معرفی و دانلود کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم

عکس جلد کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم
قیمت:
59900 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم

کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم، یک راه نیروبخش، برای متعهد کردن کودکان و قدرت‌بخشی به آنان است. میلیون‌ها انسان در سرتاسر جهان به کمک کتاب‌های سوزان جفرز و دونا گراداستین اعتماد به نفس بسیاری کسب کرده‌اند.

سوزان جفرز (Susan Jeffers) و دونا گراداستین (Donna Gradstein) در این کتاب، پنجاه داستان صمیمانه برای کودکان 7-3 سال روایت کرده‌اند. کودکانی که با موقعیت‌های سخت و دشواری روبه‌رو شده‌اند، همچون: ترس از تاریکی، گم شدن یا از دست دادن یکی از اسباب‌بازی‌های دلخواه‌شان، نقل مکان به شهری دیگر و... راهنمایی‌های این کتاب در واقع سکوی پرشی برای رابطه‌ی مناسب بچه‌ها با پدر و مادرهاست.

«مهم نیست چه‌پیش می‌آید، من از عهده‌اش برمی‌آیم!» این جمله عبارتی پر قدرت است که در جای جای کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم (I Can Handle It) تکرار شده است. سرانجام همچنان که داستان‌های کتاب خوانده می‌شود، کودک (و فرد بالغ) می‌آموزد که تمام مشکلات زندگی را می‌توان به شکلی پر قدرت و دوست داشتنی حل کرد.

در بخشی از کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم می‌خوانیم:

آپارتمان دوستم، همایون، آتش گرفت. همه‌ی اسباب‌بازی‌هایش در آتش سوخت. حتی پتوی آبی مورد علاقه‌اش هم از بین رفت. حالا مجبور است که در جای دیگری زندگی کند. نمی‌دانم اگر خانه‌ی ما آتش بگیرد و ما هم همه چیزمان را از دست بدهیم من چه خواهم کرد. اما، از عهده‌ی آن برمی‌آیم!

همایون حالا در آپارتمان دیگری زندگی می‌کند. من و مامانم به دیدن او رفتیم و برای او یک پتوی آبی جدید بردیم. وقتی همایون جعبه را باز کرد، خیلی خوشحال شد. لبخند قشنگی زد… که خیلی خنده‌دار به نظر می‌رسید چون دو تا از دندان‌های جلویی او افتاده است. عده‌ی زیادی از مردم، لباس و اثاثیه به خانواده‌ی او هدیه دادند و همین‌طور تعدادی اسباب‌بازی‌های جدید. همایون خوشحال است که این همه آدم به خانواده‌ی او اهمیت می‌دهند و می‌خواهند به آن‌ها کمک کنند. اگر خانه‌ی ما هم آتش بگیرد، فکر می‌کنم آدم‌های زیادی به ما کمک خواهند کرد و ما مشکل‌مان را رفع خواهیم کرد. به هر حال، پتوی مورد علاقه‌ی من زرد است…می‌بینید، از عهده‌ی آن بر می‌آیم!

فهرست مطالب کتاب

1: من از عهده‌ی این ترس… بر می‌آیم
2: می‌توانم از عهده‌ی خستگی و درماندگی برآیم
3: از عهده‌ی درد… بر می‌آیم
4: از عهده‌ی ناراحتی و گم کردن چیزها بر می‌آیم.
5: از عهده‌ی غم بزرگ از دست دادن بر می‌آیم…
6: من از عهده‌ی خشمم بر می‌آیم
7: من از عهده‌ی هر نوع مسأله‌ای بر می‌آیم
8: من از عهده‌ی مسؤولیت… بر می‌آیم…
9: من از عهده‌ی احساس گناه بر می‌آیم!
10: می‌توانم از عهده‌ی این دنیا بر آیم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم
نویسنده،
مترجمگیتی شهیدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-964-236-077-2
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
59900 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم

اللهم عجل لولیک الفرج
۱۳۹۸/۴/۱۴
من فقط توضیحی ک درباره کتاب نوشته شده بود رو خوندم و خودم رو گذاشتم جای کودک و دیدم شنیدن چنین داستانی ممکنه خطرهای آتش‌سوزی رو برای کودک کمرنگ کنه!
سارا اکبری
۱۴۰۰/۱۲/۱
داستان‌های کوتاهی که ساخت و افزایش اعتماد به نفس را به کودکان می‌آموزد و به ما یاد می‌دهد که با خودگویی مثبت برای رفع مشکلات اقدام کنیم
سمیه جهانگیری
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خیلی خوب ترس‌ها و ضعف‌های بچه‌ها رو توصیه میده. ولی نمیدونم چرا بچه‌های من اصلا ازش خوششون نمیاد.
iliya sinaee
۱۳۹۹/۴/۱۲
عالی من که در بسیاری از کار هام موفق شدم ممنون
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم

برای دریافت کتاب من از عهده‌اش برمی‌آیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.