معرفی و دانلود کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار

عکس جلد کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار

رام لخان پراساد در کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار، مجموعه‌ای از مقالات حرفه‌ای و سخنرانی‌های مختلفش را که در طی پنج سال گذشته به مشتریان و کارمندان ارائه داده، گردآوری کرده است.

نظرات بیان شده در کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار (Managing people in the business world) مربوط به چهار دهه فعالیت رام لخان پراساد (Ram Lakhan Prasad)، در مدیریت و اداره‌ی انواع سازمان‌های تجاری در چهار کشور مختلف است.

او به عنوان یک مدیر متولد نشده، بلکه تجربیاتش از کسب و کارها و واقعیت‌های محل‌های کاری مختلف، او را به مدیر سرمایه انسانی در مکان‌های متفاوت تبدیل کرده است. او به افرادی که با آن‌ها تعامل داشته، تعهد دارد؛ زیرا تفکرش را از برخورد با آنان، مشکلات به وجود آمده، شکست و موفقیت‌هایش ساخته و اصلاح کرده است.

پراساد در طول سالیان متمادی متوجه شده که مدیریت کسب و کار هم پیچیدگی و هم سادگی ظاهری دارد. تا آن جا که به سازماندهی، هماهنگی، فرماندهی و کنترل مربوط می‌شود، پیچیده است. اگر شما به عنوان کارمندان اداری متوجه شوید که هدف در حال حرکت و تغییر است و رویدادها و نیروی انسانی همیشه به اندازه کافی برای برنامه‌ریزی و کنترل طولانی مدت آماده نیستند بحث ساده می‌شود.

بنابراین، حیاتی است که رهبران کسب و کار، خود را در بوته‌ی آزمایش‌های مداوم روش‌های جدید و کارآمد برای حل مشکلات قدیمی و جدید قرار دهند. رام لخان پراساد در این اثر یک بار بیان می‌کند که رشد و یادگیری او به عنوان یک مدیر موفق، با توجه دقیق، تمرین مناسب، تفکر روشن و تجدید نظر در تفکراتش، آزمایش‌های مؤثر، بحث مستمر و پیروی حداکثر از تفکر: "سعی کنید، مشکل را حل کنید و این کار را انجام دهید " بوده است.

موفقیت برای هر کسی دارای توضیحات متعدد است. افراد مختلف به دنبال موفقیت‌های متفاوت هستند. اگر بیش از پنجاه سال در زمینه‌های خدمات انسانی کسب و کارها، زمینه‌های آموزشی و سیاسی مختلف مانند پراساد کار کرده باشید، توانایی سنجش و ارائه توضیحات معتبری برای موفقیت افراد در سازمان‌های مربوطه را دارید. پس از خواندن دیدگاه‌های او، شما باید با دقت از واقعیت‌های کسب و کار خود پیروی کنید و سپس مراقب گام‌هایی برای تغییر یا مرور استراتژی‌هایی که در حال استفاده از آن‌ها در کار خود هستید، باشید.

بسیاری از مردم هوشمند از این پرسش‌ها جواب صریح خواسته‌اند. آیا قدرتی وجود دارد که بتواند رگه‌های پنهان ثروت را نشان دهد و گنج‌هایی که شما هرگز آن را ندیده‌اید برایتان پیدا کند؟ آیا نیرویی وجود دارد که از سلامت، شادی و روشنگری معنوی برخوردار شوید؟ وقتی که از قدرت یا نیرو صحبت می‌کنید، در اصل به موفقیت روحی خود نگاه می‌کنید، اما می‌توان آن را به طور کلی نیز در نظر گرفت. به خوبی می‌دانید که تمام موفقیت‌های شما در زندگی به طور کامل بر توانایی و آموزش شما وابسته نیست، زیرا به عزم شما برای درک فرصت‌های موجود و یا به شما ارائه شده نیز بستگی دارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار:

- ما به چیزی تبدیل می‌شویم که در مورد آن فکر می‌کنیم.
- اگر چه پول مهم است اما شادی را نمی‌توان با پول خریداری کرد.
- صبر و حوصله، و اینکه هرگز عجله نداشته باشید می‌تواند به شادی کمک کند.
- انسان‌های موفق به طرز ماهرانه‌ای گوش می‌دهند و به طور مؤثر انرژی می‌گیرند.
- تعاملات سالم را با همکاران خود برای افزایش دانش، مهارت‌ها و تجربیات آغاز کنید.

در بخشی از کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار می‌خوانیم:

مدیریت کسب و کار یک علم برای کسانی است که دقیق و ماهر و هنرمند و خلاق و انسان دوست هستند که بخشی از آن ذاتی و بخشی و به دست آوردنی یا آموختنی است. با این حال، کسانی که اصرار می‌کنند آن را خیلی زودتر از انتظارات خود به دست بیاورند نمی‌توانند و شکست می‌خورند.

بنابراین، احساس می‌کنم که شکست‌های تجاری هرگز نمی‌تواند به دلیل و با اتهام شرایط باشد، زیرا رهبری کسب و کار مهارت است و اساسا مسئول سازگاری عملیات شرکت‌ها در شرایط مختلف و در حال تغییر می‌باشد.

در هنگام مدیریت یک سازمان یا بنگاه اقتصادی موفق هیچ جایگزینی برای انصاف، کمال، سر سختی، پشتکار و کار سخت وجود ندارد. اگر مدیریت همچنان با عادل بودن، سر سختی و پشتکار داشتن به سختی به کارها ادامه دهد، شانس این را دارد که فضایی ایجاد کند که در آن بدون وجود سیاستی بتواند با استعداد مثبت و استراتژیک به کار گرفته شود، بسیار بیشتر کار کند. اینگونه توانایی همیشه موفق می‌شود.

هیچ مدیری نمی‌تواند فروش را به فردی فرومایه یا غیر مرسوم بدهد؛ زیرا ما با آن مواجه هستیم، وفاداری و اعتماد به نفس فروشندگی است. همه ما این وظیفه حیاتی را در فعالیت‌های روزانه مان انجام می‌دهیم. فردی که می‌تواند استراتژی‌های جدید، ایده‌های کارآمد و یا محصولات مفیدی پیدا کند و سپس با تخیل و تصور مورد نیاز، دیگران را از ارزش ذاتی‌اش برای انجام یک کار مدیریت نجیبانه، همانگونه که خودش متقاعد شده است، متقاعد کند.

فهرست مطالب کتاب

معرفی
پیشگفتار
موفقیت برای همه
حرکت رو به جلو در دنیای شرکت‌ها
طبیعت محل کار و نیروی کار ما تغییر می‌کند
تئوری انگیزش
انگیزه الهام بخش است
بهترین راه از بین بردن مشکل از طریق آن است.
دوری جستن از عقب ماندگی شخصی
بپرس و بگو
قابل اعتماد بودن
خوشبختی ما
احترامی سالم برای موفقیت
قدرت و اقتدار
چطور می‌توانم این کار را انجام بدهم؟
استخدام
فرصت‌هایی که من را برای امروز آماده کرده است
پایان دهی سخت است اما نیاز به درایت دارد
پایان دهنده یا توسعه دهنده؟
روانشناسی توسعهی خود
کیفیت چیست؟
خود انگیزشی
انگیزه من
مدیریت استرس
مربیگری در محل کار
آیا اختیار، جایگزین رهبری ضعیف است؟
تولید و روحیه افراد
یادگیری انتخاب افراد درست
شما درباره کارتان چه احساسی دارید؟
زمان ارزشمند است
کار کنید تا زندگی‌تان بهتر شود
درمان برای موفقیت
مدیریت باید مردم را به نتایجی برساند
حسن نیت در محل کار
خدمات مشتری با یک تفاوت
انتخاب‌های انگیزشی و ناخودآگاه
سوء رفتار زشت در محل کار
اعتراف من
رمز و راز خرسندی و آرامش
تقدیر من

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار
نویسنده
مترجمآسیه مشتاق سروستانی، سید محمد حجازی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-00-2070-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار

برای دریافت کتاب مدیریت نیروی کار در جهان کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.