معرفی و دانلود کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ

عکس جلد کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ
قیمت:
۱۷۵۰۰ ۸,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ

سفری برای کشف جهان ناشناخته‌ها. استوارت ایوری گلد کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ را در ادامه‌ی کتاب قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید نوشته است. در اثر حاضر با داستان سفر زندگی پینگ قورباغه آشنا می‌شویم که برای کشف زندگی جدید به جهانی جدید می‌رود و تمام خطرات آن را می‌پذیرد. این کتاب به شما درس ریسک‌پذیری، ایستادگی، شجاعت و صبر می‌دهد.

درباره‌ی کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ

آیا در زندگی جرأت ریسک کردن دارید؟ آیا می‌خواهید مسیرهای جدیدی را در زندگی امتحان کنید؟ کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ (The Way of Ping: Journey to the Great Ocean) نوشته‌ی استوارت ایوری گلد (Stuart Avery Gold) روایت‌کننده‌ی یکی‌ دیگر از داستان‌های ماجراجویی پینگِ قورباغه است. او در این سفر خطر ریسک کردن را می‌پذیرد و به دنبال کشف راه‌های جدید در زندگی می‌رود.

در ماجراجویی دوم سفرهای پینگ، او به برکه‌ای می‌رود که ساکنان آن توسط وزغ بزرگی به نام تود فرمانروایی می‌شوند. تود در روز خوش آمدگویی به پینگ قورباغه از او سؤال‌هایی مبنی بر اینکه از کجا آمده است می‌پرسد. پینگ هم با صداقت در مورد اقیانوسی که بسیار بزرگ‌تر از برکه‌ی آن‌ها است، می‌گوید. جواب پینگ فرمانروای برکه را عصبی می‌کند؛ زیرا تود و تمام ساکنان برکه تابه‌حال از زیستگاه خود خارج نشده‌اند و تصور می‌کنند محل زندگی آن‌ها بزرگ‌ترین مکان جهان است. بااین‌وجود دو قورباغه‌ی جوان، دایکون و هودو، از پینگ می‌خواهند که آن‌ها را به اقیانوس ببرد.

استوارت ایوری گلد در کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ داستان افرادی را روایت می‌کند که حاضرند برای پیدا کردن مسیر واقعی خود در زندگی به دنیایی ناشناخته راه پیدا کنند. همان‌طور که پینگ می‌گوید، «هیچ وقت برای تبدیل شدن به چیزی دیر نیست.» این اثر مسیر قدرت، شجاعت و روشنگری را به جوانان می‌آموزد.

این کتاب با ترجمه‌ی فرهاد نورعلی توسط انتشارات شادن پژواک برای طرفداران داستان‌های پینگ منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ

  • راه پینگ جذاب و عمیق است. راهنمایی مفید برای رشد و تحول درونی. (پابلیشرز ویکلی)
  • استوارت ایوری گلد خوانندگان را به ریسک کردن تشویق می‌کند. (گای کاوازاکی، نویسنده)

کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به افرادی که می‌خواهند رشد یابند و زندگی جدید و متفاوتی را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود.

با استوارت ایوری گلد بیشتر آشنا شویم

استوارت ایوری گلد به‌عنوان یک نویسنده‌ی پرطرفدار در جهان شناخته می‌شود که آثارش به بیش از چهل زبان ترجمه شده‌اند. بسیاری از سایت‌ها و نشریه‌های معتبر جهانی آثار او را الهام‌بخش و تأثیرگذار می‌دانند. همچنین این نویسنده موردتحسین افراد موفقی چون شریل ریچاردسون، ست گادین و گای کاوازکی قرار گرفته است. علاوه بر این او در زمینه‌ی مد و مشاور به شرکت‌ها نیز فعالیت می‌کند.

برخی آثار این نویسنده عبارتند از «موفقیت در زندگی: راهنمای یک کارآفرین: چگونه رؤیای خود را به دست آورید و زندگی کنید»، «راه پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ»، «پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی یک برکه جدید»، «روح اژدها: چگونه رؤیای خود را بازاریابی کنید».

جملات برگزیده‌ی کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ

  • باور به وجود داشتنِ چیزی یک مسئله است، اما انجام کار لازم برای تجربه‌ی آن، چیز مسئله‌ی است.
  • ما همه زاده‌ی رویاهای خودمون هستیم و برای خودمون تصمیم می‌گیریم. پس کاری رو بکنین که بهش باور دارین.
  • چرا همیشه به چیزی بیرون از خود باور داریم و نه درون خود؟ مسیری به سوی خوشبختی وجود ندارد؛ بلکه خوشبختی خودِ مسیر است.
  • برای داشتن زندگی که شایستگی آن را داری، باید باور داشته باشی که چیزی که در درون خود داری می‌تواند از هر مانع یا موقعیتی در بیرون از تو برتری یابد.

در بخشی از کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ می‌خوانیم

«سفر حقیقی به زمان نگاه نمی‌کند، بلکه برایش فقط رشد مهم است. تلاش کردن به معنی رسیدن است. در راهی که کمتر بر آن قدم گذاشته شده است هرکسی می‌تواند قدم بگذارد و نور را ببیند و انتخاب کند که با نوری که دیده است زندگی‌ کند. آموزه‌های بابموی‌تان را به یاد دارید؟ اگر هرچقدر که می‌توانی بروی، خواهی دید که همیشه می‌توانی چیزهای بیشتری را کشف کنی.»

«شما این راه را تا اکنون سفر کردید تا این بصیرت و خرد را پیدا کنید، حالا باید سفر کنید تا خود را پیدا کنید. آنجایی روید که پرش‌های بلندتان شما را می‌برد. قدرت تصمیم‌گیری خود را قبول کنید تا بتوانید شجاعانه زندگیتان را دوباره تصور کنید و سپس با شهامت وارد جویبار سرنوشتتان شوید. از اینجا هرکجا که می‌روید، با تمام قلبتان بروید، بدانید هر لحظه که کسی مسیر خودش را پیدا می‌کند، راه را برای دیگران هموار می‌سازد. اگر می‌دانستید که من چه چیزی درباره‌ی قدرت درس‌هایی که گرفتم می‌دانم، هیچ‌ روزی را بدون به اشتراک گذاشتنش به نحوی سپری نمی‌کردید. پس آموزه‌هایتان را به اشتراک بگذارید.»

هودو گفت: «با تمام هستی‌مان، صدای ما آسمان را از بصیرت و خردمان پر خواهد کرد بنابراین همه خواهند فهمید.»

پینگ گفت: «یادتان باشه، کاری که می‌کنید صدایش بلندتر از حرفی است که می‌زنید.»

«این خرد و بینش اصلی است. قورباغه‌ی دانا فقط کلمات را به زبان نمی‌آورد، بلکه با آن‌ها زندگی می‌کند. بهترین رفتارها، الگوهایی که در طبیعت هستند را به تصویر می‌کشند. زندگی قورباغه یعنی متحول شدن و شامل شدن. با کمک به تغییر زندگی دیگران، زندگی شما نیز تغییر می‌کند.»

فهرست مطالب کتاب

دیدار بزرگ
مسیر قدیمی، مسیر جدید
راهرو درختان بی‌مصرف
چشم بینا، مانعی نمی‌بیند
آموزه‌های بامبو
باتلاق خزندگان
سحرگاه کوهستان
تقدیر و تشکر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ
نویسنده
مترجمفرهاد نورعلی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات55
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۵۰۰ ۸,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ

برای دریافت کتاب مسیر پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.