشکر از زحماتتون
سینا
۱۴۰۱/۸/۳
کتاب قشنگیه
امیدوارم جلد‌های بعدیشم بیاد هرچند مثلا اینکه اسپایدر و اقای‌ای چه بلایی سرشون اومد و داستانای دیگه
امیر محمد احسان فر
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
واقعا یکی از خفن‌ترین و باحال‌ترین هوایی بود که خواندم توصیه می‌کنم حتما ببینید
پویان کوکبی
۱۴۰۱/۴/۶
به نظرم خیلی عالی بود من که پیشنهاد میکنم و شمایی که میگی چرت و پرت بود دیگه نخون. مگه مجبوری؟
سارا کرمی
۱۴۰۱/۷/۲۰
خیللللیییی خفن و جالب بود و دانستانش هم مثل همیشه پیچیده و عجیب بود
Mohammad Hossein
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
فوق‌العاده‌ترین کتاب در این ژانر خیلی ممنونم از مترجم و انتشارات
نگار علیزاده
۱۴۰۲/۱۲/۶
عالی مانند نسخه‌های قبلی ممنون از مترجم و نویسنده
Reza Khodaverdi
۱۴۰۱/۴/۲۴
فوق‌العاده جالب حتما برای مطالعه پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ

برای دریافت کتاب مدرسه جاسوسی 8: غافلگیری بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.