معرفی و دانلود کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

عکس جلد کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید
قیمت:
۲۸۰۰۰ 14000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید، حکایتی در مورد سازگار شدن با تغییر و غلبه کردن بر موانع است. استوارت ایوری گلد ماجرای پینگ را بیان می‌کند، قورباغه‌ای که نشانه‌های خشک شدن برکه محل زندگی‌اش را نادیده می‌گیرد و وسط گل و لای به جای مانده، گیر می‌کند.

درباره کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید:

این ماجرای یک مسافر است و هدف از آن بیدار کردن مسیر درون می‌باشد تا نشان بدهد هدف حقیقی سفر زندگی بسیار بزرگ‌تر از صرفاً زنده بودن است. شما را دعوت می‌کنیم تا روی فرصت‌هایی که در مقابلتان پدیدار می‌شوند، بپرید! درست همان طور که پینگِ قورباغه در این داستان با اعمال قهرمانانه و بینش آگاهی‌بخش خود از مسیر عبور می‌کند. مهم این است که شما باور داشته باشید قصه‌ای که در این کتاب می‌شنوید حقیقت دارد.

ماجراجویی‌های وصف شده در کتاب پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید (Ping a frog in search of a new pond) در واقع سفر تحول قورباغه‌ای از ساکنان قدیمی یک برکه است. لطفاً ناامید نشوید! از این داستان می‌توانید چیزهای خیلی زیادی یاد بگیرید. علی‌رغم انبوه اتفاقات خیلی بدی که بر روی سیاره زمین در جریان است، اتفاقات خوب خیلی زیادی هم می‌افتد. یکی از همین اتفاقات این است که هنوز هم داستان‌هایی الهام‌بخش وجود دارند که وجودتان را به پرواز دربیاورند. این داستان هم از همین‌ها به شمار می‌رود.

پینگ، تمثیلی است از تمام افرادی که با مشکلی در زندگی مواجه شده و نیازمند خطرپذیری هستند، یا کسانی که با چالش‌های ناشی از تغییر دست و پنجه نرم می‌کنند؛ یعنی به عبارت دیگر، پینگ تمثیلی از تمام ماست. داستان پینگ به شما جرأت و جسارت می‌بخشد که خطرپذیری را در پیش بگیرید و نشان می‌دهد وقتی تصمیم به انجام جهش سرنوشت‌ساز خود بگیرید، درهای امکانات نامحدودی به رویتان باز می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید:

- این کتاب شما را ترغیب به خطر کردن می‌نماید. (Guy Kawasaki, author of The Art of the Start)

- نوشته‌هایی طلایی این کتاب ترکیبی از مشاوره‌های تجاری و آموزه‌های معنوی برای یک کارآفرین قرن 21 هستند.(Newsweek)

- داستان پینگ ترکیبی از کتاب «چه کسی پنیرم را جابجا کرد؟» و «جاناتان مرغ دریایی» است که با زبانی طنز و تکان‌دهنده در اختیار شما قرار می‌گیرد. (New York Post)

کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب صوتی به کسانی که به داستان‌های انگیزشی و آموزشی علاقه دارند و می‌خواهند زندگی بهتری داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

با استوارت ایوری گلد بیشتر آشنا شویم:

آثار استوارت ایوری گلد (Stuart Avery Gold) محبوب و پرطرفدار هستند و تاکنون به بیش از بیست زبان در سراسر دنیا ترجمه شده‌اند. افراد موفق و بزرگی مانند ست گادین، شریل ریچاردسون و گای کاوازکی کتاب‌های او را تحسین نموده‌اند. گلد علاوه بر نویسندگی، در زمینه مد نیز فعایت می‌کند و به شرکت‌ها و افراد بسیاری مشاوره می‌دهد.

جملات برگزیده کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید:

- پرمعناترین سفری که می‌توان در پیش گرفت، سفر به درون خویشتن است.
- همیشه نسبت به مسیر هوشیار باشید و به دیده و نادیده توجه کنید.
- لحظه بیداری در ذهنی ساکت خانه دارد.
- مسیر راستین، اشتیاقی سوزان است؛ زیرا خالص‌ترین فلزات نتیجه داغ‌ترین آتش‌هاست.
- وقتی هیچ بادی برنمی‌خیزد، به صدای درختان سدر گوش بده. آنجاست که خود را خواهی یافت.
- انسان دانا یگانگی را در آغوش می‌گیرد و تبدیل به الگویی برای همه می‌شود.
- رودخانه جریان دارد تا با رقص دَوَرانی زندگی به هم بپیوندد.

در بخشی از کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید می‌شنویم:

جغد بعد از گفتن آخرین نصیحت خود، پرواز کرد و مسیر نور ماه را به مقصدی که بر هیچ کس معلوم نبود، در پیش گرفت. پینگ با هیجان دنبال او رفت و سعی می‌کرد تا جای ممکن سروصدایی نکند. افکاری که در ذهنش داشت، هیچ مسیر مشخصی نداشتند. با وجود شکمی که به قاروقور افتاده بود فکر کردن کار راحتی نبود. مدت زیادی از آخرین باری که غذا خورده بود می‌گذشت.

او نمی‌دانست آیا باید در این باره چیزی به جغد بگوید یا نه. اما تصمیم گرفت چیزی نگوید. می‌ترسید شاید به این ترتیب جغد ناراحت شود و تصمیم بگیرد به سوی شاخه دیگری پرواز کند. در این صورت پینگ دیگر توانی برای تعقیب کردن او نداشت. بنابراین در سکوت محض پشت سر جغد به راه افتاد و به دنبال حشرات، کرم‌ها، خزنده‌ها یا هر نوع خوراکی‌ای که ته دلش را بگیرد می‌گشت. سعی داشت تا با ضربات نبض‌دار عصبی‌ای که داشت شروع می‌شد مقابله کند. بالاخره بعد از یک ساعت، مقصدشان را از جغد پرسید. جغد چیزی نگفت. پینگ از جغد پرسید آیا امکان دارد حداقل وقتی به مقصد رسیدند، همه چیز را برایش توضیح دهد؟

- «من همین الان همه چیز را برایت توضیح می‌دهم. چون از قرار، تو نمی‌خواهی از مزیت به سر بردن با افکار خودت در سکوت بهره بگیری.»

- «بله می‌خواهم. متأسفم.»

- «عذرخواهی به درد من نمی‌خورد. تو باید حواست به افکار خودت باشد. از زمان استفاده کن تا ذهن خودت را از همه چیزهایی که در اطرافت وجود دارند، جدا کنی. با خویشتن درونی خودت ارتباط برقرار کن. فراتر از کلمات ... فراتر از گفتگوی مابین مفاهیم و قضاوت‌ها. مکانی فراتر از هر مکان دیگری وجود دارد که در آنجا تعارضات ذهنی به واسطه فراخوان حقیقی قلب ساکت می‌شوند. در نهایت خواهی دانست که سفر حقیقی زندگی، حرکت قلب به سوی خانه خودش است.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پیشگفتار
11 دقیقه
فصل اول - جهشی از سر ایمان
18 دقیقه
فصل دوم - چشمان خردمند
13 دقیقه
فصل سوم - ذهن یک مبتدی
10 دقیقه
فصل چهارم - آزمون
16 دقیقه
فصل پنجم - جست‌وجوی بصیرت
8 دقیقه
فصل ششم - رخداد جریان
10 دقیقه
فصل هفتم - جریان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید
نویسنده
مترجمهنگامه خدابنده
راویمعصومه عزیز محمدی، غلامرضا صادقی، کرامت رودساز
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۰۰۰ 14000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

مهدی بازرگان
۱۴۰۲/۳/۲۲
عالی ‌وخیلی مفید هست هم صدای خوانا و با کیفیت هم مطالبو اطلاعات مفید و کلمات پر معنا و مفهوم که همه چی رو کامل کرده در کنار هم ارزش خرید رو داشت و باز هم از این اپلیکیشن بخاطر این همه کیفیت خوب خرید خواهم کرد
حسینی
۱۴۰۲/۱۱/۲
ارزش چندین بار گوش دادن رو داره در صورتی که هدفی داشته باشید
روزی خواهی اموخت که تسلط بر تقدیرت و جامه عمل پوشاندن به رویاهایت هدف اصلی توست و مابقی بی اهمیت است.
Vahid Sadeghi
۱۴۰۱/۹/۱۵
داستان پینگ یک داستان الهام بخش برای تغییر و خارج شدن از دایره امن زندگی است که خیلی از ما گرفتار آن هستیم اگر به دنبال تغییر هستید این کتاب با دقت گوش کنید
Amir Sabbaghzadeh
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
کتاب خیلی مفیدیه، ولی برخی از نکات حکمی کتاب به نظر من زیادی صریح گفته میشه و روند زیبای روایی داستان رو بهم میزنه، صدای گوینده‌های محترم خیلی عالیه
محمد مهدی پروانه
۱۴۰۰/۱۲/۲
سلام کتاب (پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید) رو حتما مطالعه بفرمایید کتاب جذاب و مفیدی هست و از انتشارات شادن پژواک ممنونم به خاطر این کتاب.
Parvin Barzegari
۱۴۰۰/۲/۹
کتاب عالی بنظر من کسی کع میخواد کاراشو برنامه ریزی کند وموفق بشود خواندن این کتاب و پیشنهاد میکنم
ممنون از خواننده کتاب 👍
صادق هاشمی
۱۴۰۲/۱۰/۳
کتابی بسیار مفید برای کسانی که میخواهند از درون تغییر را آغاز کنند
شقایق امیری
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
کتاب علی رغم اینکه کوتاه است مفهوم عمیقی در مورد زندگی برای شما باز میکند
Fereshteh Rahimi
۱۴۰۰/۲/۲۵
من کتاب‌های زیادی میخونم وقتی تموم کردم نظرم نیگم
s.majid taheri
۱۴۰۱/۹/۲۴
کتاب عالی و آموزنده‌ای بود.
حمیدرضا افتخاری
۱۴۰۱/۲/۹
میتونه مفید باشه
Amir Beygian
۱۴۰۰/۷/۲۱
کتاب فوق العاده زیبا
معصومه خ
۱۴۰۰/۵/۲۷
آموزنده بود و روشنگر
Zahra Rahimi
۱۴۰۰/۳/۲۰
خوب بود دیدگاههای عرفانی ساده‌ای داره
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

برای دریافت کتاب صوتی پینگ قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.