معرفی و دانلود کتاب من آلبرت اینشتین هستم!

عکس جلد کتاب من آلبرت اینشتین هستم!
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من آلبرت اینشتین هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من آلبرت اینشتین هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من آلبرت اینشتین هستم!

کتاب من آلبرت اینشتین هستم! نوشته‌ی برد ملتزر از مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند و از پرفروش‌ترین کتاب‌های تصویری کودک نیویورک تایمز، داستان زندگی واقعی یکی از نابغه‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌های جهان، آلبرت اینشتین را با بیانی دلنشین و کودکانه به تصویر می‌کشد.

موضوع کتاب من آلبرت اینشتین هستم! (I am Albert Einstein) چیست؟

آلبرت اینشتین یکی از بزرگترین نوابغ و اندیشمندانی بود که تا کنون جهان به خود دیده است. می‌توان گفت که او دوران کودکی و نوجوانی خاصی هم داشت و تمام کارها را به روش خودش انجام می‌داد. همین اتفاق باعث می‌شد تا او به نظر دیگر هم سن و سالان و اطرافیانش عجیب و غریب به نظر برسد. عده‌ای او را تحسین و گروهی او را مسخره می‌کردند اما هیچ کس باعث نمی‌شد تا او در رویه زندگی‌اش تغییری ایجاد کند. نخستین جرقه علاقه شدیدش به علم آن زمان خورد که در کودکی در بستر بیماری بود و پدرش یک قطب نما به او هدیه داد. شیوه کار قطب آن چنان آلبرت اینشتین را تحت تاثیر قرار داد که که او از همان دوران تا پایان عمرش دست از تحقیق و تلاش در راه علم بر نداشت.

درباره‌ی مجموعه آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World):

در زندگی همه‌ی افراد موانع و مشکلاتی وجود دارد که گاهی غیرقابل حل به نظر می‌رسند اما هستند افرادی که نشان دهند هیچ چیز غیرممکنی در این دنیا وجود ندارد و هیچ موضوعی نباید مانع پیشرفت و حرکت رو به جلوی آن‌ها در زندگی شود. این افراد نه ابرقهرمان و نه موجودی عجیب هستند. آن‌ها انسان‌هایی معمولی مانند همه‌ی مردم جهان هستند، با این تفاوت که هرگز تسلیم مشکلات و ناهمواری‌های زندگی نمی‌شوند و هر چیزی که پیش بیاید آن‌ها به راه خود ادامه می‌دهند. مجموعه آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند کودکان را با زندگی این افراد آشنا کرده و به آن‌ها می‌آموزد که زندگی آن‌ها را الگو و سرمشق زندگی خود در آینده قرار دهند.

کتاب من آلبرت اینشتین هستم! مناسب چه کسانی است؟

این داستان فوق‌العاده را همراه با تصویرهای دوست‌داشتنی به کودکان 7 تا 12 سال پیشنهاد می‌کنیم.

با برد ملتزر بیشتر آشنا شویم:

او یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است که مجموعه آثار منتشر شده‌اش تحول بزرگی را در دنیای ادبیات کودکان به جود آورد. جالب است بدانید برد ملتسر (Brad Meltzer) فعالیتی دوگانه در زمینه نویسندگی دارد. از یک سو مجموعه‌ای دلنشین و خلاقانه در حوزه ادبیات کودکان با نام «آدم‌های معمول دنیا را تغییر می‌دهند» خلق کرده که طرفداران بسیار‌ی دارد و از سوی دیگر نویسنده‌ای است که در زمینه ادبیات غیرداستانی، نمایشنامه‌نویسی و رمان‌هایی با ژانر تریلر نیز دستی بر آتش دارد. او در بروکلین نیویورک بزرگ شده و در رشته حقوق تحصیل نموده است.

در بخشی از کتاب من آلبرت اینشتین هستم! می‌خوانیم:

بعضی‌ها می‌گویند من دیر زبان باز کردم، چون با کلمه‌ها فکر نمی‌کردم. فکر گردن من با تصاویر بود.

حتی وقتی شروع کردم به حرف زذن، هر جمله را توی ذهنم تکرار می‌کردم؛ بی صدا لب هایم را تکان می‌دادم و برای خودم زمزمه می‌کردم تا هر کلمه را درست ادا کنم.

وقتی کوچک بودم، بچه‌های فامیل بیرون از خانه بازی می‌کردند و همه جا را می‌گشتند. من دوست داشتم تنها بازی کنم.

پازل درست می‌کردم، به کبوترها غذا می‌دادم یا فقط خیره می‌شدم به قایق اسباب بازی‌ام که توی سطل آب شناور بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من آلبرت اینشتین هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-027-7
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من آلبرت اینشتین هستم!

مهدی یعقوبی
۱۴۰۲/۲/۳۰
به صورت خلاصه زندگی نامه انیشتین رو داشت می‌گفت جوری که تو ۱۰ یا ۲۰ دقیقه ۷۶ سالو خوندی
حنانه گیلک
۱۴۰۲/۱/۱۰
بسیار عالی. اموزنده، بعضی قسمت‌ها خنده دار و من بسیار پیشنهاد می‌کنم
شیدا ...
۱۴۰۱/۵/۱۲
معمولی بود انقدرم مکالمه داشت معلوم نبود ترتیبش چیه
Maral
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
خوب بود ولی زیاد خوشم نیومد
امیر جوکار
۱۴۰۱/۵/۱
عالی بود هم خنده دار بود هم اموزنده
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب من آلبرت اینشتین هستم!

برای دریافت کتاب من آلبرت اینشتین هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.