معرفی و دانلود کتاب رهبری و مدیریت نوآوری: آنچه که هر تیم اجرایی باید در مورد پروژه، برنامه و پورتفولیو بدانند

برای دانلود قانونی کتاب رهبری و مدیریت نوآوری: آنچه که هر تیم اجرایی باید در مورد پروژه، برنامه و پورتفولیو بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهبری و مدیریت نوآوری: آنچه که هر تیم اجرایی باید در مورد پروژه، برنامه و پورتفولیو بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهبری و مدیریت نوآوری: آنچه که هر تیم اجرایی باید در مورد پروژه، برنامه و پورتفولیو بدانند

کتاب رهبری و مدیریت نوآوری: آنچه که هر تیم اجرایی باید در مورد پروژه، برنامه و پورتفولیو بدانند نوشته راسل دی. آرچیبالد و شین سی آرچیبالد، دیدگاه یکپارچه لازم برای نوآوری، پروژه، برنامه و مدیریت نمونه کارها را فراهم می‌کند.

دلیل اصلی بسیاری از خرابی پروژه‌ها این است که مدیران مسئول به دلیل کمبود دانش در مدیریت پروژه نتوانسته‌اند از مدیران و کارکنان‌شان درخواست کنند که به درستی از برترین روش‌ها، فرآیندها، سیستم‌ها و ابزارهایی که در حال حاضر در دسترس هستند استفاده کنند. در این زمینه این کتاب این وضعیت را بهبود می‌بخشد به مدیران در تمام سطوح، درک و دانش مورد نیاز برای بهترین استفاده از قدرت مدیریت پروژه موثر و در نتیجه هدایت و مدیریت نوآوری در داخل شرکت خود را ارائه می‌دهد.

کتاب رهبری و مدیریت نوآوری (Leading and managing innovation) لیستی از 31 درخواست درست را ارائه می‌دهد که مدیران و رهبران می‌توانند و باید از کارمندان‌شان بخواهند تا اطمینان حاصل شود که برنامه‌ها و پروژه‌های آن‌ها ایجاد شده، بودجه انتخاب شده، برنامه‌ریزی شده و اجرا شده است. اعمال این خواسته‌ها به کل سازمان مربوط می‌شود که مدیریت ارشد درک کند چه چیزی برای رسیدن به بهترین عملکرد ممکن و به طور کامل پشتیبانی از بهبود مستمر برای اطمینان از موفقیت مداوم مورد نیاز است.

کتاب رهبری و مدیریت نوآوری توضیح می‌دهد که چگونه اندازه‌گیری سطح بلوغ مدیریت پروژه یک شرکت، معیارش در برابر رقباء و شناسایی آن برای بهبود مدیریت پروژه مورد نیاز است. این کتاب روش‌های بسیاری را مورد بررسی قرار می‌دهد که یک شرکت می‌تواند موفق شود و مزیت رقابتی را از طریق افزایش سطح بلوغ مدیریت پروژه به دست آورد.

مرجع خلاصه و سریع همه اطلاعات کلیدی کتاب در فصل پایانی آمده است. با مسلح شدن به این اطلاعات، شما به خوبی قادر خواهید بود که مدیران و کارکنان خود را برای اطمینان از اینکه توانایی حیاتی خود در زمینه مدیریت پروژه و نحوه مدیریت نوآوری را به اندازه برابر یا بهتر از رقبای خود دارند هدایت کنید.

نیاز به مدیران و گروه‌های مدیریت آن‌ها برای به رسمیت شناختن قابلیت حیاتی پروژه، برنامه و مدیریت نمونه کارها و به دست آوردن درک درستی از چگونگی دستیابی به برتری در این قابلیت‌ها در بازخورد مثبت دریافت شده از خوانندگان اولین نسخه از این کتاب تأکید شده است. این نسخه دوم برای نشان دادن ارزش بیشتر کسب‌وکار تماماً به‌ روز شده است.

تعداد زیادی از مقالات در مورد نرخ بالای شکست پروژه‌ها در دسترس است. در حالی‌ که ریشه تعدادی از علل شکست در همه دسته‌های پروژه وجود دارد، راسل دی. آرچیبالد (Russell D Archibald) و شین سی آرچیبالد (Shane C Archibald)، علاوه بر دیگران متوجه شده‌اند که علت اصلی بسیاری از شکست پروژه‌ها این واقعیت است که مدیران مسئول به دلیل کمبود دانش در مدیریت پروژه و عدم تقاضا برای اینکه مدیران و کارکنان آن‌ها به‌ درستی از بهترین روش‌ها، عمل‌ها، فرآیندها، سیستم‌ها و ابزارهایی که اکنون در این زمینه در دسترس هستند استفاده نمی‌کنند.

به همان اندازه مهم است که مدیران پروژه، برنامه و حامیان نمونه کارها درک کنند که چگونه دانش‌شان از مفاهیم ارائه‌ شده در این کتاب به موفقیت تلاش‌شان کمک خواهد کرد.

درک حمایت کلی مدیران نه‌ تنها در شروع و تکمیل کار، بلکه در طول اجرای پروژه و برنامه مهم است. هدف از این کتاب این است که این وضعیت را با ارائه درک و دانش موردنیاز مدیران در همه سطوح برای عملکرد عالی در مدیریت برنامه‌ها و پروژه‌هایی که هم با نوآوری موردنیاز و هم اجرای استراتژی‌های رشد و بهبود در داخل شرکت‌هایشان است، بهبود بخشد. این کتاب همچنین برای همه سطوح تمرین کنندگان مدیریت پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا آن‌ها را در مورد خواسته‌های مدیران اجرایی خود در محل مناسب قرار می‌دهد.

نوآوری‌ها اتفاق نمی‌افتند. همه نوآوری‌های مهم امروز وقوع‌شان از طریق پروژه‌ها و برنامه‌ها به دست می‌آید. مدیران اجرایی در همه سازمان‌های تجاری، صنعتی، دولتی و غیردولتی برای به حداکثر رساندن استفاده از قدرت مدیریت پروژه مؤثر باید به‌ طور کامل تفاوت‌های اصول و شیوه‌های مدیریت عملیات و پروژه را درک کنند و درنتیجه مزیت‌های رهبری و مدیریت نوآوری درون شرکت خود را کسب کنند.

برخی نظرات در مورد کتاب رهبری و مدیریت نوآوری:

- من اعتقاد دارم که این کتاب برای استفاده، درک و اجرای به‌ موقع در مورد سطح صحیح اجرایی بسیار مورد نیاز است. (مارک زوچر - مشاور، به‌ عنوان مدیر پروژه دریافت جایزه پروژه برجسته PMI 2011 برای پروژه سیستم اطلاعاتی G2 برای بخش برنامه جهانی NNSA کاهش تهدید جهانی انرژی)

- این کتاب مهم توضیح می‌دهد که چرا مدیران نیاز به ساخت، پشتیبانی و نگهداری سبد مدیریت فرآیند کامل را دارند. (وین آبا - مشاور آبا، مدافع بین‌المللی برای مدیریت پروژه و برنامه با استفاده از ارزش‌ افزوده، مشاور دفتر حسابرسی دولت ایالات‌متحده (USGAO))

- راس و شین آرچیبالد در نوآوری‌های پیشرو و مدیریت، سه ویژگی مهم مربوط به نوآوری موفق را شرح می‌دهند. اولاً اهمیت وجود یا در صورت لزوم، ایجاد چارچوب‌های توانمند بحث شده است. دوم، اهمیت عوامل سیستماتیک به نوآوری موفق، مشخص شده است و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در حضور این عوامل مورد بحث قرار گرفته است. در نهایت، مداومت و شدت به اهداف استراتژیک در مورد اجرایی پروژه به‌ خوبی تعریف‌ شده و به‌ طور کامل ساخته‌ شده است. (باب پریتو - پدر معاون رئیس‌جمهور، فلور کورپ. نویسنده برنامه مدیریت استراتژیک)

- این کتاب به خواننده یک مروری جامع از اصول و نحوه استفاده از این مبانی را در این دوره به‌ طور فزاینده و چالش‌انگیزی ارائه می‌دهد. (پل دینمور - عضو شرکا دینمور، همکار PMI، مدیر پروژه و نویسنده 19 کتاب دیگر در مورد مدیریت پروژه)

- این دو واقعاً می‌دانند چیزهای جدید و تغییرات مفید را، چگونه سازمان‌دهی و ارائه کنند. (دکتر مارتین بارنز بنیان‌گذار، همکار افتخاری و رئیس سابق OBE رئیس انجمن مدیریت پروژه‌های انگلستان (APM) و مدیر اجرایی سابق انجمن عمده پروژه‌ها (MPA))

در بخشی از کتاب رهبری و مدیریت نوآوری می‌خوانید:

تمام گروه‌های اجرایی نه فقط کسانی که به‌ طور مستقیم در انتخاب و اجرای پروژه‌های بسیاری در داخل شرکت‌شان شرکت دارند باید دانش کافی در مورد مدیریت پروژه داشته باشند تا مسئولیت‌های روزانه خود را انجام دهند و به نوآوری مداوم منجر شوند که سازمانی را حفظ خواهد کرد که رقابتی و موفقیت‌آمیز باشد. ما خواننده‌ای را که خود اجرا کننده است را با آنچه معتقدیم، درک صحیح از ویژگی‌های پروژه‌ها و برنامه‌ها و اصول و روش‌های مورد نیاز برای مدیریت است به‌ طور منظم آشنا می‌کنیم.

ما تفاوت‌های مهم را توضیح دادیم:
- مدیریت پروژه در مقایسه با مدیریت عملیات در حال اجرا، در مقایسه با پروژه‌های تحویل، و در مقایسه با سازمان‌های وابسته به پروژه.

سه اصل اساسی مدیریت پروژه عبارت‌اند از:
1. واگذاری نقش‌های متفاوت و مسئولیت‌های پروژه در شش سطح در سازمان‌های پیچیده قرار می‌گیرد.
2. استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه برای برنامه‌ریزی و کنترل هر پروژه‌ای پروژه، برنامه و پروژه با تمامی عناصر مورد نیاز اطلاعات از طریق تمام مراحل چرخه زندگی خود مربوط است.
3. واگذاری، ساخت و هدایت هر گروه پروژه، از جمله تمام منابع انسانی مورد نیاز برای دستیابی به اهداف پروژه لازم است.

فهرست مطالب کتاب

تمجید رهبری و مدیریت نوآوری
مقدمه‌ای برای نسخه دوم
مقدمه‌ای برای اولین نسخه
تشکرات
فصل 1: نوآوری‌ها از طریق طرح‌ریزی کردن‌ها به دست می‌آیند
فصل 2: مفهوم کلیدی مدیریت کلیدی پروژه
فصل 3: طبقه‌ها و ویژگی‌های پروژه‌ها
فصل 4: مدیریت پورتفولیو پروژه
فصل 5: دفاتر مدیریت پروژه (PMOs)
فصل 6: مدیریت پروژه‌های فردی
فصل 7: مدیران اجرایی چه‌ کارهایی برای دستیابی به مدیریت پروژه مؤثر باید انجام دهند؟
فصل 8: بلوغ سازمان‌ها در مدیریت پروژه
فصل 9: توسعه حرفه مدیریت پروژه
فصل 10: خلاصه: آنچه همه مدیران باید بدانند
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهبری و مدیریت نوآوری: آنچه که هر تیم اجرایی باید در مورد پروژه، برنامه و پورتفولیو بدانند
نویسنده،
مترجمحمیدرضا طلایی، حسین پورنجار، سید محمد حجازی
ناشر چاپیانتشارات گنجینه فخرالدین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-99307-3-1
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رهبری و مدیریت نوآوری: آنچه که هر تیم اجرایی باید در مورد پروژه، برنامه و پورتفولیو بدانند

مهدی جعفریان
۱۴۰۲/۷/۲۱
ترجمه بسیار ضعیف، و به هیچ عنوان نمیتوان ارتباط برقرار کرد،
F Bayat
۱۳۹۸/۱/۱۹
پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب رهبری و مدیریت نوآوری: آنچه که هر تیم اجرایی باید در مورد پروژه، برنامه و پورتفولیو بدانند

برای دریافت کتاب رهبری و مدیریت نوآوری: آنچه که هر تیم اجرایی باید در مورد پروژه، برنامه و پورتفولیو بدانند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.