معرفی و دانلود کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی

عکس جلد کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی
قیمت:
۴۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی

کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی ازجمله کتاب‌های راهنما و کمک‌درسی در آموزش عالی رشته‌ی تربیت بدنی است. مریم طاهری و محمدباقر نجاتی، ریزبه‌ریز نکاتی که در آزمون‌های مربوط به این درس لازمتان خواهد شد را برای شما خلاصه‌برداری و جمع‌آوری کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی

مباحث مربوط به رشد جسمانی و حرکتی، آمادگی جسمانی، حرکات بنیادی و ارادی، رفتارهای حرکتی و یادگیری حرکتی ازجمله بحث‌های تئوریک و مهم در علوم ورزشی هستند. دانشجو و فارغ‌التحصیل رشته‌ی تربیت بدنی نباید تنها به قهرمان یک رشته‌ی ورزشی خلاصه شود؛ بلکه یک فرد متخصص در این رشته باید نسبت به مسائل فیزیولوژیک و نکات مربوط به سلامت انسان، تسلط کامل داشته باشد. کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی، اطلاعات لازم در این زمینه‌ها را به‌صورت فشرده و مناسب‌سازی‌شده جهت استفاده‌ی آسان در اختیار ما قرار می‌دهد.

یک مربی ورزش و هر فارغ‌التحصیل رشته‌ی تربیت بدنی باید اطلاعات دقیق و درستی از مراحل و چگونگی فرایند رشد و یادگیری انسان داشته باشد. محمدباقر نجاتی و مریم طاهری که از دانشجویان و متخصصان این حوزه هستند، با هدف آموزش این مباحث، کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی را تألیف کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند.

ضمناً برای اطلاع آن دسته از دانشجویانی که فعلاً درگیر گذراندن امتحانات خود هستند باید عرض کنیم که با این کتاب از هر جزوه‌ای بی‌نیاز خواهید شد و دیگر منت هیچ دانشجوی درس‌خوان و استاد بی‌حوصله‌ای را نخواهید کشید!

کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی را انتشارات حتمی به قلم مریم طاهری و محمدباقر نجاتی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کنکور تربیت بدنی

شرکت تضامنی انتشاراتی حتمی و شرکا، مجموعه‌ی کنکور تربیت بدنی را در راستای فراهم کردن منبعی مناسب و کامل برای متقاضیان شرکت در کنکور یا آزمون‌های استخدامی رشته‌ی تربیت بدنی فراهم کرده است. تألیف هر جلد از مجموعه‌ی کنکور تربیت بدنی برعهده‌ی دانشجویان برتر این رشته‌ها بوده است. با توجه به اهمیت روزافزون رشته‌های تربیت بدنی در کشور و درعین‌حال کم بودن منابع مناسب و کاربردی برای کسب آمادگی متقاضیان ورود به این رشته، انتشارات حتمی در راستای فراهم کردن کتاب‌هایی با ویژگی‌های ذکرشده، تصمیم به انتشار این مجموعه گرفته است.

کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی مناسب چه کسانی است؟

کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی مناسب تمام دانشجویان و علاقه‌مندان به این رشته و خصوصاً متاقضیان شرکت در کنکور یا آزمون‌های استخدامی رشته‌ی تربیت بدنی است.

با نویسندگان کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی بیشتر آشنا شویم

محمدباقر نجاتی، متولد سال 1374 و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته‌ی روان‌شناسی ورزشی در دانشگاه شهید بهشتی است.

مریم طاهری، متولد سال 1372 است و تاکنون در تألیف کتاب‌های مختلفی در حوزه‌ی پزشکی، سلامت و تربیت بدنی همکاری کرده است. کتاب‌های «کراس ترینینگ عملکردی»، «مروری بر نکات فیزیولوژی و تغذیه‌ی ورزشی در تربیت بدنی» و «ارولوژی عمومی» ازجمله این کتاب‌ها هستند.

در بخشی از کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی می‌خوانیم

با تغییر ناگهانی در وضعیت سر و یا ضربه به سطحی که طفل روی آن خوابیده، ضربه به شکم،‌صدای بلند یا سرفه و عطسه خود طفل پاسخ فقط خم شدن اندام‌های فوقانی و تحتانی می‌باشد که زمان آن 7 ماهگی آغاز و تا 12 - 10 ماهگی به طول می‌انجامد.

زمانی‌که طفل در وضعیت نشسته قرار دارد، با برهم زدن تعادل یا کج‌کردن و عقب یا جلو گردن پاسخ‌های متفاوتی را نشان می‌دهد که زمان آن قبل از تولد تا 3 - 4 ماهگی و در نوزادان نارس قابل مشاهده است.

فهرست مطالب کتاب

رفتار حرکتی
فصل اول: آشنایی با واژه‌های تخصصی و روش‌های مطالعه رشد
فصل دوم: دیدگاه‌های نظری مربوط به رشد
فصل سوم: عوامل موثر بر رشد حرکتی
فصل چهارم: رشد جسمانی قبل از تولد
فصل پنجم: رشد جسمانی پس از تولد
فصل ششم: تغییرات آمادگی جسمانی
فصل هفتم: بازتاب‌های طفولیت و قالبی موزون
فصل هشتم: حرکات ارادی مقدماتی
فصل نهم: حرکات بنیادی
فصل دهم: حرکات بنیادی دستکاری
فصل یازدهم: رفتار حرکتی در کودکان
فصل دوازدهم: حرکات تخصصی
یادگیری حرکتی
فصل اول: مقدمه‌ای بر یادگیری و اجرای حرکتی
فصل دوم: پردازش اطلاعات و تصمیم‌گیری
فصل سوم: کمک‌های حسی به اجرای ماهرانه
فصل چهارم: ایجاد حرکت و برنامه حرکتی
فصل پنجم: اصول کنترل حرکت و دقت حرکت
فصل ششم: توانایی و مهارت
فصل هفتم: مفاهیم و روش‌ها
فصل هشتم: سازماندهی و برنامه‌ریزی تمرین
فصل نهم: بازخوردی برای یادگیری مهارت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-355-530-3
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی

برای دریافت کتاب مروری بر نکات یادگیری و رفتار حرکتی در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.