معرفی و دانلود کتاب من ماری کوری هستم!

عکس جلد کتاب من ماری کوری هستم!
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من ماری کوری هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من ماری کوری هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من ماری کوری هستم!

برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در زندگی یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان جهان آماده‌اید؟ برد ملتزر در کتاب من ماری کوری هستم! در قالب کتابی مصور و خوش‌خوان داستان زندگی ماری کوری و فراز و نشیب‌های آن را ترسیم کرده است. این کتاب از مجموعه‌ی محبوب «آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند» انتخاب شده که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز جای دارد.

درباره‌ی کتاب من ماری کوری هستم!

بزرگ‌ترین اتفاق‌های جهان به دست انسان‌های معمولی رخ داده است. باورتان نمی‌شود، درست است؟ با برد ملتزر در کتاب حاضر همراه شوید. مطمئن هستیم که او می‌تواند شما را قانع کند. چراکه قرار است در کتاب من ماری کوری هستم! داستان واقعی یکی از همین افراد را بخوانید؛ دختری که عاشق علم بود و روزی رسید که بر تن تمام آرزوهایش جامه‌ی حقیقت پوشاند.

کتاب من ماری کوری هستم! (I Am Marie Curie) نوشته‌ی برد ملتزر (Brad Meltzer) یک کتاب بیوگرافیک الهام‌بخش و جذاب است که مخاطبان خود را با زندگی و دستاوردهای دانشمند پیشگام، ماری کوری آشنا می‌سازد. سبک داستان‌سرایی ملتزر چنان صمیمانه و ویژه است که باعث می‌شود خوانندگان کتاب تا آخرین صفحه با آن همراه باشند. کتاب نامبرده اگرچه در وهله‌ی اول اثری آموزشی است، اما خواندن آن برای کودکان بسیار لذت‌بخش نیز خواهد بود.

کتاب حاضر به زیبایی هوشِ ماری کوری را به تصویر می‌کشد و تلاش‌های بی‌وقفه‌ی او برای ارتقای دانش را نشان می‌دهد. نویسنده‌ی این کتاب ماری کوری را به عنوان الگو و قهرمانی مهم به کودکان معرفی می‌کند و در تلاش است به آن‌ها بگوید که همه می‌توانند قهرمان باشند. تنها کافی است کمی شجاعت به خرج دهند و برای رسیدن به رؤیاهایشان تلاش کنند.

معرفی و دانلود کتاب من ماری کوری هستم!

در روزگاری که قهرمان کتاب ما، یعنی ماری کوری می‌زیست، به دانشگاه رفتنِ دختران کار چندان آسانی نبود. ماری کوری هوش سرشاری داشت. پانزده‌ساله بود که زودتر از موعد از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد. شاگرد اول کلاس شد و به او مدال طلا دادند. در شانزده‌سالگی دقیقاً می‌دانست می‌خواهد چه تأثیری بر این جهان داشته باشد. مشکل این بود که در جایی که او زندگی می‌کرد، دختران را به دانشگاه راه نمی‌دادند. ماری کوری خوش‌شانس بود. چرا که در نهایت، کالجی را پیدا کرد که مخفیانه و مخصوص زنان به راه افتاده بود. اسم آنجا کالج پرنده بود.

رسیدن به آرزوها تلاش زیادی را از ماری کوری طلب می‌کرد، اما او می‌دانست که سرانجام روزی می‌رسد که همه‌ی این چالش‌ها از سر راه برداشته شوند و او به رؤیایش دست پیدا کند. عزم او هر روز بیشتر از روز پیش برای دانشمند شدن جزم می‌شد. صبح زود از خواب برمی‌خاست و کتاب‌های فیزیک و کالبدشناسی را به سه زبان مطالعه می‌کرد. بعد از آن به سراغ مسائل ریاضی‌ای می‌رفت که پدرش برای او فرستاده بود. با خواندن کتاب من ماری کوری هستم! متوجه می‌شویم که این دانشمند بزرگ با شکست‌ها و حادثه‌های زیادی روبه‌رو شده است. زمانی که او بالاخره بیست و سه سالش شد، رؤیایش به حقیقت پیوست: دانشجوی سوربن شد و زندگی خود را وقف علم کرد.

این اثر خواندنی در سال 2014 به دست مخاطبان رسیده و با تلاش‌های انتشارات پرتقال و با ترجمه‌ی خواندنی شبنم حیدری پور منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World)، نام یک مجموعه کتاب فوق‌العاده به قلم برد ملتزر و تصویرگری کریستوفر الیوپولوس (Christopher Eliopoulos) برای کودکان و نوجوانان است. مجموعه کتابی که قلب شما را تسخیر می‌کند و روحتان را الهام می‌بخشد! شما در هر مجلد از این مجموعه با زندگی یک قهرمان آشنا می‌شوید. قهرمانانی واقعی که هر کدام در حوزه‌ی مربوط به خود، تفاوت‌ شگرفی را ایجاد کرده‌اند.

آماده‌اید درباره‌ی زندگیِ آملیا ارهارت، آبراهام لینکلن، رزا پارکس و بسیاری دیگر بیشتر بدانید؟ پس خود را برای یک مطالعه‌ی شگفت‌انگیز آماده کنید، کتاب‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند را در دست بگیرید و شروع به خواندن کنید!

مجموعه‌ کتاب‌های آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند از طریق داستان‌سرایی جذاب و تصاویر تأثیرگذار شما را با خود به گذشته می‌برند و به شما این امکان را می‌بخشند که با زندگی مشاهیر بیشتر آشنا شوید؛ زندگی افرادی با عزم تزلزل‌ناپذیر و قدرتی باورنکردنی که جهان را دگرگون ساخته‌اند.

تا کنون دو انتشارات اقدام به ترجمه و انتشار این مجموعه کرده‌اند. نخست، نشر مهرسا است که آن را با عنوان «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» منتشر ساخته و دیگری، انتشارات پرتقال که آن را با نامِ آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند روانه‌ی بازار نشر کرده است. نسخه‌ای که در دست دارید، به همت انتشارات پرتقال و با ترجمه‌ی شبنم حیدری پور روانه‌ی بازار نشر شده است. آنچه در ادامه مشاهده می‌کنید، نام برخی مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند می‌باشد.

  • من ماری کوری هستم!
  • من مارتین لوتر کینگ هستم!
  • من محمدعلی کی هستم!
  • و ...

افتخارات مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

  • ترجمه‌شده به زبان‌های مختلف جهان
  • حضور در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز

نکوداشت‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

  • نوعی شوخ‌طبیعی در داستان‌های این مجموعه وجود دارد که کمک می‌کند تعصبات نژادیِ نمایش‌داده‌شده در کتاب‌ به تعادل برسد. (Publishers Weekly)
  • یک مجموعه کتاب بیوگرافیکِ مصورِ جذاب. (Amazon)
  • این مجموعه کتابِ جذاب راهی عالی برای زنده کردن تاریخ آمریکا برای کودکان خردسال و الهام بخشیدن به آن‌ها برای تلاش کردن و رؤیا دیدن است. (Goodreads)
  • من نمی‌توانم به اندازه‌ی کافی چیزهای شگفت‌انگیز درباره‌‌ی این مجموعه بگویم!!! این مجلدها حقیقتاً کتاب‌هایی هستند که معلمان عاشقشان می‌شوند. موضوعاتی که پرداختن به آن‌ها دشوار است در این مجموعه گردآوری شده و به روشی که درک آن آسان باشد، به کودکان خردسال ارائه شده است. (Teacher to the Core - Blog)

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

یک مجموعه‌ی تلویزیونی برای کودکان، به نام خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) در سال 2019، از شبکه‌ی PBS Kids پخش شد. این سریال که 37 قسمتِ 22 دقیقه‌ای دارد، بر اساس مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند نوشته‌ی برد ملتزر ساخته شده است. گفتنی‌ست کوری بوبیاک (Cory Bobiak) کارگردانی این مجموعه را عهده‌دار بوده است. اگر به مجموعه‌ کتاب نامبرده علاقه‌مند هستید، مشاهده‌ی خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی نیز خالی از لطف نخواهد بود.

کتاب من ماری کوری هستم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب من ماری کوری هستم! را به کودکان 7 تا 12 ساله که عاشق خواندن ماجراهای واقعی و داستان زندگی آدم‌های تأثیرگذار هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب من ماری کوری هستم! می‌خوانیم

هر روز مصمم‌تر از قبل می‌شدم که دانشمند شوم. ساعت شش صبح بیدار می‌شدم و کتاب‌های فیزیک و کالبدشناسی را به سه زبان مطالعه می‌کردم. بعد مسئله‌های ریاضی را که پدرم برایم می‌فرستاد، حل می‌کردم.

وقتی هجده سالم شد، سرگرم آزمایش‌های خودم بودم و خودم به نتیجه می‌رسیدم. باارزش‌ترین درس دنیا را یاد گرفتم: نباید همه‌چیز را همان‌طور که هست بپذیری. زندگی هم مثل علم، می‌تواند بهتر شود.

من با شکست‌ها و حادثه‌های زیادی روبه‌رو شدم. تغییر کردن هیچ‌وقت کار آسانی نیست. تلاش زیادی می‌خواهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من ماری کوری هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-253-9
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من ماری کوری هستم!

امید
۱۴۰۳/۱/۳۱
همه سختی‌ها می‌ارزید چون من به دنبال کار موردعلاقه‌ام حرکت میکردم
علیرضا نجار
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
عالی است این کتاب من را به شیمی علاقمند کرد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب من ماری کوری هستم!

برای دریافت کتاب من ماری کوری هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.