معرفی و دانلود کتاب نگران چی هستی؟

عکس جلد کتاب نگران چی هستی؟
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نگران چی هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نگران چی هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نگران چی هستی؟

داستان کتاب نگران چی هستی؟ درباره‌ی یک سیب‌زمینیِ همیشه‌نگران است. او دل‌مشغولی‌های زیادی دارد، چرا که می‌ترسد هرلحظه اتفاق بدی بیفتد. مایکل یان بلک به همراه تصویر‌گری‌ جذاب دبی ریدپس ‌اُهی، از ماجرای یک سیب‌زمینی بامزه، اما همیشه دلواپس می‌گوید. دوستانِ این سیب‌زمینی مهربان سعی دارند به او یاد دهند نگرانی همیشه هم کار مفیدی نیست، اما آن‌ها چطور از پس این قضیه برخواهند آمد؟ این اثر منتخب لیست کتاب‌خوانی انجمن ملی آموزش و پرورش کانزاس بوده است.

درباره‌‌ی کتاب نگران چی هستی؟

شما خود را فرد نگران و دلواپسی می‌دانید؟ اصلاً در روز چه‌ چیز‌هایی ممکن است به دلتان شور بیاندازد؟ اگر این سؤال را از شخصیت اصلیِ داستان مایکل یان بلک (Michael Ian Black) بپرسید، احتمالاً پاسخ می‌دهد همه‌چیز! قهرمان داستان نگران چی هستی؟ (I'm Worried) تنها یک سیب‌زمینی است، اما نه از آن سیب‌زمینی‌های معمولی! او همیشه و در همه‌ حال، نگران است! چیزهای زیادی باعث ترس او می‌شوند و تقریباً هر لحظه انتظار دارد که موضوع ناخوشایندی پیش بیاید. دوستان این سیب‌زمینی کوچک سعی دارند به او کمک کنند تا این‌قدر نگران نباشد. آن‌ها می‌دانند که نگرانی و ترس گاهی خوب است و از اتفاقات بد جلوگیری می‌کند، اما اگر از حد عادی بیشتر شود، برعکس، اصلاً هم خوب نیست! اما دوستان سیب‌زمینی چطور قرار است به کمک او بیایند؟ این‌که از آن‌ها بخواهیم تا همیشه به سیب‌زمینی دلداری بدهند، انتظار چندان درستی هم نیست. البته اما یک‌ نکته هست که دوستان او به‌طور قاطع می‌توانند قولش را بدهند: «مهم نیست که چه رخ خواهد داد، ما همیشه کنار تو هستیم!»

کتاب نگران چی هستی؟ یک داستان آموزنده، با تصاویری جذاب و زبانی کودکانه است. شخصیت‌های مختلف این قصه، به مخاطبان کودکسال، به‌ویژه آن‌هایی که با مشکلات اضطراب رو‌به‌رو هستند، درس بزرگی را یادآوری می‌کنند: درست است که همیشه نمی‌توان جلوی اتفاقات بد را گرفت، اما اگر به‌جای نگرانی، دوستی و قوی بودن را یاد بگیریم، مطمئناً از پس بزرگ‌ترین اتفاقات هم برخواهیم آمد. این کتاب اولین‌بار در سال 2019 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر پرتقال و با ترجمه‌ی خوب شبنم حیدری‌پور به دست علاقه‌مندان رسید.

جوایز و افتخارات کتاب نگران چی هستی؟

  • منتخب لیست کتاب‌خوانی انجمن ملی آموزش و پرورش کانزاس
  • منتخب فهرست کتاب‌خوانی انتخاب کودکان ILA

نکوداشت‌های کتاب نگران چی هستی؟

  • نویسنده، کار خوبی در زمینه‌ی معرفی یک احساس دشوار انجام می‌دهد و به کودکان بینشی در مورد چگونگی مقابله با آن را نیز ارائه خواهد داد. یک سکوی پرتاب عالی برای به اشتراک گذاشتن نگرانی‌ها و توسعه‌ی واژگان برای بیان احساسات آزاردهنده. (نقد ادبی Kirkus)
  • یک انتخاب سرگرم‌کننده و مطمئن برای کودکان مضطرب. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب نگران چی هستی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب نگران چی هستی یک پیشنهاد ویژه برای کودکان مشتاق به کتاب‌های مصور و آموزنده است. اگر شما هم نمی‌دانید با نگرانی‌های بزرگ و کوچک خود چه‌کنید، پس خواندن این کتاب را از دست ندهید. این کتاب برای گروه سنی 3 تا 7 سال پیشنهاد می‌شود.

با مایکل یان بلک بیشتر آشنا شویم

مایکل یان بلک (متولد 1971) یک بازیگر، کمدین و نویسنده‌ی آمریکایی است. او تاکنون با گروه‌های نمایشی زیادی همکاری داشته و بیشتر از طریق برنامه‌های تلوزیونی شناخته می‌شود. یان بلک کار نویسندگی داستان را به‌طور جدی از سال 2009 شروع کرد و از آن زمان تا الان، علاوه بر چندین کتاب کودک، داستان‌هایی برای بزرگسالان نیز به چاپ رسانده است. تاکنون چندین اثر از این نویسنده به فارسی نیز منتشر شده که از این میان می‌توان از «نگران چی هستی؟»، «هنوز ناراحتی؟»، «حوصله‌ام سررفته» و «معذرت می‌خواهم» نام برد.

مایکل یان بلک اکنون با همسر و فرزندانش در آمریکا زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب نگران چی هستی؟ می‌خوانیم

- خواهش می‌کنم بگو که قرار نیست اتفاق بدی بیفتد
+ کاش می‌توانستم این را بگویم سیب‌زمینی، اما نمی‌توانم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نگران چی هستی؟
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-274098-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نگران چی هستی؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نگران چی هستی؟

برای دریافت کتاب نگران چی هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.