معرفی و دانلود کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

عکس جلد کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید نوشته استوارت ایوری گلد، داستانی انگیزشی درباره خودباوری، غلبه بر سختی‌ها و موانع و ایجاد تغییر در زندگی است و به شما یاد می‌دهد برای اینکه زندگی بهتر و آینده‌ای روشن‌تر داشته باشید، باید تلاش کنید و ناامید نشوید.

درباره کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید:

پینگ (Ping: A Frog in Search of a New Pond) داستانی ساده و الهام‌بخش درباره قورباغه‌ای است که به خاطر توانایی‌اش در انجام پرش‌های بلند، شهرت دارد. برکه‌ای که پینگ در آن زندگی می‌کند مدتی است کم آب شده به همین دلیل او می‌خواهد به جایی بهتر برود. او در میان راه با جغد آشنا می‌شود، پرنده‌ای که در حقیقت یک معلم با بصیرت است و از خرد و دانشش استفاده می‌کند تا پینگ را متقاعد کند قبل از رسیدن به مقصد یک سفر درونی و معنوی داشته باشد. در طول سفر همه‌چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و این جغد و قورباغه هر دو با هم چالش‌های جدیدی را تجربه می‌کنند.

کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید مناسب چه کسانی است؟

مطالعه کتاب پینگ، قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید به کسانی که به داستان‌های آموزشی و انگیزشی علاقه دارند و در تلاش برای ساختن زندگی بهتر برای خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

با استوارت ایوری گلد بیشتر آشنا شویم:

کتاب‌های استوارت ایوری گلد (Stuart Avery Gold) از جمله آثار محبوب و پرمخاطب هستند که به بیش از بیست زبان در سراسر دنیا ترجمه شده‌اند. افراد بزرگ و موفقی چون شریل ریچاردسون، ست گادین و گای کاوازکی کتاب‌های او را تحسین کرده‌اند. گلد علاوه بر نویسندگی، به عنوان متخصص توسعه دهنده محصولات در زمینه مد فعایت می‌کند و به شرکت‌ها و افراد مختلف مشاوره می‌دهد.

جملات برگزیده کتاب پینگ، قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید:

- پرمعناترین سفر در زندگى، سفر به درون خویش است.
- هنگامی که ترس دروجودت رخنه می‌کند، مشکل می‌توانی خودت را از چنگال آن رها کنی.
- مراقب مسیر خود باش و به همه‌ى چیزهاى آشکار و پنهان توجه کن.
- اگر در راهی که در آن پیش می‌روی هیچ مانعی وجود نداشته باشد، آن راه به هیچ مقصدی منتهی نمی‌شود.
- اگر شگفتى‌هاى زندگى را تجربه کنى، باید خطر کردن را بپذیرى. خطر کردن باعث مى‌شود فرصت‌ها به واقعیت تبدیل شوند.
- استعداد یک چیز فطری و ذاتی است، ولی مهارت را باید یاد گرفت.

در بخشی از کتاب پینگ، قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید می‌خوانیم:

پینگ حس کرد دیگر لحظات پایانى زندگى‌اش را طى مى‌کند و به‌زودى غرق شده و به ته رودخانه مى‌رود. مرگ خیلى به‌او نزدیک شده بود.

بعد ناگهان معجزه‌اى رخ داد. پینگ در آن لحظات واپسین به‌یاد حرف‌هاى جغد افتاد که به او گفته بود: «مانند همان‌چیزى باش که در آن به‌دنیا آمده‌اى: آب.» عبارت کوتاه و مختصرى بود؛ ولى کافى بود. ناگهان راه نجاتى درجلویش ظاهر شد.

جغد به او گفته بود: «آب انعطاف‌پذیر و جارى است. پیچ‌وتاب خورده و تغییر مسیر مى‌دهد و به زیر و رو و اطراف هرچیز مى‌پیچد و موانع را دور مى‌زند و راه خود را پیدا مى‌کند.

اگر قصد دارى زندگى آگاهانه و هدفمندى داشته باشى، باید یاد بگیرى در درون رودخانه‌ى هستى شنا کنى و با جریان آن همسفر شوى. چون او مى‌داند به کجا برود.»

پینگ شروع به همین‌کار کرد و خیلى زود متوجه شد آب چنگال مرگبار خود را از اطراف او باز کرد و دیگر آن امواج خروشان و سهمگین محو شدند. در عوض، آب او را در پناه خود گرفت و به محافظت از او شتافت. اکنون پینگ به همراه آب به دور و اطراف تخته‌سنگ‌ها مى‌چرخید و خود را با جریان رودخانه هماهنگ کرده و به‌تدریج قدرت خارق‌العاده‌ى او را حس کرد.

پینگ با این تغییر نگرش موجب رهایى خود از چنگال مرگ شد و از صمیم قلب به درستىِ حرف‌هاى جغد درمورد ارزش انعطاف‌پذیرى پى برد.

این لحظه‌ى شگفت‌انگیز به او نشان داد که زندگى آگاهانه و هدفمند به‌معنى این است که اجازه بدهد تا قابلیت‌هاى بالقوه‌ى زندگى‌اش بروز پیدا کنند و وارد عرصه‌ى حیات او شوند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
1. پرسشى مطمئن
2. چشم‌هاى هوشیار و آگاه
3. ذهن
4. آزمودن پینگ
5. جستجو
6. لحظه‌ى سرنوشت‌ساز
7. رودخانه
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید
نویسنده
مترجمنگین رمضانی
ناشر چاپیانتشارات شبگیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات78
زبانفارسی
شابک978-600-677422-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

Masuod Jafari
۱۳۹۹/۹/۷
با سلام
کتاب بسیار خوبی ست، مطالب ارزشمندی داره. به دوستانی که به موفقیت شخصی علاقمندند توصیه می‌کنم مطالعه کنند، ترجمه کتاب هم عالی ست، محتوای اصلی کتاب به تغییر نگرش و توجه به استعدادهای بالقوه و پرورش آن‌ها زیر نظر یک مربی اشاره دارد. محتوایی مهم در قالب داستانی زیبا و روان.
از کتابراه هم متشکرم.
Alireza Magical
۱۴۰۰/۲/۳
کتاب بسیار خوبی است. البته که جملات نغض آن کاملا بدیهی است اما تکرار و شنیدن هزاران باره‌ آن هم کم است. به نوبه خود کتاب؛ موضوع و سبک تحریر آن را پسندیدم و داشتن و خواندن آن را توصیه میکنم. البته که به زودی نسخه چاپی آن را هم به کتابخانه خود اضافه میکنم. امیدوارم تمامی ما دارای اهداف عالی و خوب بشیم و در مسیر دستیابی به آرزوهامون قرار بگیریم
امیرشهریار
۱۴۰۱/۲/۲۴
نظرات رو که مطالعه میکردم اکثریت از کتاب تعریف کرده‌اند و امتیاز کامل داده‌اند. بنظر من مطالب و اهدافی که کتاب برای ارائه داره خیلی عمیق و ژرف‌تر از چیزی هست که اینچنان سطحی و خلاصه وار و داستان گونه از آن گذشت. همانطور که خود نویسنده در ابتدای کتاب گفته «قصه‌ی» خوبی هست و میشه گفت در رده سنی نونهالان کتاب خوبیه!
مرضیه شفی خانی
۱۴۰۲/۸/۱۷
کتاب جالبی بود ولی پایان دراماتیک و تلخی برای جغد بینوا رغم زد و خیلی از چالش‌های اصلی حرکت روبه جلو را در خود نداشت واقعا افسانه بود و بویی از واقعیت و کاربرد نداشت از همان اول هم حدس زده بودم که این کتاب بدرد من نمی‌خورد ولی به عنوان یک داستان ماجرایی قشنگ آن را خواندم
فاطمه پاک دل
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دست مریزاد به نویسنده و مترجم این اثر زیبا.... عاااااااشقش شدم بارها و بارها اونو میخونم و سعی میکنم نسخه چاپی ش رو حتما بخرم و در قفسه کتابام داشته باشم...
بسیار آموزنده و انگیزشی..... از انتخابم راضی ام...
مختصر و مفید و پرمغز
شایسته شیروانی
۱۴۰۱/۳/۴
سلام دوستان کتابخوان کتابی که قصد خرید آن را دارید انگیزه شما را برای سخت کوشی در رسیدن به هدف و داشتن امید تا دستیابی به هدف تقویت می‌کند و می‌آموزد که امید و تلاش و پشتکار برای رسیدن به مقصود می‌تواند کلیدطلایی رسیدن باشد
Masoume Khodadadi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
اگر کسی واقعا هدفی در زندگیش داشته باشه و از صمیم قلب خواهان رسیدن به اون خواسته باشه، هر تغییر و چالشی رو به جون ‌میخره و تمام تلاشش رو میکنه تا به اون خواسته و هدف برسه. و در این مسیر با تمام مشکلات و سختی‌ها مبارزه میکنه تا به هدفش برسه.
Sajad m M
۱۴۰۱/۲/۲۲
بنظرم کتاب کم حجم و خوبی هستش.
چکیده این کتاب میگه، تا معنایی و هدفی انتخاب نکنی، تا چیزی برات مهم نباشه، که اون و بخوای داشته باشی تو دنیای واقعی، همه چیز می‌تونه حواست و پرت کنه.
متن روانی داره
Parisa Alvan
۱۴۰۰/۱/۲۰
خیلی جالب بود ولی بیشتر به طور کلی مسایل و عنوان کرده بود و وارد جزییات نشده بود اما در کل من خیلی لذت بردم برای کسایی که کتاب کوتاه انگیزشی دوست دارن پیشنهاد میکنم
سلدا رییس
۱۳۹۹/۹/۶
کتاب جالبی بود، چکیده چندین کتاب روانشناسی در قالب یک داستان کوتاه در این کتاب اورده شده، من که خیلی خوشم اومد.
Aramis
۱۴۰۲/۴/۱۶
برخلاف تعداد صفحات و سطحی بودن مطالب، مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی رو که در هر بخش از زندگی و اهداف باید بدونید رو بهش اشاره کرده و به نظرم فوق‌العاده کاربردیه✨
زینب جمشیدی
۱۴۰۱/۷/۴
این کتاب ذهن آدم رو نسبت به پیرامون خودش باز تر میکنه. باعث میشه جور دیگه‌ای به زندگی نگاه کنیم. موفقیتتان صد درصد می‌شه با خوندن این کتاب..
مرضی
۱۴۰۰/۶/۴
کتاب بسیار زیبایی بود.
مطمئنا از خواندن آن پشیمان نمیشوید
کوتاه و مختصر همراع با نکات اموزنده
به پینگ درون خودتون بها بدید🐸
حسن حقی دوست
۱۴۰۰/۲/۱۳
آموزنده، تاثیرگذار، و کاملا عملی. کتابی که چیزی به انسان اضافه کند ارزشمند است
از کتابراه برای همچین اثری سپاسگزارم.
ddivano d
۱۴۰۰/۱/۷
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود ک زیر ۱۲ ساعت تمومش کردم 🤩😍 ممنونم از نویسنده و مترجم عزیز ک اصلاً متن خسته کننده‌ای رو ننوشته بود ❤❤❤
مشاهده همه نظرات 46

راهنمای مطالعه کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید

برای دریافت کتاب پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی برکه‌ای جدید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.