معرفی و دانلود کتاب معذرت می‌خواهم

عکس جلد کتاب معذرت می‌خواهم
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معذرت می‌خواهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معذرت می‌خواهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معذرت می‌خواهم

کتاب معذرت می‌خواهم نوشته‌ی مایکل یان بلک و تصویرسازی دبی ریدپس اُهی، در قالب داستانی کودکانه می‌کوشد معنای احساسات و مهارت‌های اجتماعی و رفتاری را به بچه‌های خردسال بیاموزد. در این کتاب سیب‌زمینی، دوستش فلامینگو را ناراحت می‌کند، ولی نمی‌داند چطور از او عذرخواهی کند. در این حین دوست مشترکشان وارد می‌شود و به او یاد می‌دهد که چطور غرورش را کنار بگذارد و از فلامینگو معذرت بخواهد.

درباره‌ی کتاب معذرت می‌خواهم

سیب‌زمینی و فلامینگو دو دوست صمیمی هستند. آن‌ها سال‌هاست که با هم دوست و هم‌بازی‌اند. اما یک روز در حین شوالیه‌بازی، سیب‌زمینی حرف بدی به فلامینگو می‌زند که باعث می‌شود او حسابی ناراحت شود. شخصیت دختر این داستان، که دوست مشترک آن دو است، وقتی ناراحتی و غم فلامینگو را می‌بیند، تصمیم می‌گیرد با سیب‌زمینی حرف بزند تا آن‌دو آشتی کنند. دخترک به سوی سیب‌زمینی می‌رود و از او می‌خواهد از فلامینگو عذرخواهی کند. سیب‌زمینی تقصیرش را می‌پذیرد ولی نمی‌خواهد معذرت بخواهد. او ترجیح می‌دهد به قطب جنوب فرار کند و با پنگوئن‌ها زندگی کند، تغییر قیافه بدهد و پنهان شود، برای فلامینگو کلی ساندویچ بخرد و حتی تمام پول‌هایش را به او بدهد، ولی عذرخواهی نکند. اما دخترک هیچ‌کدام از این بهانه‌ها را قبول نمی‌کند و اصرار دارد که سیب‌زمینی حتماً باید از دوستش معذرت بخواهد، اما مشکل اینجاست که سیب‌زمینی این کار را بلد نیست.

معرفی و دانلود کتاب معذرت می‌خواهم

مایکل یان بلک (Michael Ian Black) در داستان معذرت می‌خواهم (I'm Sorry) تلاش می‌کند یکی از مهارت‌های مهم عاطفی و اجتماعی، یعنی عذرخواهی کردن را به ساده‌ترین شکل ممکن به بچه‌ها آموزش دهد. در این قصه شخصیت سیب‌زمینی باعث دلخوری دوستش می‌شود. بااینکه تقصیرش را پذیرفته ولی زیر بار معذرت‌خواهی کردن نمی‌رود. او بهانه‌های بامزه‌ای می‌آورد و به هر ایده‌ای متوسل می‌شود تا این کار را نکند. اما شخصیت دختر، که در حقیقت نقش تسهیلگر را دارد، این مهارت را به او یاد می‌دهد و کمکش می‌کند تا این کار را به‌درستی انجام دهد.

داستان معذرت می‌خواهم بخشی از یک مجموعه است که تلاش دارد به بچه‌ها معنای عواطف و احساسات را بیاموزد و به آن‌ها کمک کند تا مهارت‌های زندگی را در خود ارتقا دهند. برای همین منظور، مایکل یان بلک در این داستان‌ها از فرمی خیلی ساده استفاده می‌کند تا کودکان سردرگم نشوند و منظورش را بهتر درک کنند. برای مثال قصه‌هایش فقط سه شخصیت دارند؛ سیب‌زمینی، فلامینگو و دختر. همین‌طور از قالب طنز بهره می‌برد تا مخاطب خردسالش بهتر با آن ارتباط برقرار کند.

تصویرسازی کتاب معذرت می‌خواهم را دبی ریدپس اُهی بر عهده داشته است. این داستان را شبنم حیدری‌پور ترجمه کرده و انتشارات پرتقال به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی من و رفتارهایم

من و رفتارهایم (The I’m Books) مجموعه‌ای چهارجلدی از مایکل یان بلک و دبی ریدپس اُهی است که در آن‌ها می‌کوشند برخی از احساسات و مهارت‌های رفتاری را در قالب داستان‌هایی ساده و کوتاه به کودکان خردسال بیاموزند. «نگران چی هستی؟»، «حوصله‌ام سررفته!»، «هنوز ناراحتی؟» و «معذرت می‌خواهم» عناوین کتاب‌های این سری هستند که انتشارات پرتقال آن‌ها را ترجمه و منتشر کرده است.

کتاب معذرت می‌خواهم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودکتان بالای 3 سال است، می‌توانید با کمک این کتاب مهارت‌های رفتارهای درست را به او بیاموزید.

در بخشی از کتاب معذرت می‌خواهم می‌خوانیم

- فلامینگو، حالت خوب است؟
+ سیب‌زمینی ناراحتم کرده.
- آخ چه بد! اما تو سیب‌زمینی که دوست‌های خیلی خوبی هستید. چه اتفاقی افتاده؟
+ داشتیم شوالیه‌بازی می‌کردیم و خوش می‌گذراندیم، اما یک‌دفعه حرف خیلی بدی به من زد.
- فلامینگوی عزیزم، من می‌روم با او حرف می‌زنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معذرت می‌خواهم
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-274-466-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معذرت می‌خواهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب معذرت می‌خواهم

برای دریافت کتاب معذرت می‌خواهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.