معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت
قیمت:
42500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت

فرار از کلاس ریاضی همیشه می‌تواند انگیزه‌ی خوبی برای مریض شدن و رفتن به اتاق بهداشت باشد! در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت، نوشته‌ی دن گاتمن، ماجرای علاقه‌ی بچه‌های مدرسه به یک مربی مهربان و زیبا را می‌خوانید که رفته‌رفته رفتارهای غیر عادی از خودش بروز می‌دهد. این مجموعه کتاب تاکنون بیش از سی میلیون نسخه فروش رفته است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت

خانم براشت یک مربی جذاب با صدایی لطیف و مهربان است که باعث شده بچه‌های مدرسه خصوصا «اِی. جِی» به خاطر شباهتش به هنرپیشه‌ها شیفته‌ی او شوند. آن‌ها با نقشه‌ی قبلی سر زنگ ریاضی خودشان را به مریضی می‌زنند تا در اتاق بهداشت با خانم براشت حرف بزنند. او موهای قهوه‌ای صاف و زیبایی دارد، چشم‌هایش آبی و تیله‌ای است و با لباس سفید پرستاری خیلی رؤیایی به نظر می‌رسد. در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت (!Mrs. Cooney is Loony)، نوشته‌ی دن گاتمن (Dan Gutman)، ماجراهای این بچه‌های تنبل مدرسه را در اتاق بهداشت می‌خوانید.

اولش همه‌چیز خیلی دل‌پذیر و سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد، اما رفته‌رفته بچه‌ها می‌بینند از خانم براشت رفتارهای عجیبی سر می‌زند. مثلا او از آن‌ها می‌خواهد برای فهمیدن سلامتشان خط‌کش را روی دماغشان نگه دارند و در حال لِی‌لِی صدای قُد قُد از خودشان در بیاورند، یا از آن‌ها می‌خواهد با سر به یک بادکنک ضربه بزنند و در همان حال الفبا را از آخر به اول با آواز بخوانند.

کم‌کم وجه غیر عادی او برای بچه‌های مدرسه آشکارتر می‌شود. بچه‌ها حالا معتقدند خانم براشت یک مربی بهداشت واقعی نیست و فکر می‌کنند احتمالاً باید یک جاسوس بین‌المللی باشد. باید دید آیا حدس آن‌ها واقعیت دارد یا همه‌ی این فکرها فقط خیال‌پردازی‌های دانش‌آموزان مدرسه است. این کتاب با ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی از سوی نشر افق منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی.‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای.‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید. این مجموعه متشکل از 15 کتاب است.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکان 7 تا 12 سال که به خواندن کتاب‌های ماجراجویانه با تصاویر جالب و خنده‌دار علاقه دارند، توصیه می‌شود.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله، به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت می‌خوانیم

خانم براشت گفت: «صبحانه مهم‌ترین غذای روز است. اگر خوب صبحانه نخورید، توی مدرسه نمی‌توانید کارتان را خوب انجام بدهید. در مورد آدم‌بزرگ‌ها هم همین‌طور است. مثلاً، برای من خیلی سخت است که با شکم خالی کار کنم.»

گفتم: «مگر کسی با شکمش کار می‌کند؟»

این‌بار، همه‌ی بچه‌ها خندیدند. خانم براشت با دست همچین به پیشانی‌اش زد که انگار مگسی، چیزی آن‌جا نشسته بود. او گفت: «اِی. جِی، می‌شود لطفاً هرچی به ذهنت می‌آید، با صدای بلند نگویی؟ خب، حالا چند نفرتان با لباس‌خواب صبحانه می‌خورید؟»

گفتم: «ای بابا، ما با خانواده‌مان صبحانه می‌خوریم، نه با لباس‌خواب‌مان.»

خانم براشت گفت: «اِی. جِی، دیگر کارد به استخوانم رسیده! از کلاس برو بیرون و توی راهرو بمان.»

نمی‌فهمم، کارد چه ربطی به این چیزها دارد؟ کی کارد را به استخوانش زده؟ چرا آدم‌بزرگ‌ها مدام از کارد حرف می‌زنند؟

وقتی داشتم از کلاس می‌رفتم بیرون، مایکل زیر لب گفت: «دماغ سوخته می‌خریم.»

من خانم براشت را دوست داشتم. ولی او مرا دوست نداشت.

فهرست مطالب کتاب

1: من نابغه بودم!
2: خانم براشت غیرعادی است
3: تصمیم بزرگ من
4: کارد به استخوانم رسیده
5: دربه‌در به‌دنبال شپش
6: رایان و مایکل به دفتر مربی بهداشت می‌روند
7: حقیقتی درباره‌ی خانم براشت
8: جاسوسی یک جاسوس
9: اجابت مزاج
10: فکر کردم الان است که بمیرد
11: زیر نظر گرفتن
12: خداحافظ خانم براشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-964-369-785-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
42500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 6: خانم براشت، مربی بهداشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.