معرفی و دانلود کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی

عکس جلد کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی

کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی که به همت جمعی از نویسندگان تدوین شده است، راهنمایی جامع و راهگشا برای آموزگاران پایه‌ی ششم ابتدایی است. این کتاب به معلمان کمک می‌کند تا بودجه‌بندی درستی از مباحث کتاب داشته، روش ارائه‌ی صحیح هر درس را بیابند و بهترین تمارین را برای تثبیت مطالب در ذهن دانش‌آموزان به آن‌ها ارائه دهند.

درباره‌ی کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی

یک آموزگار خوب، آموزگاریست که بتواند مطالب را به شکلی صریح و روشن، در زمان کافی به دانش‌آموزان بیاموزد، ضعف‌های آن‌ها را پیدا کرده و با طراحی تمرینات مختلف این ضعف‌ها را برطرف کند؛ اما این مسیر مشکلاتی نیز دارد. گاه ارائه‌ی یک مطلب به قدری طولانی می‌شود که برنامه‌های معلم کاملا به هم می‌ریزد و او ناچار می‌شود دوباره از ابتدا برای سرفصل‌های تدریس خود برنامه‌ریزی کند. گاهی هم ممکن است که معلم با وجود تجربه‌ی زیاد خود، شیوه‌ی درستی برای ارائه‌ی یک مطلب جدید نیابد و دانش‌آموزان نتوانند به خوبی متوجه منظور او شوند. از دیگر مشکلات این زمینه می‌توان به پیدا کردن تمریناتی کاملا مطابق با کتاب درسی اشاره کرد که به پیدا کردن ضعف دانش‌آموزان کمک کرده و سواد و ذهن آن‌ها را به چالش بکشد.

کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی نوشته‌ی کبری هاشمی، محمد طاووسی، مهدی جمعگی و محسن پازوکی برای مرتفع کردن این مشکل معلمان، از سوی نشر مهر و ماه نو به چاپ رسیده است. مولفان در این کتاب ابتدا یک نقشه‌ی تدریس کاربردی را برای آموزگاران ترسیم و بودجه‌بندی پیشنهادی را طبق زمان مورد نیاز برای تدریس هر مبحث، ارائه کرده‌اند. همینطور پیش‌نیازهای آموزش هر مطلب را مشخص کرده و در نهایت فعالیت‌های مختلف و متنوعی در چهارچوب کتاب درسی تدوین کرده‌اند که به یادگیری هر چه بهتر دانش‌آموزان کمک می‌کند.

این کتاب برای معلمان و والدین دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی که مایلند شاگردان و فرزندان خود را در مسیر آموزشی هدایت کنند، بسیار کاربردی است.

درباره‌ی مجموعه کتاب معلم یار

مجموعه‌ی معلم‌یار که از سوی انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده، طرح درسی دقیق و اصولی برای معلمان است. در این مجموعه کتاب اهداف آموزشی هر درس، بهترین شیوه برای تدریس هر مبحث و زمان پیشنهادی برای ارائه آن و تمریناتی در جهت به چالش کشیدن ذهن دانش‌آموزان ارائه و تلاش شده است که معلمان مقطع ابتدایی را در امر پیچیده و پرچالش تدریس یاری و همراهی کند. از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به کتاب «معلم‌یار اول ابتدایی»، «معلم‌یار دوم ابتدایی» و... اشاره کرد.

کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر آموزگار پایه‌ی ششم ابتدایی هستید یا فرزندی در این مقطع تحصیلی دارید، مطالعه‌ی این کتاب برایتان مناسب و کاربردی خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-600-337-258
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی

برای دریافت کتاب معلم یار ششم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.