معرفی و دانلود کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی

عکس جلد کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی

برایان تریسی در کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی، 21 راهکار مهم برای مدیریت موثر زمان را که تا به حال بدست آورده و در زندگی‌ به کار برده است را بیان می‌کند.

مدیریت زمان مهارتی است که لازمه موفقیت هست. نه تنها لازمه موفقیت در زندگی است، بلکه لازمه موفقیت‌های کاری و چیزهای دیگر نیز می‌باشد، زیرا مدیریت زمان در واقع همان مدیریت زندگی است. زمان، منبع ضروری و غیرقابل جایگزین برای رسیدن به موفقیت است. گرانبهاترین سرمایه شماست. چیزی است که نمی‌توانید بدون آن ادامه حیات دهید یا کاری از پیش ببرید.

با مطالعۀ کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی (How to gain 2 extra hours a day) می‌توانید کارهایی که بقیه در یک هفته انجام می‌دهند را طی یک روز انجام دهید.

روشتان برای مدیریت زمان باید رویکرد وسیعی در سبک زندگی‌تان باشد و با گرامی‌ داشتن زندگی‌تان آغاز می‌شود، با گفتن اینکه زندگی من چیز با ارزش و مهمی‌ است و هر دقیقه و ساعت آن برای من ارزشمند است و اینکه قصد دارم از هر لحظه آن به درستی استفاده کنم. مدیریت زمانی یک مهارت و مجموعه‌ای از تکنیک‌ها است. همانند تایپ کردن با دستگاه تایپ، مانند دوچرخه سواری و ورزش کردن، با تمرین زیاد می‌توانید این مهارت را یاد بگیرید.

برایان تریسی (Brian Tracy) سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

در بخشی از کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی می‌خوانیم:

بهترین زمان برای فکر کردن، صبح است. صبحگاه که از خواب بیدار شوید و تقریبأ حدود 30 دقیقه فقط فکر کنید: قرار است کجا بروید؟ چرا به آن‌جا می‌روید؟ سعی دارید چه کاری از پیش ببرید؟ در چه زمینه‌هایی خوب پیش می‌رود در چه زمینه‌هایی به مشکل می‌خورید؟ برای تغییر مسیر چه کاری را می‌توانید انجام بدهید؟ از چه روش‌های خلاقانه‌ای می‌توانید استفاده کنید؟ بر مبنای چه فرض‌هایی کار می‌کنید؟ آیا ممکن است این مفروضات غلط باشد؟ در تمام مطالعاتی که از زندگی‌نامه‌ها داشته‌ام، پی‌بردم که عظمت و بزرگی واقعی تنها از درون‌نگری، بازنگری، تنهایی و تأمل بدست می‌آید. که این مستلزم این است که هر روز صبح زمانی رابه تفکر، بررسی و ارزیابی زندگی و فعالیت‌های خود در مفهومی‌ بزرگتر اختصاص دهید. انجام این کار باعث می‌شود که بتوانید زمان‌تان را خیلی بهتر از آنچه که الان تصور می‌کنید، مدیریت کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۸۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-6235-39-4
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی

مریم استادزاده
۱۳۹۶/۸/۷
سلام
یکی از بهترین کتابهایی است که تابحال خوانده ام.
مطالب بسیار ساده و کاربردی است. درحالی که عمل به همین نکات ساده و عملی به طرز شکفت آوری باعث ارتقا و موفقیت در مدیریت زمان میشود.
برای نویسنده، مترجم، مسئولین ارائه و مدیریت کتابراه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
ashkan Shahramfar
۱۳۹۷/۱/۲۵
کتاب بسیار خوب و کوتاهی هست
خیلی خلاصه و مفید توضیح داده
ولی برای مدیران و صاحبان مشاغل خیلی مفیده و ایده‌هایی که میده برای این افراد مناسبتره ولی بقیه خوانندگان هم میتونن با خلاقیت خودشون متدهایی که معرفی شده رو برای خودشون تعمیم بدن
ARASH SOROURI
۱۴۰۰/۲/۲۳
برای مدیریت زمان، انواع و اقسام کتاب‌ها نوشته شده و این کتاب هم در سطح خودش هم توصیه‌ها و راهکارهای سطح بالا و کاربردی داره و هم توصیه‌های سطح پایین و بدرد نخور. در مجموع از مطالعه‌اش راضی بودم. ممنون
رها احمدی
۱۳۹۷/۸/۱۷
ترجمه بسیار بدی بود چند بار باید خونده میشد تا بفهمی چی گفته نصف اول کتاب بهتر بود نصف دوم فقط به درد مدیران و افراد شاغل میخورد برای افراد بیکار و محصل زیاد کتاب بدرد بخوری نیست
سهیلا صفری
۱۳۹۶/۴/۲۹
مطالب کتاب واقعا عالی ست اما متاسفانه اشکالاتی در ترجمه و ویرایش متن وجود داره که امیدوارم در چاپ‌های بعدی اصلاح بشه. ولی در کل کتاب خیلی مفیدیه.
hossein mohseni
۱۴۰۰/۶/۱۶
من این کتاب رو طی یک هفته داخل مترو مطالعه کردم و نکته برداری کردم، بسیاری از مسائلی که یادم رفت رو بهم یادآوری کرد که برام خیلی مفید بود، در کل لذت بخش و کاربردیه
Meysam Mirali
۱۳۹۸/۵/۱
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم و بسیار پینهاد میکنم به دوستان چراکه خیلی خوب مفهوم زمان بندی رو توضیح داده و امیدوارم دوستان زیادی مطالعه کنند.
عبدالهادی حقجو
۱۳۹۷/۱/۲۸
واقعین که نکات عالی را در مورید کنترول زمان روزمره ذکر کرده است و توصیه میکنم به کسانیکه به وقت شان ارزش قایل است که همانا تمام داری واقعین شان است
سامان آزاد
۱۳۹۶/۸/۲۸
۵۶ صفحه با جملات تکراری و عکس‌های اینترنتی واقعا چرا ۲۵۰۰ تومان. تکرارش منو کشته تکرار کرده تا به کتاب حجم بده. غلط املایی و ویراستاریم کم نداشت
ابراهیم بدیهی
۱۳۹۵/۱/۱۳
بسیار عالی فقط با خواندن چند صفحه اول تا انتهای کتاب را میخوانیدخصوصا اگر ارزش ثانیه‌های بدون بازگشت را بدانیدسپاسگذارم از سایت مفیدتان یا علی مدد
Mary Abasi
۱۴۰۰/۱/۱۶
راههایی رو پیشنهاد میکنه که شاید به نظرمون اتلاف وقت نباشن ولی با رعایت اصولی ک تو کتاب هست میشه زمانو مدیریت کرد
رامین رحیمی
۱۳۹۹/۵/۲۴
کتاب خوب و مفیدی است به شرط انکه واقعا بخواهیم تغییر کنیم و تکنیک‌های لازم که در این کتاب هست را عملی کنیم
میلاد موئینی
۱۳۹۶/۷/۲۹
بسیار عالی واقعا این کتاب به اندازه‌ی ادم باتجربه دانش داد. این کتاب تو زندگی من خیلی مفیدبود
Mona Karimi
۱۳۹۷/۹/۴
کتاب خوبی بود ولی متفاوت از کتاب‌های قبلی نبود یکبار خوندنشو توصیه میکنم یخورده متنشم روون نبود
بیرانوند
۱۳۹۷/۳/۱۳
چقدر زیبا داره صحبت میکنه برایان
فقط‌ای کاش یه خرده ترجمه روان تر بود.
مشاهده همه نظرات 72

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی

برای دریافت کتاب مدیریت وقت اضافه برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.